Die is openbaar hoor.. Ook wel leuk http://flabber.multiforum.nl/viewtopic.php?t=3&postdays=0&postorder=asc&start=0&mforum=flabberquote:
Nou ik krijg een inlogscherm?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is openbaar hoor.. Ook wel leuk http://flabber.multiforum.nl/viewtopic.php?t=3&postdays=0&postorder=asc&start=0&mforum=flabber
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de L doet het ook niet meer goed, wat een ellende
Je hebt toch wel een gedeelte van de uiteindelijk verdiende drie euro gekregen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:33 schreef Copycat het volgende:
"Ja hoor neefje, natuurlijk help ik je wel met het vouwen van je folders en krantjes. Is goed, ga jij alvast maar een deel gooien, dan doe ik de rest wel samen met je moeder. Oh, visite. Nee joh, ga maar zitten, ik doe het verder wel alleen, zit nu toch in de swing. Oh, ben ik 50 magazines vergeten? Geen probleem, die prop ik er nog wel tussen."
Rugpijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar dan?
Dan geef ik haar even wat te doen?
quote:
Ik wist dat ik iets vergat!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt toch wel een gedeelte van de uiteindelijk verdiende drie euro gekregen?
Ja dat heb ik gelezen toen ja, toen kon dat nog!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik heb er destijds aangemeld dus dat klopt
21 euro PER WEEK!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergat!
21 Euro. Voor een jochie van 13 toch een aardig wekelijks zakcentje. Maar hij heeft er na twee weken al de balen van, geloof ik.
Vroeger, heel vroeger, toen ik nog 12 was, moest ik ook 1500 folders bij elkaar sorteren. Toen mocht je ze niet in elkaar vouwen. Maar toen kreeg je 1 cent per adres, dus een veelvoud van 15.00 gulden per folder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:33 schreef Copycat het volgende:
"Ja hoor neefje, natuurlijk help ik je wel met het vouwen van je folders en krantjes. Is goed, ga jij alvast maar een deel gooien, dan doe ik de rest wel samen met je moeder. Oh, visite. Nee joh, ga maar zitten, ik doe het verder wel alleen, zit nu toch in de swing. Oh, ben ik 50 magazines vergeten? Geen probleem, die prop ik er nog wel tussen."
Rugpijn.
Nah omgerekend naar die tijd jatte ik zeker voor 6 euro per week aan peuken uit mijn moeders tas dus dat compenseerd het wel een beetje .quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
21 euro PER WEEK!?
Stelletje teringoplichterts in mijn tijd
Dat noem ik verdienenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
dus een veelvoud van 15.00 gulden per folder.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah omgerekend naar die tijd jatte ik zeker voor 6 euro per week aan peuken uit mijn moeders tas dus dat compenseerd het wel een beetje .
Ja, dat betaalde vroeger (in de tijd dat ik samen met mijn moeder voor mijn broer vouwde) een stuk minder, inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
21 euro PER WEEK!?
Hoef me niet te schamen dusquote:
Je snapt natuurlijk wel dat per 1500 adressen er 15 gulden werd verdiend. Als je dan 3 folders had kreeg je 45 gulden.quote:
3 foldersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat per 1500 adressen er 15 gulden werd verdiend. Als je dan 3 folders had kreeg je 45 gulden.
Niet dat je denkt dat ik niet weet dat je dat wel door had, maar toch even ter verduidelijking.
Nou dat is een hele hoop geld, zeker voor 19.. Wanneer was jij 12?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat per 1500 adressen er 15 gulden werd verdiend. Als je dan 3 folders had kreeg je 45 gulden.
Niet dat je denkt dat ik niet weet dat je dat wel door had, maar toch even ter verduidelijking.
Tegenwoordig krijgen ze alles in plastic en bestaan er ook geen trappen meer, alle brievenbussen zijn beneden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat betaalde vroeger (in de tijd dat ik samen met mijn moeder voor mijn broer vouwde) een stuk minder, inderdaad.
Maar fuck me, wat een hoop folders! 19, plus een supermarktmagazine, plus een huiskrant en dan nog het Zondagsnieuws. En dat maal 500 of zo.
Ik had vroeger met die kranten 50 gulden per week ofzo, dus eigenlijk is dat wel een beetje vergelijkbaar...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
21 euro PER WEEK!?
1965 + 12 = 1977quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat is een hele hoop geld, zeker voor 19.. Wanneer was jij 12?
Nee/Nee stickers al hebben sommige gasten er lak aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgen ze alles in plastic en bestaan er ook geen trappen meer, alle brievenbussen zijn beneden.
Vroeger, heel vroeger, moest je gewoon deur aan deur bezorgen.
Nu?quote:
Godskutchristus, dat is niet normaalquote:wat een hoop folders! 19, plus een supermarktmagazine, plus een huiskrant en dan nog het Zondagsnieuws. En dat maal 500 of zo.
Moet ik deze codering begrijpen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
tig stekkers, zie ik..
we weten het niet
ga wel weer bellen.
thanks Hidi
Hoeveel uur was je dan wel niet bezig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat betaalde vroeger (in de tijd dat ik samen met mijn moeder voor mijn broer vouwde) een stuk minder, inderdaad.
Maar fuck me, wat een hoop folders! 19, plus een supermarktmagazine, plus een huiskrant en dan nog het Zondagsnieuws. En dat maal 500 of zo.
Kranten of folders is volgens mij sowieso vrij groot verschil in verdienen, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had vroeger met die kranten 50 gulden per week ofzo, dus eigenlijk is dat wel een beetje vergelijkbaar...
Oh ja dank weer ff geld wegleggen voor die gasten. Kerst enzo zijn de inhaalslag tijden. Plus ze verdienen hetquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef hondjes het volgende:
nog sterker, weet nog dan mijn broer een krantenwijk had,,moest je ook het geld ophalen.
en als het niet klopte, zelf erbij leggen..
Dat moesten wij ook, maar was geloof ik kerstbonus ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef hondjes het volgende:
nog sterker, weet nog dan mijn broer een krantenwijk had,,moest je ook het geld ophalen.
en als het niet klopte, zelf erbij leggen..
nee, is voor hidi..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik deze codering begrijpen?
Klopt, ik liep folders, 6 weken, en verdiende geen ruk, dus dumpten we ze, en daar kwamen ze achter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kranten of folders is volgens mij sowieso vrij groot verschil in verdienen, toch?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kranten of folders is volgens mij sowieso vrij groot verschil in verdienen, toch?
God, al die arme 14-jarige pukkelheaufdjes die zich door dat klote weer moeten vechten zodat jij die reclame troep die ze rondbrengen meteen in de papierbak kan tiefenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dank weer ff geld wegleggen voor die gasten. Kerst enzo zijn de inhaalslag tijden. Plus ze verdienen het
nee, dat was gewoon abonnementsgeld..dus einde van de week,,ophalen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat moesten wij ook, maar was geloof ik kerstbonus ofzo
Ik ben tijdje postbode geweest en reken maar dat ik wist waar de nee/nee stickers zaten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee/Nee stickers al hebben sommige gasten er lak aan
Was jij datquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, ik liep folders, 6 weken, en verdiende geen ruk, dus dumpten we ze, en daar kwamen ze achter.
Maar met kranten verdien je meer denk ik.
In dat opzicht is het dan weer terecht dat die guppen 21 pleuro per week krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar had krantenwijk en huis-aan-huis krant, met folders. En met die folders ben je dus echt een hele avond bezig om in elkaar te vouwen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
nee, dat was gewoon abonnementsgeld..dus einde van de week,,ophalen..
en dan wilden sommige niet betalen, waren zogenaamd niet thuis..
Dán ben je wel echt een ontzettende kutpauperquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
en dan wilden sommige niet betalen, waren zogenaamd niet thuis..
quote:
Ja, net als met Sint Maarten zeker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien waren ze wel écht niet thuis?
Ik bekijk het welquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
God, al die arme 14-jarige pukkelheaufdjes die zich door dat klote weer moeten vechten zodat jij die reclame troep die ze rondbrengen meteen in de papierbak kan tiefen
Nope. Niks in plastic. Twintig afzonderlijke folders en magazines invouwen. En ook geen flats. Maar veel huizen met voortuinen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tegenwoordig krijgen ze alles in plastic en bestaan er ook geen trappen meer, alle brievenbussen zijn beneden.
Vroeger, heel vroeger, moest je gewoon deur aan deur bezorgen.
Het zijn over het algemeen van die restaurants folders. Die gaan op de zwarte lijst bij mij .. Als ze al niet kunnen lezen laat staan koken/bezorgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben tijdje postbode geweest en reken maar dat ik wist waar de nee/nee stickers zaten.
Want een postbode is tegenwoordig meer een folderloper dan een postbezorger.
Eerst was het alleen op de dinsdag de AH en de gamma/karwei, maar dat breidde zich uit over meerdere dagen.
Dan weet je snel waar de nee/nee stickers zitten.
en ik zo:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar de gemeentje vond de folders is een vuilcontainer en belde de mevrouw van de DA, en toen ik mijn geld kwam ophalen, deed ze zo:
![]()
En ik zo:
Het is vooral een hel als het koud is, in de zomer had ik altijd een walkman/radio aan (radio TDF)quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat opzicht is het dan weer terecht dat die guppen 21 pleuro per week krijgen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar de gemeentje vond de folders is een vuilcontainer en belde de mevrouw van de DA, en toen ik mijn geld kwam ophalen, deed ze zo:
![]()
En ik zo:
Sint Maarten!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, net als met Sint Maarten zeker.
Stel stakkers.
Ik ben verdomde goed met kinderen
Ik had een schijthekel aan de spinnenwebben waar ik op een of andere manier altijd met open mond in liep 's ochtendsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is vooral een hel als het koud is, in de zomer had ik altijd een walkman/radio aan (radio TDF)
Misschien overdrijf ik een petit peu. Maar niet veel, geloof ik. Ik zal het zondag eens navragen, als we ons mam gaan helpen verhuizen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel uur was je dan wel niet bezig?
Hoefde er gelukkig maar een stuk of 200
Door de brievenbus proppen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sint Maarten!![]()
Mén wat een feest was dat!
Behalve als je manderijntjes kreeg!
Krijg een raar beeld van jequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had een schijthekel aan de spinnenwebben waar ik op een of andere manier altijd met open mond in liep 's ochtends
Doe ze allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
tig stekkers, zie ik..
we weten het niet
ga wel weer bellen.
thanks Hidi
Tijdens de kerstdagen wel. Ik had een krantenwijk (Nieuwsblad van het Noorden) in een volksbuurt. Naast het Oosterparkstadion van FC Groningen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had een schijthekel aan de spinnenwebben waar ik op een of andere manier altijd met open mond in liep 's ochtends
Dank je lappie over beeldscherm klaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, dan doe ik de cam weer uit.
Pfff.
Dan zal je aan de ava van NZ ook wel een hekel hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spuit er altijd harder uit dan je verwachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je lappie over beeldscherm klaar
Krijg ik daardoor spinrag in mijn smoel dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal je aan ava van NZ ook wel een hekel hebben
Is toch een spinnenweb?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg ik daardoor spinrag in mijn smoel dan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij huis aan huis bladen deed ik dat ook nooit, maar bij abo krantje wel, anders krijg je gewoon niks terwijl je gewoon wel heel het jaar over onverharde paden hebt lopen fietsen en ik ook nog vuurwerk moest kopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen liep je niet met kaartjes te zeulen of aan te bellen om mensen prettige feestdagen te wensen (schooien)
Daar gaven de mensen uit eigen wil. Was toen traditie. En kwam je soms thuis met 5x een maandsalaris.
Ik vind het tegenwoordig niets, dat ze maar te pas en te onpas aanbellen met een kaartje in hun hand en je prettige feestdagen wensen, daarom heb ik ook een nee/nee sticker. En de bezorger van de abo-krant krijgt altijd wel iets van me.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spuit er altijd harder uit dan je verwacht
quote:Trivia
* Een man ejaculeert gemiddeld 7.200 keer (2.000 keer door masturberen) in zijn leven. Hierbij komt 53 liter sperma vrij, met een gemiddelde snelheid van 45 km/h.
Ik nam dan altijd onderweg naar de tuin alvast een krantje uit de tas en sloeg alsquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verslikte me, zoooooooo herkenbaar....
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |