Wat is datquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef DarkSky86 het volgende:
Kijk, nu mogen die Hollandsche CD cover ontwerpers eens even wat gaan leren van de Russische
''CD - The best of High Energy Vol.2''
[ afbeelding ]
Alsof je nog veel naar de cover kijkt als je hem eenmaal draaitquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef DarkSky86 het volgende:
Kijk, nu mogen die Hollandsche CD cover ontwerpers eens even wat gaan leren van de Russische
''CD - The best of High Energy Vol.2''
[ afbeelding ]
die zonnebril is super rad!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef got.rice het volgende:
Net besteld;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor de zomer
[ afbeelding ]
En vandaag nog ff een USB HD schijf gekocht van 500gb
quote:
Wat is dat? Heb het volgens mij wel eens in een boekenzaak gezien, maar het is een soort dagboek voor je moeder ofzoquote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is dat? Heb het volgens mij wel eens in een boekenzaak gezien, maar het is een soort dagboek voor je moeder ofzo?
2 paar schoenen?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef IedeK. het volgende:
2 Levi's jeans
Shirtje
Skibroek van O'Neill
2 paar Allstars:
[ afbeelding ]
Blauwe + Zwarte
[ afbeelding ]
Ach ze waren toch flink goedkoop, dus waarom niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 paar schoenen?
Ik vandaag een broek, en 2 t-shirts. Ik was voor ~50 euro klaar
ik heb flink debiele kortingen gezien, 3 truien voor 40 euroquote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ach ze waren toch flink goedkoop, dus waarom niet.
Dat jij kunt lezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:48 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Pen.
[ afbeelding ]
Boek
[ afbeelding ]
Nog een boek
Whehequote:
Leuke foto, misschien ben ik dom dat ik het niet weet maar wat is een diadeemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:29 schreef liiszle het volgende:
Nieuw shirtje, Horloge en Diadeem :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:07 schreef danny130 het volgende:
[..]
Leuke foto, misschien ben ik dom dat ik het niet weet maar wat is een diadeem
Dat is een douchegordijn...quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:07 schreef danny130 het volgende:
[..]
Leuke foto, misschien ben ik dom dat ik het niet weet maar wat is een diadeem
Awesome. Heb die zonder knoppie/mic.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:08 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net deze gekocht, nadat mn iphone oordopjes tussen mn spaken kwamen
Sennheiser MM50:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de iPhone, met microfoon en switch dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |