![]()
Ik weet bijna zeker dat ik bij de vorige foto,s een bericht had geplaats
Maar okee bij die foto,s hoort het bericht dat joepie alleen maar speelt met de rietjes inplaats van met het dure speelgoed.
Hier vliegt joepie voor het eerst los, nouja vliegen was eerst botsen tegen fotolijstjes en schilderijen totdat hij op delamp belande en daar in slaap viel (de luilak). Doeraq ( de zwarte kat)had de tijd van zijn leven die denderde maar achter joep aan en kreeg op een gegeven moment dus maar een pollepel naar zijn kop gegooid

, towyn (de rode poes) is het meer afwachtende typetje die moet ik dus meer in de gaten houden.
De vogelkooi was even omgebouwd tot kattenkooi aangezien alletwee de katten er in gingen zitten om het eens aan een goed onderzoek te onderwerpen.
Het op de vinger zitten gaat redelijk, hij blijft nog steeds uithalen maar na een minuut of 5 komt hij er heel even opzitten voor hij de vleugels weer neemt.
Bij het terug zetten in zijn kooi hoeft er niet echt achter hem aan gejaagd teworden en werkt de pollepel het best.
Geduld is een schone zaak zeggen ze
P.s. die foto met de honden doet me denken aan onze eerste valkparkiet, alleen was het 1 hond en 2 katten
[ Bericht 45% gewijzigd door Sorella op 08-06-2009 09:40:24 ]