toffe vogelsquote:
Als je voor een weede kiest, dan binnen een jaar doen, ander heb je een kleine kans dat ze nog aan elkaar gaan wennen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:50 schreef Sorella het volgende:
Er komt 1 valkje in maar misschien in de toekomst een tweede als deze goed tam is en fluit (als hij/zij dat wil)
De kooi is te groot dus zijn we nu op zoek naar een kleiner maatje die tussen de bankstellen op een tafeltje kan staan zodat ik geen zere schouders of rug krijg zoals nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:41 schreef Guess. het volgende:
Ik heb nog nooit van een pollepel training gehoord maar het lijkt mij niet echt wat eerlijk gezegt.Hij is toch nog heel jong? Gewoon lekker met wat trosgier op je hand oefenen,werkt perfect|!!
puike fotoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
De Adelaar van Toledo, maar dan in jongere uitvoering. Heeft ook een wielrennersnaam, Basso. Samen met Pantani vermaakt Basso zich prima.
Leuke foto.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
De Adelaar van Toledo, maar dan in jongere uitvoering. Heeft ook een wielrennersnaam, Basso. Samen met Pantani vermaakt Basso zich prima.
Kortwieken een optie? Worden ze rustiger en afhankelijker.. Heb ik ook gedaan bij mijn aga's en ze stappen nu makkelijker op en blijven zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:03 schreef Sorella het volgende:
Ik wil ook van die mooie foto,s kunnen maken met die twee van mij, maar voorlopig kan ik er naar fluiten![]()
Ze stappen wel op de vinger in de kooi en Joep heeft kakken tekort om gekoppiekrauwd te worden in de kooi. maar zogauw ik ze buiten de kooi til zijn ze vertrokken richitng plafond ventilator en krijg ik Joep dus niet meer in de kooi, Bowie wel maar Joep steekt bij wijze van spreken zijn middelvinger naar me op.
Maar de aanhouder wint, eens zal ik ook van die mooie, leuke foto,s kunnen maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |