Je bent vast niet de enigequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:58 schreef Sirolf het volgende:
Dit gaat nog wat worden in maart... volgens mij heb ik de dag na het concert geen stem meer over...
Ik ben ook erg benieuwd. Zeker als de lijn van de huidige single een beetje wordt doorgetrokken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Geweldige plaat.![]()
In januari 't album. Ben benieuwd.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kevin en Der Rudy, wederom bedankt!!
Tot danquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allen, tot op 2 januari!
Giel en Gerard zijn van de week met aanhang uit eten geweest. Dat zou Gerard's eerste ontmoeting worden met Giel's vriendin. Ben benieuwd wat hij er vannacht over gaat vertellen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel zal 't wel gezellig hebben met z'n 'liefje'. Kan ie daar dadelijk weer over neuzelen ;r.
Dan zou de volledige TWD-remix ook vast nog wel kunnen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar Killers tot Giel komt, dat zou briljant zijn
Hij is er alquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar Killers tot Giel komt, dat zou briljant zijn
Mooi, dan ga ik naar m'n nestquote:
Ben benieuwd of die er meer over zegt dan Giel zelf. Lijkt erop dat die wacht totdat ze 18 is ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel en Gerard zijn van de week met aanhang uit eten geweest. Dat zou Gerard's eerste ontmoeting worden met Giel's vriendin. Ben benieuwd wat hij er vannacht over gaat vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |