toffe vogelsquote:
Als je voor een weede kiest, dan binnen een jaar doen, ander heb je een kleine kans dat ze nog aan elkaar gaan wennen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:50 schreef Sorella het volgende:
Er komt 1 valkje in maar misschien in de toekomst een tweede als deze goed tam is en fluit (als hij/zij dat wil)
De kooi is te groot dus zijn we nu op zoek naar een kleiner maatje die tussen de bankstellen op een tafeltje kan staan zodat ik geen zere schouders of rug krijg zoals nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:41 schreef Guess. het volgende:
Ik heb nog nooit van een pollepel training gehoord maar het lijkt mij niet echt wat eerlijk gezegt.Hij is toch nog heel jong? Gewoon lekker met wat trosgier op je hand oefenen,werkt perfect|!!
puike fotoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
De Adelaar van Toledo, maar dan in jongere uitvoering. Heeft ook een wielrennersnaam, Basso. Samen met Pantani vermaakt Basso zich prima.
Leuke foto.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
De Adelaar van Toledo, maar dan in jongere uitvoering. Heeft ook een wielrennersnaam, Basso. Samen met Pantani vermaakt Basso zich prima.
Kortwieken een optie? Worden ze rustiger en afhankelijker.. Heb ik ook gedaan bij mijn aga's en ze stappen nu makkelijker op en blijven zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:03 schreef Sorella het volgende:
Ik wil ook van die mooie foto,s kunnen maken met die twee van mij, maar voorlopig kan ik er naar fluiten![]()
Ze stappen wel op de vinger in de kooi en Joep heeft kakken tekort om gekoppiekrauwd te worden in de kooi. maar zogauw ik ze buiten de kooi til zijn ze vertrokken richitng plafond ventilator en krijg ik Joep dus niet meer in de kooi, Bowie wel maar Joep steekt bij wijze van spreken zijn middelvinger naar me op.
Maar de aanhouder wint, eens zal ik ook van die mooie, leuke foto,s kunnen maken
Klopt helemaal. Angel volgt continue Charly, terwijl hij juist naar mij trekt.quote:Al zal je met 2 volgens altijd houden dat de ene meer naar het baasje trekt en de ander juist naar de andere vogel.
Je moet ze juist nieuwsgierig maken.. Nieuwsgierigheid overwint alles bij die beestjes zelfs angst. Het werkt ook te "trainen" in aparte ruimtes..quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Sorella het volgende:
Kortwieken lijkt me geen optie met de twee katten die ik ook nog heb rondlopen.
Inplaast van mijn aandacht over alletwee te verdelen ga ik me meer op bowie concetreren en ga ik joep ietwat negeren. Misschien helpt het
Bij mij zoals net.. ze zitten nu op een spiraal touw te spelen.. Liep ik langs zeg ik tegen pixel geef eens kusje.. En dan komt hij naar je toe en "bijt" hij op mijn lip.. die ander zit dan heel nieuwsgierig te kijken maar komt niet echt dichterbij.. Daarna springt pixel op mijn hoofd als ik wegloop richting de keuken.. Begint kiwi te piepenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Angel volgt continue Charly, terwijl hij juist naar mij trekt.
Maar ach, met hem kan ik alles doen en zij zit ook gewoon lekker bij me. Ook kan ik haar rustig op mijn hand laten stappen om in de kooi te zetten, dus mij hoor je niet klagen
Dat klimmen vinden ze juist leuk en die ruimte moet je ze ook geven. Met horizontale spijlen lukt dat dus amper.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
Ik las juist dat je vericale spijlen moest hebben omdat ze anders er te veel in klimmen ofzo... Maar ik zit ook een beetje met de opening, is die groot genoeg? Zijn daar nog criteria aan? En op de bodem? Schelpenzand of boomsnippers?
En hoe hebben jullie eigenlijk de inrichting van de kooi? En wat vor een speeltjes zijn zeker aan te raden?
Als het alleen verticale spijlen zijn wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
Ok, dus deze kooi wordt dus eigenlijk afgekeurd?
Jammer, vond hem wel mooi eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 00:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als het alleen verticale spijlen zijn wel.
Boomsnippers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
Ik las juist dat je vericale spijlen moest hebben omdat ze anders er te veel in klimmen ofzo... Maar ik zit ook een beetje met de opening, is die groot genoeg? Zijn daar nog criteria aan? En op de bodem? Schelpenzand of boomsnippers?
En hoe hebben jullie eigenlijk de inrichting van de kooi? En wat vor een speeltjes zijn zeker aan te raden?
Die van ons ook niet. Bij die verticale spijlen glijdt ie zo heel stoer naar beneden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:41 schreef Empathologica het volgende:
Onze kooi heeft 2 wanden met verticale spijlen en 2 wanden met horizontale, ons beestje is echt een klimmerd dus die heeft er totaal geen last van
Kleine stukjes. Ze is pas nog gekortwiekt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke foto
Kan Ed niet vliegen?
Nooit in verdiept, maar wat kost kortwieken en hebben ze er last van?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kleine stukjes. Ze is pas nog gekortwiekt.
Hahaha ja!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die van ons ook niet. Bij die verticale spijlen glijdt ie zo heel stoer naar beneden.
Mijn vader doet het met de schaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:16 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Nooit in verdiept, maar wat kost kortwieken en hebben ze er last van?
Hahah. Lekker slim.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:45 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Hahaha ja!
ik zat pas een tijdschrift te lezen, zat ie op de rand en wou ie naar me schouder toe. Schoof ie als een echte snowboarder ofzo er langs af
Alleen het stoppen mislukte waardoor ik een hoopje vogel in m'n decollete had zitten.
Heb ik laatst geïnformeerd. Als de stok dik genoeg is zouhet voldoende moeten zijn en wordt het automatisch bijgehouden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah. Lekker slim.
Ik heb overigens wel een vraag over de nagels, knippen jullie die? Ik heb gehoord dat je ze pas hoeft te knippen wanneer ze echt helemaal krom zijn, maar ik vraag me af of de nagels van Ed niet al te lang zijn.
Mijn kamervoliere ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:36 schreef Sorella het volgende:
Sry ik heb geen kooi te koop, anders marktplaats proberen daar komt mijn logeerkooi ook vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |