Ze wiltquote:
Zo'n brommer?quote:
Koop je toch even 500 gig extern kosten geen ruk meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb het inmiddels weten op te ruimen tot 5MB vrij.
Ga gewoon fietsen, luie bitchquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n brommer?
Ik zit er serieus ook over na te denken...
Is wel handig, ondanks de OV kaart die ik nog heb
He, ik ben je moeder nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen, luie bitch!
Fietsen zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen, luie bitch!
jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n brommer?
Ik zit er serieus ook over na te denken...
Is wel handig, ondanks de OV kaart die ik nog heb
Wie heeft het dan goed?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef Gupje het volgende:
Dat je geen leraar Nederlands word BigKahuna
Ehm.. ff kijken, pak om een uur of zeven de trein in Alkmaar, denk het wel dus. Jij ook?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Jup, bier drinken en vanavond ajax. Ga je nog naar het home?
Dat moet makkelijk te herkenen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
herkenbaar aan dikke jas,muts, sjaal en bier
Klasse. Welk vak?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Fascination het volgende:
Leuke TT. Ik heb m'n tentamen verknald
.
Klopt, idereen lijkt een leven te hebben ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef Fascination het volgende:
Burgerlijk recht.
Wat is 't hier rustig.
Klaar met leren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi! Zal ik eens wat leven in de brouwerij brengen hier?
Ok. Hoe is het verder met je dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klaar met die hele toetsweek jaen vraag me er niets over.
Goed hoorquote:
Goed idee, hoe wou je dat gaan doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi! Zal ik eens wat leven in de brouwerij brengen hier?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goed idee, hoe wou je dat gaan doen?
Ja nu opeens wel, grrr.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef BobbyB het volgende:
godverdomme, denk ik BT even voor mezelf te hebben komen ze er ineens allemaal aan
Sow, met die bovenste heb je meteen je tanden gepoetst als je die eens oraal verwend hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om maar even een begin te maken.
Hehehequote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
EN NU ALLEMAAL AAN HET FAPPEN OP DIE FOTO'S ZEKER?
Nou ik heb jullie niet gemist.
Hoe gingen je pw's?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed hoor! Niet veel anders om me zorgen over te maken dan school, dus dat scheelt een boel.
En met jou?
Ik doe het graag en goed werk BT.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
Toch aardig dat je me 2 keer begroet McF!
Ja dat zag ik pas nadat ik m gepost hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sow, met die bovenste heb je meteen je tanden gepoetst als je die eens oraal verwend hebt
Wat ist?quote:
Nee, ik kijk altijd naar het hele lichaam.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zag ik pas nadat ik m gepost hadje hoort afgeleid te worden door de tieten Bob
Niet waar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehehe. Erover praten helpt
.
Beter leren de volgende keer?quote:
Gaan we kieskeurig doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik kijk altijd naar het hele lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |