Zoals hij het zei, kwam het meer over als: You cum? You cum?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jij come
Rakı (leeuwenmelk, uitgesproken rakke) is een Turkse alcoholische drank met anijssmaak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Ayca het volgende:
raki is niet grieks
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Sargon het volgende:
aarg ik kan er gewoon niet tegen, het is alsof er een ernstig ongeluk is gebeurt, ik vind het verschrikkelijk maar moet blijven kijken
omfg indeed.quote:
Dat dus. Kunnen ze ook de fail-tegenhanger van het lintje uitvinden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamde te kijken, ik heb 'm afgezet, kan er gewoon niet naar kijken. Wat sneu dit !
To the red lightsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Zij werkt nu dus ergens anders?
HAhahaha![]()
Ja ff goed uitschudden anders heb je drijffrietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver ze trekt die friet uit de frietuurpan en meteen op bord. Moet dat niet eerst uitlekken ofzo?
Dat wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ze gaat er wel steeds beter uit zien
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Sargon het volgende:
aarg ik kan er gewoon niet tegen, het is alsof er een ernstig ongeluk is gebeurt, ik vind het verschrikkelijk maar moet blijven kijken
Nou vind je met die vieze staarten en dat morsige t-shirt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ze gaat er wel steeds beter uit zien
omg, 2 gezinnen, het loopt storm, dat kunnen ze nooit aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef SigmundFreud het volgende:
Nu komt het, de beste scene.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
omg, 2 gezinnen, het loopt storm, dat kunnen ze nooit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |