abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63967861
Zimbabwe: "Cholera is chemisch wapen van Britten"

http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-van-Britten.dhtml

1De cholera-epidemie in Zimbabwe, die al 800 dodelijke slachtoffers maakte, is een "door Groot-Brittannië geleide genocide". Dat verklaart Zimbabwaans minister van Informatie Sikhanyiso Ndlovu.

Uitroeiingsaanval
"De cholera-epidemie in Zimbabwe is een biologisch en chemisch oorlogswapen, een uitroeiingsaanval op het Zimbabwaanse volk door de Britten", zegt Ndlovu op een persconferentie in Harare. Gisteren nog ontkende President Mugabe dat er een cholera-epidemie in Zimbabwe is. Zijn woordvoerder George Charamaba benadrukte later dat die opmerking sarcastisch bedoeld was.

Internationaal complot
De 84-jarige Mugabe gelooft dat Groot-Brittanië de cholera-epidemie zelf heeft veroorzaakt in een poging "genocide te plegen" op het volk van Zimbabwe. Hij vermoedt dat er ook een internationaal complot is om hem af te zetten. De Wereldgezondheidsorganisatie benadrukt echter dat er overduidelijk sprake is van een epidemie. Sinds augustus raakten al bijna 17.000 Zimbabwanen besmet en stierven al 800 mensen.

Bandietenregime
Brits minister van Buitenlandse Zaken David Miliband stelt Mugabe persoonlijk verantwoordelijk voor de epidemie. "Mugabe zaait op grote schaal dood en verderf", zegt Miliband op de EU-top in Brussel. "In Zimbabwe is een tragedie gaande en het regeringshoofd is daarvoor verantwoordelijk." Volgens de minister is de epidemie nog lang niet bedwongen en hindert het Zimbabwaanse "bandietenregime" internationale inspanningen om humanitaire hulp te verstrekken.

pi_63967922
Hoezo paranoïde?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:56:59 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_63967938
Die man heeft het in de gaten.
pi_63968159
84 Jaar. Zou die oude knakker niet beginnen te dementeren?
pi_63968167
Ja ik wist het wel! Ik wist dat die Britten erachter zatten!!

/sarcasm_mode_off

Wat een stuk onbenul is die knakker toch. .
quote:
Gisteren nog ontkende President Mugabe dat er een cholera-epidemie in Zimbabwe is. Zijn woordvoerder George Charamaba benadrukte later dat die opmerking sarcastisch bedoeld was.
En hoezo zou je zulk een sarcastische opmerking maken?

[ Bericht 16% gewijzigd door Krazy_Kripples op 12-12-2008 19:11:57 ]
pi_63968275
quote:
Gisteren nog ontkende President Mugabe dat er een cholera-epidemie in Zimbabwe is. Zijn woordvoerder George Charamaba benadrukte later dat die opmerking sarcastisch bedoeld was.
____
pi_63968890
Als het niet zo triest was zou je er om kunnen lachen. Wat wens ik die kerel toch ontzettend de cholera, tyfus, en overige ziekten toe.
know'm sayin?
word? word.
pi_63969044
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

____
Late Night Show with Robert Mugabe.
pi_63969165
Wat mij betreft had dit bericht ook hier gekund: Noodtoestand Zimbabwe / Mugabe ontkent, weigert hulp
Maar ik laat dit topic voorlopig open, want misschien krijgt de situatie in Zimbabwe zo meer aandacht.
Wat zich daar afspeelt, is schrijnend. Een seniele oude gek is nog steeds aan de macht, de werkloosheid en armoede zijn torenhoog, zonder uitzicht op verbetering. En nu duiken zelfs allerlei ziekten op, omdat er geen schoon drinkwater voorhanden is.

De wereld kijkt toe en doet niks.
pi_63969226
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mij betreft had dit bericht ook hier gekund: Noodtoestand Zimbabwe / Mugabe ontkent, weigert hulp
Maar ik laat dit topic voorlopig open, want misschien krijgt de situatie in Zimbabwe zo meer aandacht.
Wat zich daar afspeelt, is schrijnend. Een seniele oude gek is nog steeds aan de macht, de werkloosheid en armoede zijn torenhoog, zonder uitzicht op verbetering. En nu duiken zelfs allerlei ziekten op, omdat er geen schoon drinkwater voorhanden is.

Ja daar had ik m ook kunnen plaatsen
pi_63969285
Die man draait steeds verder door, met de dag.

Overigens heeft die woordvoerder hem al vele malen uit bespottelijke situaties 'gered'. Eerder nog vertelde Mugabe aan de wereldpers dat er voldoende voedsel in het land was en dat de foto's van lege supermarkten slechts trucs waren van de Amerikanen om Zimbabwe in een kwaad daglicht te stellen. Lees dat maar eens in de krant terwijl je al twee uur in de rij staat om wat brood en melk te kunnen kopen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_63969380
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja daar had ik m ook kunnen plaatsen
Het is goed zo hoor, misschien dat een fris, nieuw topic wel wat meer aandacht genereert dan steeds dat oude topic aanvullen met berichten.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:59:28 #13
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_63969593
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"There is no, I repeat, no cholera outbreak in Zimbabwe"

Zoekt Mohammed al-Sahaf nog werK?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_63969597
Had Zimbabwe al zo-veel-millioen inflatie? Hoeveel was dat precies?
pi_63969670
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:59 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Had Zimbabwe al zo-veel-millioen inflatie? Hoeveel was dat precies?
Niemand weet het, het is maar welk jaar je als basisjaar neemt. Maargoed, inmiddels wel enkele tientallen/honderden miljoenen sinds 2000 ofzo.

Ergens heb ik wel een foto neergezet van de hoeveelheid geld die je nodig hebt om de wekelijkse boodschappen te doen (dat was in april ofzo), maar dat is inmiddels weer achterhaald. Staat overigens ook in mijn fobo.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_63970054
Huh ? Gisteren zeiden ze nog dat er geen cholera was
pi_63983721
en Koenders gaat weer ff 2 miljoen in Zimbabwe pompen om de Cholera die niet bestaat te bestrijden.. gaan mn zuurverdiende centen weer.. waar haalt ie het weer vandaan..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:22:59 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63984031
De oorzaak van de huidige problemen bij een bepaalde bevolkingsgroep leggen. Wat een (herkenbaar) populisme.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63984140
Dit is James Bond politiek mensen, hier kunnen wij niks zinnigs over zeggen, want zelfs al zou die Mugabe gelijk hebben, dan zal dat nooit bewezen kunnen worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door JohnDope op 13-12-2008 13:41:48 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63985035
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Yildiz het volgende:
De oorzaak van de huidige problemen bij een bepaalde bevolkingsgroep leggen. Wat een (herkenbaar) populisme.
scherp
Mugabe doet precies hetzelfde wat dat betreft als wat je in ons land ziet.
Mugabe wordt hier knettergek verklaard. Doe je hetzelfde in NL, dan ben je een held.

Nu doet Mugabe ook nog andere niet zo frisse dingen, maar de redenatie is hetzelfde.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:41:00 #21
66825 Reya
Fier Wallon
pi_63985315
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

scherp
Mugabe doet precies hetzelfde wat dat betreft als wat je in ons land ziet.
Mugabe wordt hier knettergek verklaard. Doe je hetzelfde in NL, dan ben je een held.

Nu doet Mugabe ook nog andere niet zo frisse dingen, maar de redenatie is hetzelfde.
Schande, inderdaad. En het zijn weer de linkse media, in samenwerking met gelieerde organisaties als Human Rights Watch en Amnesty International, en verkapte communistische politici, zoals Gordon Brown, Nicolas Sarkozy en George W. Bush, die deze man proberen te demoniseren. Terwijl hij enkel een stem geeft aan wat de gemiddelde hardwerkende Zimbabwaan al jaren denkt.
pi_63985550
Zimbabwe: "Cholera is chemisch wapen van Britten"
Londen: "Nietes, het is een biologisch wapen"
pi_63985769
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:41 schreef Reya het volgende:

[..]

Schande, inderdaad. En het zijn weer de linkse media, in samenwerking met gelieerde organisaties als Human Rights Watch en Amnesty International, en verkapte communistische politici, zoals Gordon Brown, Nicolas Sarkozy en George W. Bush, die deze man proberen te demoniseren. Terwijl hij enkel een stem geeft aan wat de gemiddelde hardwerkende Zimbabwaan al jaren denkt.
Ik had het alleen over de manier waarop sommige 'problemen' door politici in de schoenen van een bepaalde bevolkingsgroep wordt geschoven.

Dat mugabe een lul is weet iedereen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:29:09 #24
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63986255
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef Elfletterig het volgende:

Ze willen wel iets doen, maar ze worden verhinderd door de Afrikaanse holmaatjes van Mugabe.

Die ene president uit Zambia die Mugabe wilde aanpakken is er helaas niet meer.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:30:29 #25
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_63986285
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik had het alleen over de manier waarop sommige 'problemen' door politici in de schoenen van een bepaalde bevolkingsgroep wordt geschoven.

Dat mugabe een lul is weet iedereen.

Als een hond je tien keer bijt ga je dan nog steeds die hond proberen te aaien ?

Je vergelijking is van een zeer bedenkelijk niveau. Als jij een paar maanden in bepaalde wijken in NL hebt gewoont zal je je schamen om deze te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')