WTFquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[ afbeelding ]
Euro 95 voor 1,022 euro per liter in Belgie
In Brussel wel. Maar ik had net volgegooid gisteren en reed weer verder en toen zag ik potverdorie een benzinestation waar het 1,008 wasquote:
Nicequote:
Weet nog niet, heb m online bseteld, hij zal morgen ofzo wel aankomen.quote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitHoe is t geluid?
Wilde net vragen of je een importbruid besteld hadquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ontvangen![]()
![]()
De jas dan he.
![]()
Was ik je voor.quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Wilde net vragen of je een importbruid besteld had![]()
[ afbeelding ]
En dat is gvd al de tweede maal dat je me voor bentquote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef Miam het volgende:
[..]
Was ik je voor.![]()
![]()
[ afbeelding ]xbox360 + LIPS spelletje.
Doe es gauw danquote:Op zondag 21 december 2008 18:31 schreef Tydarr het volgende:
[..]
En dat is gvd al de tweede maal dat je me voor bent![]()
Moet ook weer een 360 aanschaffen namelijk
Zeg je wel even tegen je broertje dat hij die gouden sticker eraf moet halen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
Slam City Skates new era baseball cap. Voor m'n broertje, uit Londen gehaald.
[ afbeelding ]
En Oscar, de kerstmisbeer van HarrodsVoor m'n ma.
Die trui komt uit de Largequote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Appeltaarten het volgende:
2 paar schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de volgende dvd`s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Trui
[ afbeelding ]
En staat er nog iets in wat het bestellen waard is of niet?quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zat zo door die catalogus aan het bladeren, terwijl dit topic open stond
Nja, een paar vesten van Globe, maar die zijn €90 p/squote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
En staat er nog iets in wat het bestellen waard is of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |