Netjes.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef MMUFC het volgende:
Ben maar eens wat spelers gaan verkopen..
De spelers die ik verkocht stonden ook op de transferlijst:
Jason Culina 1,3m waard verkocht voor 2,9m
Danko Lazovic 2,7m waar, verkocht voor 6,25m
Carlos Salcido 1m waar, verkocht voor 7,5m
Netjess!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:34 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Al bijna Kampioenvolgende wedstrijd tegen Inter in de kwart Finale van de Champions League. Zal erg lastig worden, want ik had ook al erg veel moeite met AC Milan me keeper deed het gelukkig erg goed en ik won op het uit doelpunt.
Wat ik merk aan FM09 is dat het middenveld heel erg belangrijk is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Damn, ik speel echt te vaak gelijk. Hoe kan je dti voorkomen? Nog aanvallender spelen?
Jezus, hoe knapquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
Kampioenen ole ole!
In mijn 2e seizoen in de PL is het me dan gelukt.
Grote helden van het seizoen waren Sakho, Delph, Barton en Milevskyi.
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn eerste seizoen een tijdje 3-5-2 gespeeld en de resultaten waren inderdaad veel beter dan een 4-4-2. Ik denk dat ik nu weer 3-5-2 ga spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat ik merk aan FM09 is dat het middenveld heel erg belangrijk is.
Ik speel daarom maar met 3 verdedigers waarvan er 2 mandekkers zijn en 1 libero die zowel voor als achter de 2 verdedigers steeds opduikt.
Dit kan omdat eigenlijk alle tegenstanders met 2 spitsen spelen.
Hierdoor zet ik 5 man op het middenveld waaronder 1 Verdedigende middenvelder met de instructies van een aanvallende middenvelder.
Hierdoor creëer ik echt vaak een man meer situatie en scoor ik vrij gemakkelijk terwijl ik weinig doelpunten tegen krijg.
3-1-4-2 met de 2 buitenste op de positie van rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder maar met de taken van vleugelspelers en de verdedigende middenvelder met de taken van een aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eerste seizoen een tijdje 3-5-2 gespeeld en de resultaten waren inderdaad veel beter dan een 4-4-2. Ik denk dat ik nu weer 3-5-2 ga spelen.
Hoe heb jij jouw middenvelders neergezet? Alle vijf op een rij of een soort 3-1-3-1-2 opstelling?
Je kan om meer geld vragen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef Daniane het volgende:
Ik heb FM gekocht! Héhé.
In de ongelovelijke kou naar E-plaza gefietst! Ook nog die fucking wind tegen, gvd.
Ziet er tot nu mooi uitMaarja. heb 3 mil transferbudget @ ajax
Ik ga sno maar eens proberen te verpatsen.
Driemaal raden wie er de komende wedstrijden even mag toekijken!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:06 schreef RayMania het volgende:
Dit is echt het toppunt. Ik sta 1-0 voor, 90', keeper van tegenstander gaat mee bij een corner, corner wordt tegengehouden en ik breek uit. Zonder keeper loopt Christanus op open goal af en schiet van elf meter over!!!!
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:09 schreef bn37 het volgende:
wat is een tvp en wat is een pdf ?
terug vind post, en die andere geen ideequote:
Is dat een regen? Geen regen, dan zou ik graag een screentje willen, wel een regen, dan nogquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:41 schreef Svnn het volgende:
[ afbeelding ]
kijk hoe ziek:D waarde 9 miljoen hahaha:D dit kan ik niet weigeren
Ik heb zo het vermoeden dat een screentje van de stats wordt bedoeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |