Het is vooral een hel als het koud is, in de zomer had ik altijd een walkman/radio aan (radio TDF)quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat opzicht is het dan weer terecht dat die guppen 21 pleuro per week krijgen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar de gemeentje vond de folders is een vuilcontainer en belde de mevrouw van de DA, en toen ik mijn geld kwam ophalen, deed ze zo:
![]()
En ik zo:
Sint Maarten!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, net als met Sint Maarten zeker.
Stel stakkers.
Ik ben verdomde goed met kinderen
Ik had een schijthekel aan de spinnenwebben waar ik op een of andere manier altijd met open mond in liep 's ochtendsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is vooral een hel als het koud is, in de zomer had ik altijd een walkman/radio aan (radio TDF)
Misschien overdrijf ik een petit peu. Maar niet veel, geloof ik. Ik zal het zondag eens navragen, als we ons mam gaan helpen verhuizen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel uur was je dan wel niet bezig?
Hoefde er gelukkig maar een stuk of 200
Door de brievenbus proppen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sint Maarten!![]()
Mén wat een feest was dat!
Behalve als je manderijntjes kreeg!
Krijg een raar beeld van jequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had een schijthekel aan de spinnenwebben waar ik op een of andere manier altijd met open mond in liep 's ochtends
Doe ze allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
tig stekkers, zie ik..
we weten het niet
ga wel weer bellen.
thanks Hidi
Tijdens de kerstdagen wel. Ik had een krantenwijk (Nieuwsblad van het Noorden) in een volksbuurt. Naast het Oosterparkstadion van FC Groningen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kranten of folders is volgens mij sowieso vrij groot verschil in verdienen, toch?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had een schijthekel aan de spinnenwebben waar ik op een of andere manier altijd met open mond in liep 's ochtends
Dank je lappie over beeldscherm klaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, dan doe ik de cam weer uit.
Pfff.
Dan zal je aan de ava van NZ ook wel een hekel hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spuit er altijd harder uit dan je verwachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je lappie over beeldscherm klaar
Krijg ik daardoor spinrag in mijn smoel dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal je aan ava van NZ ook wel een hekel hebben
Is toch een spinnenweb?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg ik daardoor spinrag in mijn smoel dan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |