Ja dat heb ik gelezen toen ja, toen kon dat nog!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik heb er destijds aangemeld dus dat klopt
21 euro PER WEEK!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergat!
21 Euro. Voor een jochie van 13 toch een aardig wekelijks zakcentje. Maar hij heeft er na twee weken al de balen van, geloof ik.
Vroeger, heel vroeger, toen ik nog 12 was, moest ik ook 1500 folders bij elkaar sorteren. Toen mocht je ze niet in elkaar vouwen. Maar toen kreeg je 1 cent per adres, dus een veelvoud van 15.00 gulden per folder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:33 schreef Copycat het volgende:
"Ja hoor neefje, natuurlijk help ik je wel met het vouwen van je folders en krantjes. Is goed, ga jij alvast maar een deel gooien, dan doe ik de rest wel samen met je moeder. Oh, visite. Nee joh, ga maar zitten, ik doe het verder wel alleen, zit nu toch in de swing. Oh, ben ik 50 magazines vergeten? Geen probleem, die prop ik er nog wel tussen."
Rugpijn.
Nah omgerekend naar die tijd jatte ik zeker voor 6 euro per week aan peuken uit mijn moeders tas dus dat compenseerd het wel een beetje .quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
21 euro PER WEEK!?
Stelletje teringoplichterts in mijn tijd
Dat noem ik verdienenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
dus een veelvoud van 15.00 gulden per folder.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah omgerekend naar die tijd jatte ik zeker voor 6 euro per week aan peuken uit mijn moeders tas dus dat compenseerd het wel een beetje .
Ja, dat betaalde vroeger (in de tijd dat ik samen met mijn moeder voor mijn broer vouwde) een stuk minder, inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
21 euro PER WEEK!?
Hoef me niet te schamen dusquote:
Je snapt natuurlijk wel dat per 1500 adressen er 15 gulden werd verdiend. Als je dan 3 folders had kreeg je 45 gulden.quote:
3 foldersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat per 1500 adressen er 15 gulden werd verdiend. Als je dan 3 folders had kreeg je 45 gulden.
Niet dat je denkt dat ik niet weet dat je dat wel door had, maar toch even ter verduidelijking.
Nou dat is een hele hoop geld, zeker voor 19.. Wanneer was jij 12?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat per 1500 adressen er 15 gulden werd verdiend. Als je dan 3 folders had kreeg je 45 gulden.
Niet dat je denkt dat ik niet weet dat je dat wel door had, maar toch even ter verduidelijking.
Tegenwoordig krijgen ze alles in plastic en bestaan er ook geen trappen meer, alle brievenbussen zijn beneden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat betaalde vroeger (in de tijd dat ik samen met mijn moeder voor mijn broer vouwde) een stuk minder, inderdaad.
Maar fuck me, wat een hoop folders! 19, plus een supermarktmagazine, plus een huiskrant en dan nog het Zondagsnieuws. En dat maal 500 of zo.
Ik had vroeger met die kranten 50 gulden per week ofzo, dus eigenlijk is dat wel een beetje vergelijkbaar...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
21 euro PER WEEK!?
1965 + 12 = 1977quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat is een hele hoop geld, zeker voor 19.. Wanneer was jij 12?
Nee/Nee stickers al hebben sommige gasten er lak aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgen ze alles in plastic en bestaan er ook geen trappen meer, alle brievenbussen zijn beneden.
Vroeger, heel vroeger, moest je gewoon deur aan deur bezorgen.
Nu?quote:
Godskutchristus, dat is niet normaalquote:wat een hoop folders! 19, plus een supermarktmagazine, plus een huiskrant en dan nog het Zondagsnieuws. En dat maal 500 of zo.
Moet ik deze codering begrijpen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
tig stekkers, zie ik..
we weten het niet
ga wel weer bellen.
thanks Hidi
Hoeveel uur was je dan wel niet bezig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat betaalde vroeger (in de tijd dat ik samen met mijn moeder voor mijn broer vouwde) een stuk minder, inderdaad.
Maar fuck me, wat een hoop folders! 19, plus een supermarktmagazine, plus een huiskrant en dan nog het Zondagsnieuws. En dat maal 500 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |