gewoon Bart ff pmmenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik pleit voor een oproep aan Roelof op de Frontpage. Wie mailt Danny?
Wie? Heb je Roelof gevonden?quote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Reintji het volgende:
Oh hier is ie
Maar de geest van Roelof waart hier nog steeds rond..quote:Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef disjfa het volgende:
Wat wil je in dit topic dan? Dit topic is al een tijdje dood.
Die proberen we wel levend te houden.quote:Op maandag 6 april 2009 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar de geest van Roelof waart hier nog steeds rond..
Blame Disjfa!quote:Op maandag 6 april 2009 22:17 schreef John.Milton het volgende:
Waarom heeft FOK! er geen geld in gestoken?
Het was natuurlijk gewoon een variant op andere spellen, maar er zijn genoeg mensen die zoiets op internet spelenquote:
4X game was het jong!quote:
Noch zien aankomenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
Arme roelof!
Die game heeft het dankzij de crisis niet gehaald! Zo zonde maar goed dit had niemand kunnen weten
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
Cut down in his prideRouw je met me mee AQuila?
Dat zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef Lyzio het volgende:
Ga je dan ook stiekem bekendmaken dat jij Roelof was?
Zo'n grote verassing zou het niet zijn, denk ikquote:
Ik denk dat hij dan z'n leven niet meer zeker is. Alle trouwe fans zullen zich wel bedrogen voelen dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo'n grote verassing zou het niet zijn, denk ik
Vind je dat zelf niet een hele retorische vraag?quote:
Ik ben hier aanwezig en Lz ook dan gaat geen enkel topic dood!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Niek. het volgende:
wtf, dit topic bestaat nog steeds?
Het ging meer om de verbazing dan de vraagquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vind je dat zelf niet een hele retorische vraag?
Ik ook. Maar dat is ijdele hoop volgens mij AQuilaquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben hier aanwezig en Lz ook dan gaat geen enkel topic dood!
Een doods topic houden wij aan de beademing tegen beter weten in misschien wel maar toch...
Heb nog steeds de hoop dat die een keer terug komt en kan vertellen hoe het er voor staat!!
Ga je mond spoelenquote:
Ohh dus als iemand dood ligt te gaan trek je ook gewoon de stekker er uit? FRAAI IS DAT!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:05 schreef Pritt het volgende:
slotje?
Samequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh dus als iemand dood ligt te gaan trek je ook gewoon de stekker er uit? FRAAI IS DAT!!
Ik heb nog steeds hoop dat die leeft!
Laten we alvast een locatie kiezen dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:54 schreef Magistic het volgende:
Als dit een hoax was van Aquila dan ben ik ervoor om hem ritueel op een openbare plek te stenigen. Dan maken we er een dagje van.
dat is wel heel willekeurig.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Laten we alvast een locatie kiezen dan.
Iemand een voorkeur? Ik vind Iran wel een optie.
Gewoon in zijn woonplaats op het stads of dorp plein.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Laten we alvast een locatie kiezen dan.
Iemand een voorkeur? Ik vind Iran wel een optie.
quote:
Ik bedoel wachten of we misschien ooit nog wat van Roeloef horen!quote:
dat hangt helemaal van jou afquote:Op woensdag 22 april 2009 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoel wachten of we misschien ooit nog wat van Roeloef horen!
Ik heb daar helaas en tot mijn grote spijt geen invloed op om dat ik hem ook al een tijdje niet meer gesproken heb!quote:
Jouw reet geloof ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |