En hoezo zou je zulk een sarcastische opmerking maken?quote:Gisteren nog ontkende President Mugabe dat er een cholera-epidemie in Zimbabwe is. Zijn woordvoerder George Charamaba benadrukte later dat die opmerking sarcastisch bedoeld was.
quote:Gisteren nog ontkende President Mugabe dat er een cholera-epidemie in Zimbabwe is. Zijn woordvoerder George Charamaba benadrukte later dat die opmerking sarcastisch bedoeld was.
Ja daar had ik m ook kunnen plaatsenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mij betreft had dit bericht ook hier gekund: Noodtoestand Zimbabwe / Mugabe ontkent, weigert hulp
Maar ik laat dit topic voorlopig open, want misschien krijgt de situatie in Zimbabwe zo meer aandacht.
Wat zich daar afspeelt, is schrijnend. Een seniele oude gek is nog steeds aan de macht, de werkloosheid en armoede zijn torenhoog, zonder uitzicht op verbetering. En nu duiken zelfs allerlei ziekten op, omdat er geen schoon drinkwater voorhanden is.
De wereld kijkt toe en doet niks.
Het is goed zo hoor, misschien dat een fris, nieuw topic wel wat meer aandacht genereert dan steeds dat oude topic aanvullen met berichten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja daar had ik m ook kunnen plaatsen![]()
"There is no, I repeat, no cholera outbreak in Zimbabwe"quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gisteren nog ontkende President Mugabe dat er een cholera-epidemie in Zimbabwe is. Zijn woordvoerder George Charamaba benadrukte later dat die opmerking sarcastisch bedoeld was.
Niemand weet het, het is maar welk jaar je als basisjaar neemt. Maargoed, inmiddels wel enkele tientallen/honderden miljoenen sinds 2000 ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:59 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Had Zimbabwe al zo-veel-millioen inflatie? Hoeveel was dat precies?
scherpquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Yildiz het volgende:
De oorzaak van de huidige problemen bij een bepaalde bevolkingsgroep leggen. Wat een (herkenbaar) populisme.
Schande, inderdaad. En het zijn weer de linkse media, in samenwerking met gelieerde organisaties als Human Rights Watch en Amnesty International, en verkapte communistische politici, zoals Gordon Brown, Nicolas Sarkozy en George W. Bush, die deze man proberen te demoniseren. Terwijl hij enkel een stem geeft aan wat de gemiddelde hardwerkende Zimbabwaan al jaren denkt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
scherp
Mugabe doet precies hetzelfde wat dat betreft als wat je in ons land ziet.
Mugabe wordt hier knettergek verklaard. Doe je hetzelfde in NL, dan ben je een held.
Nu doet Mugabe ook nog andere niet zo frisse dingen, maar de redenatie is hetzelfde.
Ik had het alleen over de manier waarop sommige 'problemen' door politici in de schoenen van een bepaalde bevolkingsgroep wordt geschoven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Schande, inderdaad. En het zijn weer de linkse media, in samenwerking met gelieerde organisaties als Human Rights Watch en Amnesty International, en verkapte communistische politici, zoals Gordon Brown, Nicolas Sarkozy en George W. Bush, die deze man proberen te demoniseren. Terwijl hij enkel een stem geeft aan wat de gemiddelde hardwerkende Zimbabwaan al jaren denkt.
Ze willen wel iets doen, maar ze worden verhinderd door de Afrikaanse holmaatjes van Mugabe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mij betreft had dit bericht ook hier gekund: Noodtoestand Zimbabwe / Mugabe ontkent, weigert hulp
Maar ik laat dit topic voorlopig open, want misschien krijgt de situatie in Zimbabwe zo meer aandacht.
Wat zich daar afspeelt, is schrijnend. Een seniele oude gek is nog steeds aan de macht, de werkloosheid en armoede zijn torenhoog, zonder uitzicht op verbetering. En nu duiken zelfs allerlei ziekten op, omdat er geen schoon drinkwater voorhanden is.
De wereld kijkt toe en doet niks.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik had het alleen over de manier waarop sommige 'problemen' door politici in de schoenen van een bepaalde bevolkingsgroep wordt geschoven.
Dat mugabe een lul is weet iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |