Ze wiltquote:
Zo'n brommer?quote:
Koop je toch even 500 gig extern kosten geen ruk meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb het inmiddels weten op te ruimen tot 5MB vrij.
Ga gewoon fietsen, luie bitchquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n brommer?
Ik zit er serieus ook over na te denken...
Is wel handig, ondanks de OV kaart die ik nog heb
He, ik ben je moeder nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen, luie bitch!
Fietsen zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen, luie bitch!
jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n brommer?
Ik zit er serieus ook over na te denken...
Is wel handig, ondanks de OV kaart die ik nog heb
Wie heeft het dan goed?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef Gupje het volgende:
Dat je geen leraar Nederlands word BigKahuna
Ehm.. ff kijken, pak om een uur of zeven de trein in Alkmaar, denk het wel dus. Jij ook?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Jup, bier drinken en vanavond ajax. Ga je nog naar het home?
Dat moet makkelijk te herkenen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
herkenbaar aan dikke jas,muts, sjaal en bier
Klasse. Welk vak?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Fascination het volgende:
Leuke TT. Ik heb m'n tentamen verknald
.
Klopt, idereen lijkt een leven te hebben ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef Fascination het volgende:
Burgerlijk recht.
Wat is 't hier rustig.
Klaar met leren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi! Zal ik eens wat leven in de brouwerij brengen hier?
Ok. Hoe is het verder met je dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klaar met die hele toetsweek jaen vraag me er niets over.
Goed hoorquote:
Goed idee, hoe wou je dat gaan doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi! Zal ik eens wat leven in de brouwerij brengen hier?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goed idee, hoe wou je dat gaan doen?
Ja nu opeens wel, grrr.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef BobbyB het volgende:
godverdomme, denk ik BT even voor mezelf te hebben komen ze er ineens allemaal aan
Sow, met die bovenste heb je meteen je tanden gepoetst als je die eens oraal verwend hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om maar even een begin te maken.
Hehehequote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
EN NU ALLEMAAL AAN HET FAPPEN OP DIE FOTO'S ZEKER?
Nou ik heb jullie niet gemist.
Hoe gingen je pw's?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed hoor! Niet veel anders om me zorgen over te maken dan school, dus dat scheelt een boel.
En met jou?
Ik doe het graag en goed werk BT.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
Toch aardig dat je me 2 keer begroet McF!
Ja dat zag ik pas nadat ik m gepost hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sow, met die bovenste heb je meteen je tanden gepoetst als je die eens oraal verwend hebt
Wat ist?quote:
Nee, ik kijk altijd naar het hele lichaam.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zag ik pas nadat ik m gepost hadje hoort afgeleid te worden door de tieten Bob
Niet waar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehehe. Erover praten helpt
.
Beter leren de volgende keer?quote:
Gaan we kieskeurig doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik kijk altijd naar het hele lichaam.
Shift + Enterquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe kan je bij word 1924 ervoor zorgen dat je géén regel overslaat als je één keer op enter duwt?
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN!quote:
Ja, want zo zie je maar weer, dan ga je op de tieten af en vervolgens kan je de haren tussen je tanden uit plukken.quote:
Mwoah daar lag het niet zo aan, het waren gewoon moeilijke toetsen.quote:
quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, want zo zie je maar weer, dan ga je op de tieten af en vervolgens kan je de haren tussen je tanden uit plukken.
Lees je zin nog eens een keer goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zou je op enter drukken als je geen regel wil overslaan?
Ik had een 6 voor aardrijkskundequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah daar lag het niet zo aan, het waren gewoon moeilijke toetsen.
Weinig vragen over de stof zelf maar allemaal van die ehh 'denk' vragen
Waarom zou je op enter drukken als je geen regel wil overslaan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lees je zin nog eens een keer goed.
Vind je het gek in VWO6?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah daar lag het niet zo aan, het waren gewoon moeilijke toetsen.
Weinig vragen over de stof zelf maar allemaal van die ehh 'denk' vragen
Overigens vind ik een beetje haar niet erg, maar niet zoveel.quote:
OVERSLAAN!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zou je op enter drukken als je geen regel wil overslaan?
NEE GVD!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel kankerjong : ( !?
Ik had ook een 6 voor aardrijkskunde, en als mijn cijfers allemaal even veel tellen zou ik nu een 6,6 gemiddeld hebben.. Maar dat moet ik nog even navragen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had een 6 voor aardrijkskundeDe laatste toets van dat vak, dus ik ga voor AK mn examen in met een 6,7
![]()
![]()
En voor literatuur had ik een 3.8en de rest moet ik nog krijgen.
jepquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gers, Top moet vanavond tegen Haarlem toch?
Lol, ik heb m'n examen letterkunde gehaald, omdat die leraar m'n opa nog kon van vroeger en hij wou geen onvoldoende geven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had een 6 voor aardrijkskundeDe laatste toets van dat vak, dus ik ga voor AK mn examen in met een 6,7
![]()
![]()
En voor literatuur had ik een 3.8en de rest moet ik nog krijgen.
Zoeen vrouwke?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Gaat eens weg met die plaatjes ik zit beneden voor school te werken en komt er soms zoeen vrouwke langs.
Jullie pesten me weg.
Tsja, beter op andere dingen lettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:09 schreef BobbyB het volgende:
Ze hadden wel een mooiere locatie uit mogen kiezen voor die laatste foto. Verdort industrie terrein oid
Hoe kun je je daar nou op voorbereidenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind je het gek in VWO6?
Tuurlijk komt er niks meer letterlijk in voor
Moet je je wel op voorbereiden
Oude examens maken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je je daar nou op voorbereiden?
Huiswerk maak ik sowieso al niet, misschien dat het daaraan ligt.
Dat valt onder de categorie huiswerk.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus wat een kankerlelijke tieten!![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat valt onder de categorie huiswerk.
Maar dat ga ik wel doen voor mn examens hoorals ik er zin in heb.
Ik haal het toch wel
Maar bedankt voor de tip
Had ik zulke dingen maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind je het gek in VWO6?
Tuurlijk komt er niks meer letterlijk in voor
Moet je je wel op voorbereiden
Uhuh, die ken ik. Maar als ik dan zo'n examen maak ben ik het na een half uur wel weer zat, dat is toch niet zoo vreemd?quote:
quote:
Ik weet niet echt precies ongeveer haha lolz echt nee joh tochf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had ik zulke dingen maarWij moeten altijd alles precies leren en dat kan ik juist niet. Ik kan juist die uh denk vragen goed
Ik maak ze niet. Ik print ze uit en de antwoorden ook en die leer ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh, die ken ik. Maar als ik dan zo'n examen maak ben ik het na een half uur wel weer zat, dat is toch niet zoo vreemd?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:14 schreef gers het volgende:
BT
je kan mij ook pijpen krijg je ook een voldoende
Kijk, hier heb ik nou nog eens iets aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik maak ze niet. Ik print ze uit en de antwoorden ook en die leer ik.
Ik denk dat het pijpen van mijn gehele lerarenteam een beter idee is, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:14 schreef gers het volgende:
BT
je kan mij ook pijpen krijg je ook een voldoende
Je krijgt dezelfde examens als vroeger?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik maak ze niet. Ik print ze uit en de antwoorden ook en die leer ik.
jammerquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat het pijpen van mijn gehele lerarenteam een beter idee is, maar toch bedankt voor het aanbod.
Die auto?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tsja, beter op andere dingen letten
Nee, ik ga naar Ajax, maar die keeper van Haarlem, dat is een van m'n beste vrienden. Wees een beetje lief voor hem.quote:
Op toetsen zetten ze vaak oude examenvragen erin ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je krijgt dezelfde examens als vroeger?
verkapt-ik-heb-....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Ajax, maar die keeper van Haarlem, dat is een van m'n beste vrienden. Wees een beetje lief voor hem.
Maar ik ga toch ook niet álle afgelopen examens uit mn hoofd leren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op toetsen zetten ze vaak oude examenvragen erin ja.
En voor die ene vraag ga je 9304 oude examens uit je hoofd lerenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op toetsen zetten ze vaak oude examenvragen erin ja.
Ik zal hem de groeten met strijkie de strijkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Ajax, maar die keeper van Haarlem, dat is een van m'n beste vrienden. Wees een beetje lief voor hem.
Niks verkapt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
verkapt-ik-heb-....
Ik ben op de foto geweest met Sjaak Polak(de foto die in dat stadion hangt dan
)
Wow jij kent beroemde mensenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:20 schreef gers het volgende:
[..]
Ik zal hem de groeten met strijkie de strijker
Of je moet leraar worden!quote:
FASquote:
Obama komt af en toe een kop koffie halen en verder neuk ik af en toe met Adriana Lima en Hilary Duff.quote:
Jij kent toch ook wel 1 soort van beroemdheid?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie vind er goede informatie over wat een DNA-profiel is? Ik vind geen goed en makkelijk te kopiëren stukje tekst.
Kankerkutquote:
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Obama komt af en toe een kop koffie halen en verder neuk ik af en toe met Adriana Lima en Hilary Duff.
Ik ken de neef van een Helmond Sport speler...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij kent toch ook wel 1 soort van beroemdheid?
DNA-profiel. Goed en duidelijk uitgelegd in ongeveer 20 regels en zo te kopiëren.quote:
Het is voor scheikundequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sorry, doe niet aan biologie
awwhquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kankerkut![]()
. Op naar de herkansing
.
Er zaten ook mensen de godganse tijd te hoesten, kanker eens op.
Moest er even uit.
Vertel eens over je kamer![]()
.
Die beweren allebei nog maagd te zijn dus je liegt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Obama komt af en toe een kop koffie halen en verder neuk ik af en toe met Adriana Lima en Hilary Duff.
oh, dan kan ik je niet helpen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DNA-profiel. Goed en duidelijk uitgelegd in ongeveer 20 regels en zo te kopiëren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik ga toch ook niet álle afgelopen examens uit mn hoofd leren?
Nee, maar ik had er 3 van die examens gekozen en een beetje doorgelezen en verder totaal niks eraan gedaan dus en ik had een 6 dus dat geeft ons 2 opties: OF ik ben geniaal OF ik ben geniaal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En voor die ene vraag ga je 9304 oude examens uit je hoofd leren
Als we het zo gaan doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ken de neef van een Helmond Sport speler...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik had er 3 van die examens gekozen en een beetje doorgelezen en verder totaal niks eraan gedaan dus en ik had een 6 dus dat geeft ons 2 opties: OF ik ben geniaal OF ik ben geniaal.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oh, dan kan ik je niet helpen..![]()
Moet naar de kroeg en ajax dus sowieso geen tijd.
Sorry, ik kan ook niets goeds vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DNA-profiel. Goed en duidelijk uitgelegd in ongeveer 20 regels en zo te kopiëren.
Optie 3 die het dus was; het proefwerk stelde niks voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik had er 3 van die examens gekozen en een beetje doorgelezen en verder totaal niks eraan gedaan dus en ik had een 6 dus dat geeft ons 2 opties: OF ik ben geniaal OF ik ben geniaal.
Ik denk het derde..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Scheikundequote:
Jammer, ik had dit: http://wetenschap.infonu.(...)-bij-misdrijven.html . Maar dat mag ik niet gebruiken van ze!!1!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, ik kan ook niets goeds vinden.
Trouwens ik heb nu een trainer die in het betaald voetbal heeft gespeeld. Hoorde ik donderdag. Maar ik zal vast wel iemand kennen ofzo, kan er alleen niet opkomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als we het zo gaan doen![]()
Een FC-Zwolle spelert was mijn buurjongen
Ron Jans is de oom van een vriend van me
Trainert van GAE heeft mij nog een keer training gegeven, evenals Wellenberg van Twente, die toevallig een vriend is van een oud trainer van me.
Vader van iemand uit mijn team was ook keeper van eerstedivisieclubs
enz enz
quote:
Ik had én geen examens gemaakt én niet geleerd, dus wie is hier nou het geniaalstquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Ik had zonder te leren voor nederlands een 9,3.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had én geen examens gemaakt én niet geleerd, dus wie is hier nou het geniaalst
Die had ik ook al gevonden, maar vond ik te langquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jammer, ik had dit: http://wetenschap.infonu.(...)-bij-misdrijven.html . Maar dat mag ik niet gebruiken van ze!!1!
Daar noem je ook een vakquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had zonder te leren voor nederlands een 9,3.
Daar kun je ook niet voor lerenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kan daarvan alleen het eerste gedeelte gebruiken. Maar dan heb ik best veel dubbel. Maar dat is wel de site die ik ga gebruiken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die had ik ook al gevonden, maar vond ik te lang..
En dan typ je het toch eventjes over?
Goh. Ik zou willen dat ik een examen kreeg over spellingquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar noem je ook een vakIk had een 9,7 voor een proefwerk spelling met 'moeilijke' woorden
Ja hallo dat is nog wel iets makkelijkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar noem je ook een vakIk had een 9,7 voor een proefwerk spelling met 'moeilijke' woorden
Soms wel. Als je allemaal termen als causaliteit enzo moet toepassen wat ik dus niet kende. Maar het was een huge tekst waar je de hoofdargumenten en subargumenten uit moest halen enzo. Degene onder me had een 6,8..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar kun je ook niet voor lerenmaar toch erg goed
!
Ik neem aan geen tekstverklaring anders zou je geniaal zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik neem aan geen tekstverklaring anders zou je geniaal zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Soms wel. Als je allemaal termen als causaliteit enzo moet toepassen wat ik dus niet kende. Maar het was een huge tekst waar je de hoofdargumenten en subargumenten uit moest halen enzo. Degene onder me had een 6,8..
Lobbesen, academiciquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja hallo dat is nog wel iets makkelijker
Ohhhquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Soms wel. Als je allemaal termen als causaliteit enzo moet toepassen wat ik dus niet kende. Maar het was een huge tekst waar je de hoofdargumenten en subargumenten uit moest halen enzo. Degene onder me had een 6,8..
Hoezo? Tekstverklaring is kankersimpel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ik had laatst een proefexamen Nederlands tekst verklaren waar ik een 9,5 voor hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou wat een moeilijke woorden zeg. Academiciquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lobbesen, academici![]()
![]()
![]()
Er stond ook zo op het proefwerk: begroe.ing
Dus ik vraag aan mijn lerares: Wat voor woord moet er komen dan? Ik weet meerdere opties (begroeiing en begroeting) Dus zegt ze: Wat denk je, ik zeg niks.
Dus ik schrijf op: begroeting (begroeiing) Dat laatste dus voor de zekerheid.
Zegt ze: Het is begroeiing dus je hebt het fout.
-Ja maar dat staat tussen haakjes erachter, ik vroeg nog welk woord.
Maakt niet uit, dan kan je overal wel 2 woorden neerzetten
Dat heb ik met keynes van economiequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef BigKahuna het volgende:
Ik had vorig jaar een 1,7 voor wiskunde. Toen ging ik herkansen en had ik een 2,4.
Het was moeilijk.
Ik had dat met natuurkunde.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef BigKahuna het volgende:
Ik had vorig jaar een 1,7 voor wiskunde. Toen ging ik herkansen en had ik een 2,4.
Het was moeilijk.
Hehe voor het examen Nederlands vwo had bijna iedereen een onvoldoende tijdens mijn examenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo? Tekstverklaring is kankersimpel.
Dat model van Keynes hè was ZO makkelijk. Elke huiswerkopdracht goed. Proefwerk ---> alles over werkeloosheid vergeten dus niet kunnen doorrekenen 3,8quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik met keynes van economieeerste keer haalde ik een 1,5.. Toen een 3,9 in de herkansing, toen een 2,1 in de herkansing daarna, en toen vorige week in de laatste herkansing die ik ervoor kon doen een 1
Het was wel een redelijk lastige tekst maar ik was er best zeker van dat ik het goed had gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo? Tekstverklaring is kankersimpel.
Daarom juistquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou wat een moeilijke woorden zeg. Academici_!
Wtfquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik had laatst een proefexamen Nederlands tekst verklaren waar ik een 9,5 voor had![]()
ik hoop ook op mn echte examen.
- Ohnee er staat een rij voor de wcquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
HEE WIE WEET NOG GRUWELIJKE ZEIK/KUTNUMMERTS![]()
Ga ik morgen bij de voetbal door de speakers draaien over heel het complex
Alles van Gordon en Replay.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Samenvatten is gewoon alle argumenten in een verhaaltje achter elkaar op sommen toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Dat kan niet
.
Je moet ook gaan samenvatten op het examen, ganz kut. Ohh en de meerkeuze vragen zijn echte instinkers.
Good for you honey!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef Jajong het volgende:
Ik had een keer een goed cijfer!!
WOoooOoo o O o Oo o
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Dat proefexamen ging over het sublieme van de sigaret ofzo, geweldige tekst en daardoor vond ik de vragen ook goed te doen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Dat kan niet
.
Je moet ook gaan samenvatten op het examen, ganz kut. Ohh en de meerkeuze vragen zijn echte instinkers.
Nou nee het is wel wat lastiger. Je moet ook rekening houden met het aantal woorden. Wat ben ik blij dat ik dat gehad heb zegquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Samenvatten is gewoon alle argumenten in een verhaaltje achter elkaar op sommen toch?
Je moet gewoon goed kijken wat de kern is, en dan van elke alinea de hoofdzaak nemen. TADA!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nee het is wel wat lastiger. Je moet ook rekening houden met het aantal woorden. Wat ben ik blij dat ik dat gehad heb zeg.
Dat komt me bekend voor, uit 2005? Ik had een 5,6 voor m'n examen Nederlandsquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat proefexamen ging over het sublieme van de sigaret ofzo, geweldige tekst en daardoor vond ik de vragen ook goed te doen!
Patatquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook een beetjeen ik ga zo lekker PATAT eten!
Zou best eens kunnen jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor, uit 2005? Ik had een 5,6 voor m'n examen Nederlands!!
Gent.quote:
lolz, maar hoe wil je je muziek door de speakers pwnen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga morgen sowieso iedereen op het complex rickrollen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook een beetjeen ik ga zo lekker PATATFRIET eten!
Gruwelij kutnummerquote:
Dat was inderdaad een leuke tekst alleen ik vond de meerkeuze vragen zo kutquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen jaen nouja, voldoende toch? Als je er moeite mee hebt!
Ik weet dat als ik een 5,6 heb voor mn wiskunde examen ik sta te juichen
Maar je haalt die patatjes toch in het frietkot of niet danquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
En trouwens in België zegt juist iedereen patat. Dus als ik friet zeg ben ik heul geen belg.
Hoop is er altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een leuke tekst alleen ik vond de meerkeuze vragen zo kut.
Was niet slecht in Nederlands hoor maar ja.
Ik had zelfs voor aardrijkskunde een voldoende terwijl ik daar alleen maar onvoldoendes voor haaldeer is dus nog hoop
.
Goedzo BaasGerson.quote:
hihiquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Had iemand het hier over friet toevallig
Ja hequote:
Nee joh! Al hebben we het wel even over patat gehadquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Had iemand het hier over friet toevallig
Je zegt het zelf al, wat haal je in een frietkot? Friet, duh.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je haalt die patatjes toch in het frietkot of niet dan?
Het hoofdveld is het midden van het complex, alles staat eromheen. Wij moeten morgen als het goed is op het hoofdveld. Ik vraag aan om muziek te mogen draaien tijdens warming up. Dan duw ik Rick Astley erinquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
lolz, maar hoe wil je je muziek door de speakers pwnen?
Ik haal ze bij een patatzaakquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, wat haal je in een frietkot? Friet, duh.
En deze dan?quote:
Ik kan geen youtube filmpjes horenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En deze dan?
Iets voor Fas en BT
Wel filmen!!!11quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het hoofdveld is het midden van het complex, alles staat eromheen. Wij moeten morgen als het goed is op het hoofdveld. Ik vraag aan om muziek te mogen draaien tijdens warming up. Dan duw ik Rick Astley erin
Ik haal gewoon patat in een snackbar!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, wat haal je in een frietkot? Friet, duh.
Whehe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik haal ze bij een patatzaak
Ik de eerste keer ook niet.quote:
Jij speel t toch nooit omdat je trainer je niet mag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zit dan de warming up te doen
FRIETBOER ZEGGEN WIJ OOKquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:07 schreef Maisnon het volgende:
patatzaakdat zeg je toch niet, misschien als je net van de golfclub afkomt. Wij zeggen gewoon frietboer.
Dat zegt me niks.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:08 schreef behangplakker het volgende:
Ohja, PK. Stel dat ik wissel sta he... Ik heb een nokia 3310
Nee, we posten door het slotje heen.quote:
Dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, we posten door het slotje heen.
Wat verklaart het niet dan?quote:
Ik richting de 10 000quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga richting de 30.000 posts.[ afbeelding ]
Patatboer klinkt alsnog als trailer trash, hier zegt iedereen gewoon snackbarquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef Fascination het volgende:
Patatboer klinkt toch beter? Friet klinkt zo achterbuurt
.
Objectief bekeken vind ik patatboer veel erger dan frietboer. Snackbar is wel normaal. Maar frietboer pwnd meer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Patatboer klinkt alsnog als trailer trash, hier zegt iedereen gewoon snackbar
Ja oke patatboer klinkt pauper maar patat an sich klinkt minder pauper dan frietquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Patatboer klinkt alsnog als trailer trash, hier zegt iedereen gewoon snackbar
En sowieso staat patateters gewoon heel tof. Maar het maakt uiteindelijk niet uit hoe die krengen genoemd worden, zolang het maar fatsoenlijk en met liefde gefrituurd is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef Fascination het volgende:
Patatboer klinkt toch beter? Friet klinkt zo achterbuurt
.
[img]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/15.gif/img]quote:
quote:
Dit is een geweldige mobiel joh. Ik wil geen anderquote:
Patat klinkt juist achterbuurt. Zullen we patatjes gaan eten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja oke patatboer klinkt pauper maar patat an sich klinkt minder pauper dan friet.
Ja ik zeg dat soort dingen nooit want ik eet nooit patat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |