Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Starbucks....Ik snap niet dat mensen daar zo om roepen. Al is het ijs daar wel lekker
Starbucksquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Gelukkig maar 1 Starbucks hier in de stad, aangezien het rioolwater (ja, hier in Indonesie) nog beter smaakt dan de zut die ze verkopen. Gelukkig zijn er genoeg plekken die wel goede koffie verkopen en ook veel leuker zijn om een paar uurtjes te zitten.
Ieder zijn smaak, gelukkig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
SorryIk vind het nou eenmaal prima te drinken wat ze daar voorschotelen. Dat ik nu voor m'n werk in het buitenland zit, in een stad waar ze er een stuk of 5 hebben inmiddels, maak ik er dankbaar gebruik van
In Tokyo af en toe naar binnen gestapt. Je mist er weinig aan, imho.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Starbucks
zo
heb er zelf nog nooit koffie gedronken, dus weet 't echt niet
Een maal in KL geweest en eenmaal op S'pore. Beide keren ruk, veel te heet voor meeneem-koffie en godsvergeten duur. Nee, dan drink ik wel gewoon een flesje cola of zo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Tokyo af en toe naar binnen gestapt. Je mist er weinig aan, imho.
Deze?quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
De website waarop het gehost was bestaat ook niet meer. Ik heb even snel gekeken of ik het kon fixxen, helaas dus. Mocht iemand zijn ava in cache ergens hebben: flikke rmaar op tinypic en dan zet ik die er wel in.
Altijd het domme blondje zoeken, dan komt het zeker goedquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:28 schreef BrandX het volgende:
Morgen komen zes vrienden schuren, verven en vloerbedekking leggen. Ik dus net naar de karwei (chill twee haltes hier vandaan, stopt daar voor de deur en hier voor de deur) om de benodigde verfspullen te halen
Dat komt mijn portometniks heeeeeeeeel goed uit
Ik ben er nogquote:
Ik ook niet. Ik stuur sowieso nooit kaarten (tenzij ik een chick op het oog hebquote:
ik heb nooit chicks op het oog, dus dat scheelt ook weerquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik stuur sowieso nooit kaarten (tenzij ik een chick op het oog heb)
Vrouwen hebben het goed wdbquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nooit chicks op het oog, dus dat scheelt ook weer
Ik had gezegd, andaag of morgenquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:49 schreef Pheno het volgende:
*duikt wiki in, MPG verzaakt weer eens schaamteloos.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:59 schreef Klonk het volgende:
heb je wel vaker met mensen uit VenloPheno
BX
Heldquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, bijgewerkt dus. En nu thee. En een recensie nakijken. Mijn keel is schuurpapier overigens.
Martquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen deze mooie zaterdagochtend!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:17 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en uiteraard lekkere koekjes er bij:
[ afbeelding ]
Op aangeven van Ph. alhier ook de koffie en thee
Sorry Ph.
even de telefoon van vriendinlief kraken, die heeft foto´s van hoe het in de auto zitquote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vol, an sich paste het allemaal wel, als we de achterstoelen niet bij ons hadden gehad, nu was het iets gecompliceerder![]()
[ afbeelding ]
spanbandje om de achterklep vast te maken en het zat zo ontiegelijk vastquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
die paar dingetjes waar je eigenlijk voor ging zijn er bij in geschoten neem ik aan?
Die pasten niet meer in de autoquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
die paar dingetjes waar je eigenlijk voor ging zijn er bij in geschoten neem ik aan?
Als je een goeie DVD op zet wel.quote:
En welke is de goede dvd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een goeie DVD op zet wel.
Cloverfieldquote:
quote:
quote:
Jij bent raarquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ik gooi niet snel films weg, maar dit was er dus wel 1
Yep, en ik blijf het een baggerfilm vindenquote:
Dan moet je hem weggeven of als onderzetter gebruikenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en ik blijf het een baggerfilm vinden
Ik geef geen gedownloade films wegquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je hem weggeven of als onderzetter gebruiken
Weggooien
Kantooruren SlowChatquote:
En tijdens kantooruren werken we allemaal!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kantooruren SlowChat![]()
jullie hebben me al die tijd voorgelogen
Grappig welquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
En tijdens kantooruren werken we allemaal!
Hang zequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kap ermee. Ik ga de was ophangen, en daarna is er nog anderhalf uur sport op TV
Strijken? Wat is dat? Nee, ik ben even aan het ICT'en.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft _A_ je een strijkbout in je handen gestopt?
Strijken is wat Fles gaat doen als zijn opgehangen was droog is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Strijken? Wat is dat? Nee, ik ben even aan het ICT'en.
Dus iedereen heeft de hele dag wat voor pauze dan ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve in de koffie- en theepauzes... dan zitten we in de KSC!
Lange pauzesquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft de hele dag wat voor pauze dan ook
hehe ik wist hetquote:
Feli's...quote:Op zondag 14 december 2008 08:41 schreef BrandX het volgende:
Overigens na deze post nog vier posts en dan heb ik het magische getal van 22222 posts behaald.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vol, an sich paste het allemaal wel, als we de achterstoelen niet bij ons hadden gehad, nu was het iets gecompliceerder![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |