Je hebt helemaal gelijk! Dankjewel voor je postquote:Op zondag 14 december 2008 01:08 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Huuphuup, ik kan je vertellen, het is erg. Ons vruchtje stierf rond de 8 weken en bij de echo van 11 weken zagen we dat pas. Maar he, ik heb met 6 weken nog een echo gehad en daar was een knipperend hartje te zien. En zoek maar op, als je met 6 weken een goede hartactie ziet is de kans iets van 80% geloof ik, dat het goed gaat. Maar dus ook 20% dat het nog fout gaat. (pin me even niet vast op de percentages).
Met andere woorden, hoe vaak je ook gaat kijken met een echo, er is altijd de kans dat het net de minuut erna mis gaat. En als ik iets geleerd heb de vorige keer, is dat je moet genieten van elke seconde en elke minuut dat je zwanger bent. Gewoon, omdat het ook zo weer over kan zijn.
(en ik snap dat je even niet geniet als je pot omarmt ofzo, maar het ging me even om het principe)
En ik maakte me net zo druk hoor, die eerste weken. Al heb ik maar 2 keer getest. En de enige reden dat ik met 6 weken een kloppend hartje zag was een felle buikpijn en dus de angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Het enige wat ik je wil meegeven: probeer te genieten!
Nee, de echo is pas vrijdag (zou aan het einde van mijn menstruatie moeten zijn). Ik wacht nu nog wel tot woensdag, als ik dan nog niet ongesteld ben, test ik weer. Is die test negatief, dan overleg ik met het ziekenhuis. En nou weg jij, hup, naar Z&G. Ik volg je hopelijk snel!quote:Op zondag 14 december 2008 11:20 schreef Poppedein het volgende:
Moet je nu morgen voor de echo dan? Overleg desnoods met de arts in het ziekenhuis of zij voo de zekerheid ook nog een lastminute test willen doen alvorens ze aan de echo beginnen!
Oh ik hoop het zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |