Vorige week had Giel een paar keer gezegd dat hij Britney Spears op tv had gezien en dat ze een paar keer precies leek op zn vriendin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die er meer over zegt dan Giel zelf. Lijkt erop dat die wacht totdat ze 18 is ofzo.
Volgens Giel en Gerard dus ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:07 schreef TheZapster het volgende:
Gotye![]()
Het nummer van 2008 volgens mij
Yoquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
Meteen de #1 uit de Freak 40 van 2008 trouwens
Goedenacht!!quote:
Wat moet, dat moet.quote:Helaas MYA gemist, moet een geweldige uitzending zijn geweest als ik de playlist zag. Maar een avondje socializen met mijn ouders moest ook weer een keer gebeuren.
Hansquote:
Klopt, ze hebben toen zelfs een keer gelijktijden op 3FM, Yorin FM en KXRadio uitgezonden. Aparte samenwerking tussen zenders dus!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja zo doen ze dat altijd trouwens. Maar vroeger werden die jaarlijsten (vroeger heetten ze Flip-lijsten geloof ik) toch met veel meer dj's samengesteld. Ook met Stenders enzo.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
GoedenavondHelaas MYA gemist, moet een geweldige uitzending zijn geweest als ik de playlist zag. Maar een avondje socializen met mijn ouders moest ook weer een keer gebeuren.
Ooh die had ik even gemist. maar een goedenavondquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
HansMijn goedenavond-begroeting is op de vorige pagina achtergebleven.
Kreeg 't mee idd. Hij moet gewoon z'n kop erover houden. Totaal geen info waarop luisteraars zitten te wachten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorige week had Giel een paar keer gezegd dat hij Britney Spears op tv had gezien en dat ze een paar keer precies leek op zn vriendin.
Right....
Ja, dat weet ik nog wel! Toen zat Stenders nog bij Yorin FM toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben toen zelfs een keer gelijktijden op 3FM, Yorin FM en KXRadio uitgezonden. Aparte samenwerking tussen zenders dus!
Inderdaad, alweer een jaar of 3 geleden dus...quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel! Toen zat Stenders nog bij Yorin FM toch?
Schijnt iemand intern te zijn. Laatst liet hij een jingle horen die nog helemaal niet op de radio te horen was geweestquote:
Dat meen je niet?! dat is lulligquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Schijnt iemand intern te zijn. Laatst liet hij een jingle horen die nog helemaal niet op de radio te horen was geweest
Of een of andere stagiairquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! dat is lullig![]()
. Zou het Afzuigkapfilter zijn geweest of iemand anders van het NOB/3FM ? Moet haast wel.
Zoiets maakte ik ook op uit dat telefoontje..quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:22 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, is die vriendin van Giel vandaag 18 geworden?
Ik heb dat meer met Paul.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben zo bang dat Coen volgende week gigantisch door de mand valt.
Pff, nouja nu kan hij er in elk geval voor uitkomen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zoiets maakte ik ook op uit dat telefoontje..
Ik denk dat de rol van chagrijn voor Giel is. Hij was vorige week al heel erg prikkelbaar en toen mocht hij 1 dag niet roken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... hetSander
debacle van een paar jaar geleden staat nog vers in het geheugen
.
Mja, Sander was inderdaad niet veel nee. Ook jammer dat hij juist vaak de nachtdiensten had. Maar ik ben ook totaal niet ondersteboven van de dj-selectie van dit jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... hetSander
debacle van een paar jaar geleden staat nog vers in het geheugen
.
Idd... Vorig jaar was de allerbeste samenstellingquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, Sander was inderdaad niet veel nee. Ook jammer dat hij juist vaak de nachtdiensten had. Maar ik ben ook totaal niet ondersteboven van de dj-selectie van dit jaar.
Inderdaad. Dat was wel erg sneu. Hij is ook zo zielig..quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat de rol van chagrijn voor Giel is. Hij was vorige week al heel erg prikkelbaar en toen mocht hij 1 dag niet roken.
Coen en Paul zijn de enige dj's van de werkdagen die nog niet in het huis hebben gezeten, dus ik denk dat de keuze voor hen daarop gebaseerd is. En Giel is het troetelkindje van Florent.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, Sander was inderdaad niet veel nee. Ook jammer dat hij juist vaak de nachtdiensten had. Maar ik ben ook totaal niet ondersteboven van de dj-selectie van dit jaar.
So true.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd... Vorig jaar was de allerbeste samenstelling![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |