Of een of andere stagiairquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! dat is lullig![]()
. Zou het Afzuigkapfilter zijn geweest of iemand anders van het NOB/3FM ? Moet haast wel.
Zoiets maakte ik ook op uit dat telefoontje..quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:22 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, is die vriendin van Giel vandaag 18 geworden?
Ik heb dat meer met Paul.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben zo bang dat Coen volgende week gigantisch door de mand valt.
Pff, nouja nu kan hij er in elk geval voor uitkomen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zoiets maakte ik ook op uit dat telefoontje..
Ik denk dat de rol van chagrijn voor Giel is. Hij was vorige week al heel erg prikkelbaar en toen mocht hij 1 dag niet roken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... hetSander
debacle van een paar jaar geleden staat nog vers in het geheugen
.
Mja, Sander was inderdaad niet veel nee. Ook jammer dat hij juist vaak de nachtdiensten had. Maar ik ben ook totaal niet ondersteboven van de dj-selectie van dit jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... hetSander
debacle van een paar jaar geleden staat nog vers in het geheugen
.
Idd... Vorig jaar was de allerbeste samenstellingquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, Sander was inderdaad niet veel nee. Ook jammer dat hij juist vaak de nachtdiensten had. Maar ik ben ook totaal niet ondersteboven van de dj-selectie van dit jaar.
Inderdaad. Dat was wel erg sneu. Hij is ook zo zielig..quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat de rol van chagrijn voor Giel is. Hij was vorige week al heel erg prikkelbaar en toen mocht hij 1 dag niet roken.
Coen en Paul zijn de enige dj's van de werkdagen die nog niet in het huis hebben gezeten, dus ik denk dat de keuze voor hen daarop gebaseerd is. En Giel is het troetelkindje van Florent.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, Sander was inderdaad niet veel nee. Ook jammer dat hij juist vaak de nachtdiensten had. Maar ik ben ook totaal niet ondersteboven van de dj-selectie van dit jaar.
So true.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd... Vorig jaar was de allerbeste samenstelling![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |