abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63976940
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ook verdedigend was hij vandaag zeer zwak, hij stond 3 meter van zijn man af te dekken.
Vanavond maar over het algemeen bedoel ik
pi_63976954
quote:
Danku
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef Jasza het volgende:
Oleguer is verdedigend best ok hoor, niet gaan overdrijven, opbouwend is het inderdaad erg slecht, maarja in Spanje heb je dat niet echt nodig he.

Als wij is wat meer creativiteit op het middenveld hebben valt het ook minder op.
In Spanje niet nodig? Barça doet niets anders dan vanuit achter opbouwen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63976956
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef HeatWave het volgende:
Tot nog toe de allerslechtste speler in een Ajaxshirt tot nog toe....
Jeetje dat is wel heel erg
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63976985
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:12 schreef Longmen het volgende:

[..]

Jeetje dat is wel heel erg
Hoe kan hij Gabrich al weer zijn vergeten
pi_63977017
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe kan hij Gabrich al weer zijn vergeten
Heeft die eigenlijk wel in het eerste gespeeld uiteindelijk?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63977048
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Danku
[..]

In Spanje niet nodig? Barça doet niets anders dan vanuit achter opbouwen.
Barça bouwt op via de creative man of de vleugels, daarnaast was die pass bij de 1-0 vandaag best netjes hehe.
pi_63977055
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heeft die eigenlijk wel in het eerste gespeeld uiteindelijk?
14 keer dacht ik.
pi_63977062
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Barça bouwt op via de creative man of de vleugels, daarnaast was die pass bij de 1-0 vandaag best netjes hehe.
Onzin, Puyol verzorgt het ook regelmatig...

Oleguer moet gewoon gedumpt worden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63977145
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Onzin, Puyol verzorgt het ook regelmatig...

Oleguer moet gewoon gedumpt worden.
Ja maar Milito moet je de bal ook niet geven, zelfde verhaal als bij Ajax.

We missen vooral iemand die creatief is op het middenveld en waar je de bal kwijt kan, als je dat niet inziet tsja.
pi_63977174
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

14 keer dacht ik.
10 keer
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63977187
Heerlijk, heb vandaag alleen de samenvatting gezien, wat stond ik te stressen op m'n werk. Geen teletekst en wist niet meer hoelaat het begon. En maar wachten om de smsje met de tussenstand. Sprong wel even op toen ik em eindelijk kreeg . Maar wat vind ik die lurling toch een klote speler Kut kop, kut acties zoals die bij vertonghen. Gadver Eigenlijk vind ik heel dat NAC kut. Kut ploeg, kut spelers, kut trainer .

Aardige goal van Dario, en wat een actie van De Jong . Deed me een beetje aan Zlatan denken. . Na het zien van de samenvatting toch redelijk lucky. NAC kreeg vrij veel kansen. Maar die worden dan ook vrij weggegeven.

Dantheman jezelf nog gespot op TV? Viel me op dat het Rolstoelpodium goed in beeld was na de goal van Dario. Moest er zomaar ineens aan denken. Nu hopen dat AZ punten verspeeld mar dat lijkt me niet. Aangezien de spelers van Feyenoord zelfs aan de keukentafel geblesseerd raken .
pi_63977218
Het afscheid voor Lurling was vandaag ook weer prachtig.
pi_63977233
Wat heb ik gemist ?
pi_63977258
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:25 schreef Voltreffer het volgende:
Wat heb ik gemist ?
Lekker fluitconcertje.
pi_63977274
Darioooooooo!
pi_63977281
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:24 schreef _Mike_ het volgende:
Het afscheid voor Lurling was vandaag ook weer prachtig.
Bittere tears.
pi_63977299
Heerlijk, hoe was de sfeer trouwens vandaag? Ging 410 weer los? Zag namelijk eigenlijk niks van de supporters terug in de samenvatting. Meestal heb je toch wel 1 of 2 sfeerbeelden ertussen maar nu niks...
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:32:04 #118
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63977381
Leuke avond Cvitanich eindelijk (eigelijk 2x) gescoord, Suárez, Lindgren en Vertonghen goed en de Jong speelde een keer iets beter. Verder was het niet zo geweldig. Goed resultaat wel
Fluitconcert voor Lurling idd kutgozer

Op de weg terug in de trein trouwens omg wat een kansloos figuur. Een of ander oud vrouwke die d'r dochter (van 13 ) aanspoorde om naar een groep gozers van 18/20 te lopen om ze d'r MSN adres te geven. Al die gozers zingen "Pijpen pijpen pijpen voor 'n euro" ofzo en die moeder gewoon meezingen wtf je zou maar zo'n moeder hebben.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:40:29 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63977539
De Goesj had trouwens in de eerste helft wel z'n nieuwe megafoon op standje 10 staan zeg, jezus mina. Het hele stadion kon 'm horen.
En natuurlijk mooi van Zuid, het 'wij willuhhh tietuh zien'!

Achja, 3-0, prima. Rest van het weekend vrij, heerlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63977564
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:40 schreef Silenus het volgende:
De Goesj had trouwens in de eerste helft wel z'n nieuwe megafoon op standje 10 staan zeg, jezus mina. Het hele stadion kon 'm horen.
En natuurlijk mooi van Zuid, het 'wij willuhhh tietuh zien'!

Achja, 3-0, prima. Rest van het weekend vrij, heerlijk.
Hehe tering inderdaad zeg, ik vraag me af of Subbie nog een stem heeft na zo'n avond
pi_63977587
Godverdomme zat om half 2 al op rembrand ofzo hele dag lopen zuipen en nog een aantal gekke dingen.

Wedstrijd was oke, veelste slap in het begin zoals gewoonlijk

zag een aantal maten van me die die-hard ado fan, psv fan en kakkerlakken fan zijn en zaten op 425
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63977630
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme zat om half 2 al op rembrand ofzo hele dag lopen zuipen en nog een aantal gekke dingen.

Wedstrijd was oke, veelste slap in het begin zoals gewoonlijk

zag een aantal maten van me die die-hard ado fan, psv fan en kakkerlakken fan zijn en zaten op 425
Ga je volgende keer weer ineens de kroeg uitrennen en dan tram 9 inspringen om een rondje te rijden met de tram?

Mongolenactie pur sang haha
pi_63977681
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ga je volgende keer weer ineens de kroeg uitrennen en dan tram 9 inspringen om een rondje te rijden met de tram?

Mongolenactie pur sang haha
ssssssssssstttttt

dat jij nou zo een achterlijk harde boer laat in de mac dat iedereen naar je kijkt en je dat 338439x moet vertellen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63977702
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:46 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ssssssssssstttttt

dat jij nou zo een achterlijk harde boer laat in de mac dat iedereen naar je kijkt en je dat 338439x moet vertellen
Haha ik ben altijd netjes dus dat was ik niet
pi_63977842
Beetje matige wedstrijd, maar prima sfeertje. Heb me vermaakt

Ow en die microfoon stond inderdaad loeihard, maar zoals gewoonlijk werkte het weer niet de hele wedstrijd. Kan Sony daar niet eens wat aandacht aan besteden
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')