Vertel...quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Afgaande op de TT hebben de meeste mensen niet gehoord van Kees Kist.
Was dat geen voetballer van AZ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Afgaande op de TT hebben de meeste mensen niet gehoord van Kees Kist.
Op zich is dat niet zo heel erg, daar worden ze sterker van en ze leren zich snel aanpassen. Maar het is wel een probleem als de ouders zo'n emigratie op een verkeerde manier doen, dus bijv onvoorbereid en om de verkeerde redenen. Dan moeten de kids soms jarenlang in een rotsituatie zitten en dat heeft dan een tegengesteld effectquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:53 schreef Biancavia het volgende:
Voor die kinderen vind ik het altijd sneu.
Die hebben niets te kiezen, die moeten maar hun vriendjes verlaten en ineens in een heel ander systeem mee gaan draaien. De meeste kinderen zijn gelukkig wel flexibel genoeg, maar soms zie je ook van die verhalen met van die immens sneue kindjes die hun vriendjes zo missen.
Juist wel! Want dan mept ie mij tegen de grond, doe ik aangifte, zien ze al zijn belastingschulden en huppekee in de bak, waar ie hoort!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:03 schreef marit1978 het volgende:
ik hoop het van harte
wat een enge intimiderende vent zeg .. zou hem echt niet kwaad tegen willen komen !
quote:Emigranten gezocht
Er zijn voorlopig geen nieuwe afleveringen van Ik Vertrek te zien. Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe serie. Zelf in de hoofdrol staan?
Meedoen aan Ik Vertrek
Vul het aanmeldingsformulier in met informatie over je emigratieplannen, je vertrekdatum en een foto. De redactie zal vervolgens contact opnemen om telefonisch verder te praten over deelname.
Andre zelf geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef Toad het volgende:
Er zat hier toch zo'n vriend van dat stel op FOK. Die begon ze destijds helemaal te verdedigen.
Ja volgensmij weten ze helemaal niet waar ze aan begonnen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit gaat heel erg mis!
Toen ze naar de reisbureau gingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja volgensmij weten ze helemaal niet waar ze aan begonnen zijn.
Ik heb het gevoel dat ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen idd.. Echt heel triest dit hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je je gate al niet kan vinden hoe moet je je dan in het buitenland redden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit weer die aflevering waarin ze zonder horeca- laat staan kookervaring een restaurant in Griekenland gaan beginnen met 'champions' op het menu?
eigenlijk is er nog helemaal niks gebeurd... straks blijken die lui over vet goede capciteiten te beschikken voor het runnen van een restaurant.......quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen idd.. Echt heel triest dit hoor..
Ik dacht eerst dat het de kinderen van de emigranten waren...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Stali het volgende:
Ik schakel net in...
Ze lijken mij te onervaren om zoiets aan te kunnen. Het zijn net twee kinderen. Jeez.
Zij is 19quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Stali het volgende:
Weet iemand hoe oud ze eik zijn? Ik zap toevallig net langs en blijf uiteraard hangen.
Beetje aapjes kijken, vrees ik toch.
Ja hij zat op FOK idd. Ze waren na 2 weken of 2 maanden terug in Nederland en zijn inmiddels uit elkaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef 7eVeNL het volgende:
OMG ik krijg weer de zelfde medelijden als vorig jaar...
Hoe zou het met die twee nu gaan?Die gozer was na afloop toch nog op FoK komen klagen over de reacties etc?
Ja.. wie weetquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
eigenlijk is er nog helemaal niks gebeurd... straks blijken die lui over vet goede capciteiten te beschikken voor het runnen van een restaurant.......![]()
idd , ''300 euro' ach doe maar 1000 euro ''quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat was een briljante financiële begroting!
Is dit een herhaling?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef SigmundFreud het volgende:
Er is een vervolguitzending geweest, waarbij ze alweer terug waren en ze ook nog kookles kregen in het restaurant van een van de gasten die nu nog moet langskomen. Wacht maar tot ze straks moeten gaan koken.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
eigenlijk is er nog helemaal niks gebeurd... straks blijken die lui over vet goede capciteiten te beschikken voor het runnen van een restaurant.......![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanavond half 10 herhaling van dat stel dat naar Kreta ging!
Topic?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja hij zat op FOK idd. Ze waren na 2 weken of 2 maanden terug in Nederland en zijn inmiddels uit elkaar
Dit is meer een geval van mensenkennis vrees ik... Toen ik ze zag zitten op hun eigen terras deed het me meer aan vadertje en moedertje spelen denken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Diploma van de mavo?
Hoezo bevooroordeeld? Misschien hebben ze wel atheneum gedaan!
?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wacht maar tot ze het menu gaan samenstellen!
Idd, met de champions en de gordon blue...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wacht maar tot ze het menu gaan samenstellen!
Ik weet niet of ik moet lachen of er medelijden mee moet hebbenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, met de champions en de gordon blue...
Soup voor de echte kampioenen.quote:
Aah.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
Jullie hebben nog de Gordon Bleu niet gezien op het menu. Maar die is er wel.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Soup voor de echte kampioenen.
Komt uit 2006 deze uitzending.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Meesterlijk... kan dit nog genomineerd worden voor programma van het jaar
Deze heeft eeuwigheidswaardequote:
quote:
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
heeft die gast geen ander shirt als zijn voetbalshirt?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef michiel_merk het volgende:
En dan moeten ze nog gaan leren koken etc
dat word wat![]()
Nee, ik vertel je nu al: dat wordt niets.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef michiel_merk het volgende:
En dan moeten ze nog gaan koken etc
dat word wat![]()
quote:Ze gaan morgen open, maar niemand weet dat
Inderdaad... dat je dat zelf ook niet doorhebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee
Hoe afgelegen dat tentje ook ligt eh, als je nou aan de Boulevard zit
Ik wed dat als ik dit vertel aan vrienden of collega's dat ze het niet geloven zonder het gezien te hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ga deze aflevering bij de TROS op DVD aanvragen, leuk voor een avondje met vrienden en bier![]()
![]()
Valt me nog mee eigenlijk. Wat krijgen ze, opgewarmde soep uit blik?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Uiteindelijk komt er 1 gezin eten, en duurt het 2,5 uur voordat ze 'iets' opgediend krijgen.
Gordon Bleuquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Antal het volgende:
Wat staat er op het menu ??? spiegelei ?? patat ?? of een beker melk met een boterham met hagelslag?
Griekse pallets zijn heel anders dan de Nederlandsequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog nergens geen vergunningen voor
Het lijkt wel probleemwijken
Daar had die gast toch een theorie over: ja, dat is slim, want we zijn de enige hier, dus ook geen concurrentie...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljant dat ze ook zo goed hebben nagedacht over de ligging van het restaurant, dat ergens in een achterbuurt ver verwijderd van het toeristische centrum is.
Dat vinden meisjes van 13 altijd leuk om te laten doen als ze op vakantie zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef Sargon het volgende:
waarom heeft dat wijf ineens uber lelijke dreadlocks
Ik denk dat ze denkt dat Kreta een provincie op Jamaica is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef Sargon het volgende:
waarom heeft dat wijf ineens uber lelijke dreadlocks
Inmiddels niet meer: zij heeft een kind van hem (en ze zijn uit elkaar)quote:
Zoals hij het zei, kwam het meer over als: You cum? You cum?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jij come
Rakı (leeuwenmelk, uitgesproken rakke) is een Turkse alcoholische drank met anijssmaak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Ayca het volgende:
raki is niet grieks
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Sargon het volgende:
aarg ik kan er gewoon niet tegen, het is alsof er een ernstig ongeluk is gebeurt, ik vind het verschrikkelijk maar moet blijven kijken
omfg indeed.quote:
Dat dus. Kunnen ze ook de fail-tegenhanger van het lintje uitvinden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamde te kijken, ik heb 'm afgezet, kan er gewoon niet naar kijken. Wat sneu dit !
To the red lightsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Zij werkt nu dus ergens anders?
HAhahaha![]()
Ja ff goed uitschudden anders heb je drijffrietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver ze trekt die friet uit de frietuurpan en meteen op bord. Moet dat niet eerst uitlekken ofzo?
Dat wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ze gaat er wel steeds beter uit zien
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Sargon het volgende:
aarg ik kan er gewoon niet tegen, het is alsof er een ernstig ongeluk is gebeurt, ik vind het verschrikkelijk maar moet blijven kijken
Nou vind je met die vieze staarten en dat morsige t-shirt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ze gaat er wel steeds beter uit zien
omg, 2 gezinnen, het loopt storm, dat kunnen ze nooit aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef SigmundFreud het volgende:
Nu komt het, de beste scene.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
omg, 2 gezinnen, het loopt storm, dat kunnen ze nooit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |