quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ik draag hierbij mijn werkzaamheden over jou jou!
Toedeledoekie ik knijp er tussen uit
Games schijnen recessie-proof te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Dzy het volgende:
Doe niet zo lame Aquila, je moet vertrouwen blijven hebben. Bovendien, tegen de tijd dat deze game klaar is is de economische recessie alweer klaar.
Op basis waarvan heb je trouwens die lening gekregen, je ondernemingsplan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is een krediet/lening. Met een maximale bedrag van bijna een ton. We kunnen het bedrag in stukken opvragen en aflossen. De eerste 5 jaar zijn er geen aflos verplichtingen.
Waarschijnlijk gaan we nog niet eens het gehele bedrag gebruiken. En we kunnen het met zijn 4e in 5 jaar het bedrag ruim terug betalen. En redelijk leven. Als het totaal mis gaat.
We hebben hier de afgelopen 2-3 weken over gediscussieerd. En we weten de risico.
Hij heeft echt geen lening gekregenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je trouwens die lening gekregen, je ondernemingsplan?
En je hebt toch geen lening geregeld via Lenen of een soortgelijk bedrijf?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef PsychoBoB het volgende:
Enige updates??
Ben de andere online spellen beu.. tijd voor iets nieuws
Het was gelukkig ook niet redelijk sarcastisch bedoelt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen? Hier gaat echt nooit iets van uitkomen hoor
nadenken? bij zo'n geweldig concept! Als roelof niet opschiet ga ik eens met een paar programmeurs om de tafel zitten! want het idee is gewoon geweldig en er is een grote markt voor! Alleen is het de nalatigheid van roelof zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
Daar heb je gelijk in Ifies
Ik kan alleen maar hopen dat Roelof er nog eens over nadenkt!
Jij hebt hem in MSN (zeg jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ja staat de fansite al online of hoe zit dat? Graag een update!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |