Gaaf Naar Ijsland! Lijkt mij ook onwijs kicken zeg . Ook het voordeel van vrijgezel zijn ,dingen ondernemen die je anders misschien niet had ondernomen . Hoe lang ga je ?Leuk reizen ,zit eraan te denken om een jaar of half jaar naar Australie te gaan .Moet het een en ander eerst zien te regelen met mijn werk en daar een baan vinden via een project .Dit was in mijn relatie totaal niet haalbaar geweest,hij was al erg beledigd als ik een keer een weekendje weg ging met wat vriendinnen of nichtjes .quote:Op maandag 12 januari 2009 14:43 schreef Chev het volgende:
[..]
Oef een gevechtsklare vrouw die je onder de juiste omstandigheden kan versieren of een knietje van kan krijgen haha Pittig!Haha,ben inderdaad geen poppetje,daar vergissen mannen zich vaak in hahah
Denk dat het als vrouw zijnde een stuk makkelijker is om aan de man te komen dan de man aan de vrouw, de mannen die vrouwen in de kroeg versieren zijn vaak ook players (van de een naar de ander), uitzonderingen daargelaten natuurlijkklopt,vrouwen worden meestal versierd ja ,en players ruik ik op een afstand
![]()
Natuurlijk ben je al 3 maanden verder dan ik, ik begin juist weer te jagen zeg maar, meer plezier in het leven te krijgenal dan wel erg kieskeurig en wil wel een vrouw met wat eigenwaarde, zelfkennis en iets wat mij aantrekt
Herkenbaar,de mannen waar ik tot nu toe mee heb gezoend hadden wat voor mij [aantrekkingskracht]maar zag ze niet als relatiemateriaal Denk niet dat ik die in een kroeg ed tegenkom
In September naar Ijsland met een vriend lekker tracken daar, 't noorderlicht zien, stappen, feesten en sleehond rijden en weet ik wat nog meer, lijkt me onwijs kicken.
Een aantal flirts en 1 date gehad maar wacht nog op een knuffel of zoen, begint wel 'n beetje te kriebelen zeg maarEn krabbelen helpt niet
hahah
Absoluut, ik wil ook meer gaan genietenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef dompertje het volgende:
[..]
Gaaf Naar Ijsland! Lijkt mij ook onwijs kicken zeg . Ook het voordeel van vrijgezel zijn ,dingen ondernemen die je anders misschien niet had ondernomen . Hoe lang ga je ?Leuk reizen ,zit eraan te denken om een jaar of half jaar naar Australie te gaan .Moet het een en ander eerst zien te regelen met mijn werk en daar een baan vinden via een project .Dit was in mijn relatie totaal niet haalbaar geweest,hij was al erg beledigd als ik een keer een weekendje weg ging met wat vriendinnen of nichtjes .
Dus wil ik nu er alles uit halen wat eerst niet mogelijk was ,dus ook reizen .
Volgende maand een week naar een vriendin in Barcelona .Heeft ook voordelen om single te zijnen daar moeten we ook van leren te gaan genieten toch ??
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Chev het volgende:
[..]
Absoluut, ik wil ook meer gaan genieten![]()
Overigens dat 'beledigt zijn wanneer je 's weg wou' komt me heel bekend voor, zei wel 's voor de grap dat als ik voor een paar weekjes een baan in engeland aangeboden kreeg ik dat best 's wou proberenging ze helemaal flippen haha.Ernstig zeg,maar ik weet niet of jouw ex ook zo vreselijk onzeker was ?Moet eigenlijk claimerig zeggen
![]()
Ze heeft zelfs een droomstudie Afrika (en Hilversum) opgegeven omdat de anders dat te ver was en ze teveel heimwee zou krijgen naar mij en haar oudersal heb ik haar wel 10x aangespoord om 't wel te doen, ach.. haar keus
Zo dan ,had ze niet te klagen bij je,genoeg ruimte gekregen dus!
Hé waar kijk jij als je uit wil gaan (online uitgaans agenda ofzo?), zelf heb ik geen vrijgezelle vrienden helaas, maar zou best 's ergens heen willen gaan, en in m'n eentje heb ik wel een paar keer gedaan, maar trekt me toch niet écht.
Nee,heb ik ook een paar keer gedaan ,vond het echt geen succes inderdaad alleen stappen.Veel vrienden van mij zijn ook gebonden en ondernemen weinig meer .
Daarom ook contacten uitgebreid door te gaan teamsporten[allemaal vrouwen/meisjes] en dat gaat super goed ,vaak stappen en maar een heeft een relatie .En twee vriendinnen waarmee ik uit ga,eentje liever niet want die claimt nog meer dan mijn ex,daar zit ik dus niet op te wachten .Maar ben nu elk weekend vol met afspraken gelukkig
Zit jij op een teamsport ?Ook komt straks de zomervakantie er weer aan en als Australie niet doorgaat wil ik wel op vakantie Als ik met niemand kan ga ik zeker alleen ,best raar idee en een behoorlijke drempel ,wacht het af .Denk dan dat ik een actieve vakantie boek bv surfen in een warm land,heb je ook gelijk meer contact in een groep .
Ik kijk meestal op party- flock agenda voor de feesten en ga verder in mijn woonplaats[Den haag] en omgeving uit
Geeft niet ik kan het wel lezenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef dompertje het volgende:
sorry ,niet zo duidelijk mijn laatste posting hahah
Onzeker.. over wat ze wou denk 't wel, en claimerig zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef dompertje het volgende:
Ernstig zeg,maar ik weet niet of jouw ex ook zo vreselijk onzeker was ?Moet eigenlijk claimerig zeggen![]()
Ach je wilt toch 't beste voor elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef dompertje het volgende:
Zo dan ,had ze niet te klagen bij je,genoeg ruimte gekregen dus!
[..]quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Geeft niet ik kan het wel lezen![]()
[..]
Onzeker.. over wat ze wou denk 't wel, en claimerig zeker.
Verschil in haar tussen 3 1/2 jaar samen en 4 jaar en 3 maanden (8 maanden - de tijd dat ik een huis kocht) was echt dramatisch groot, daarom denk ik dat ze sterk beinvloed is door haar vader of broer met materialisme en/of geld al zei ze nooit dat ze het van hun had (natuurlijk).Moeilijk ...
Of een stiekeme verlieftheid van 'n half jaar, you never know, maar dat zag ik haar niet doen eerlijk gezegt.. zal daar nooit achter komen. Antwoorden die je nooit krijgt ,heb ik ook af en toe moeite mee,geen antwoorden krijgen![]()
Ik was ook bang om haar kwijt te raken.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef Chev het volgende:
- Klinkt bekend Glad..ik zelf was té bang om haar kwijt te raken, en gaf er toen aan toe, alles wat ze van me eiste en vroeg onder blijvende kritiek zag ik nog een sprankje hoop voor ons same, en ben volgens andere in een depressieve periode beland van 3-4 maanden waar ik nu na een hele tijd weer uit ben omdat mijn leven compleet omgegooit is, huis, hypotheek, op mezelf wonen, compleet zelfstandig worden.
Ik ben zelf niet zo'n type van ik moet een relatie hebben.quote:- Dat geeft niks, soms heb ik ook het idee na 1/2 jaar dat ik weer aan een relatie kan/wil/moet beginnen, dat laatste is natuurlijk fout want dan kies je voor 'n rebounder, en dat gaat altijd fout.
Ik heb zelfs tot mijn 27e nooit een relatie gehad, en die eerste relatie ging ook al behoorlijk mis.quote:Je moet nooit denken dat je verlieft moet worden en een relatie moet hebben, je hebt minimaal 16 jaar ZONDER een relatie vol gehouden, nu je een relatie heb gehad met een slechte ervaring is het zoiezo logisch dat je er geen vertrouwen in meer heb.
Ik heb gelukkig een paar hobby's, waarvan eentje ook op dit moment mijn werk is.quote:Dus gewoon wachten, je leven oppakken, met vrienden omgaan of nieuwe vrienden maken, een hobbie zoeken, en zoek hierbij gewoon wat hulp van de mensen om je heen, vraag hun wat hun voor hobbies hebben, hun intresses.
Zeg gewoon altijd JA als je niks beters te doen hebhelpt bij mij echt die instelling omdat je toch geen verplichtingen meer heb.
Ik heb mezelf voorgehouden dat ik bij een eventuele volgende relatie dingen heel anders ga aanpakken.quote:Kortom probeer het positieve in jezelf en in je huidige situatie te zien. Als je weer verlieft word dan heb je weer minder vrijheid en ongebondenheid, jij bent van jezelf een bijzonder persoon met eigen normen en waarden laat niemand je veranderen tenzij je dat zelf wilt.
Ik doe toch wel waar ik zin in heb.quote:Doelen in het leven is ook over-rated doe waar je zin in heb, doe wat je voor jezelf moet doen, laat je niks aanpraten als je er niet achter staat en zegt niet ja op iets waar je gevoel nee op zegt.
Ik heb opzich geen slechte kerst gehad, ik zat gelukkig beide kerstdagen bij mijn moeder thuis en dat was ook wel gezellig. Maar toch zat ik er met een gevoel dat er iets niet klopte.quote:Omdat je een leuke gedachten op kerstdag heb met je ex zal je daar altijd aan terug denken, ik ook dacht aan het lekkere eten, gezellig samenzijn met de familie enzo, maar je moet het voor jezelf gezellig maken
Mag ik even met je meehuilenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vind het zo moeilijk..Ik wil het liefste nu de telefoon pakken en haar bellen.. En het weer allemaal goedmaken..
Ik zat zojuist onze foto's te kijken.. We hebben zo'n geweldige foto's, waarop we zoveel plezier hebben enzo.. Ik wil die tijd (nu) weer terug.. Maar wat ik morgen wil weet ik niet.
Ik zit voor het eerst in zo'n vier jaar weer te huilen..
Zo moeilijk ondanks dat je het zelf hebt verbroken...dat getwijfel...niet weten of je dit kunt volhouden ,of weerquote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vind het zo moeilijk..Ik wil het liefste nu de telefoon pakken en haar bellen.. En het weer allemaal goedmaken..
Ik zat zojuist onze foto's te kijken.. We hebben zo'n geweldige foto's, waarop we zoveel plezier hebben enzo.. Ik wil die tijd (nu) weer terug.. Maar wat ik morgen wil weet ik niet.
Ik zit voor het eerst in zo'n vier jaar weer te huilen..
Dankjewel..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:35 schreef dompertje het volgende:
[..]
Zo moeilijk ondanks dat je het zelf hebt verbroken...dat getwijfel...niet weten of je dit kunt volhouden ,of weer
goedmaken .Maar het hoort erbij,ook al is het jouw beslissing geweest . Zeker na een lange eerste relatie .
Ook dus verdriet en veel andere emoties ...geef het even nog wat tijd....voordat je nu iets onderneemt
Sterkte!!
Ondanks dat ik het zelf ook een keer met een zeer korte 'relatie' van een paar weken/maanden (wist toen niet echt wat een relatie was) met een meid heb uitgemaakt, kan me totaal niet in jullie situatie voorstellen.... het zelf uitmaken na een lange periode samen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:42 schreef dompertje het volgende:
Goed zo !!! Even luchten dat koppie!!
Chev het was erg moeilijk om mijn relatie zelf te verbreken ,is ook niet tijdens een ruzie gebeurd of in een opwelling ...Maar ik was gewoon helemaal op ,een relatie moet voor mij de kers op een lekkere taart zijn en als tijdens tegenslag je partner zich erg egoistisch opsteld is de koek na een lange tijd gewoon opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef Chev het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het zelf ook een keer met een zeer korte 'relatie' van een paar weken/maanden (wist toen niet echt wat een relatie was) met een meid heb uitgemaakt, kan me totaal niet in jullie situatie voorstellen.... het zelf uitmaken na een lange periode samen.
Ja.. met mijn ex (4 jaar relatie), ik heb ook op 't laatst gedacht om het uit te maken maar hield vol ondanks alles, ondanks het onderbuikbuikgevoel dat 't eigenlijk niet langer zo door kon gaan, na zo'n half jaar had ik ik alles gegeven en had ook niet langer meer enige vorm van energie over en ging zonder een lach door het leven met een last op mijn schouders die ik nooit meer zou willen.
Als een malloot deed ik maar alles wat nodig was om de vrede te bewaren en haar blij te maken, totdat de vakantie begon en m'n huis af was en de rust wat terug zou komen, maar dat behoor je samen te doen.Continue je grenzen verleggen,been there..
Maar als je vriendin in eerste instantie wel (wisselend) enthausiast is over dat haar vriend een huis koopt (en 'ja' heeft gezegt) , en in zo'n 8 maanden daarna (bouwtijd) geen goed woord meer over heeft daarover of je kwaliteiten niet meer ziet, dan doet dat veel verdiet.Super moeilijk lijkt mij
Toen al had ik eigenlijk moeten al een punt achter de relatie moeten zettenAchteraf zie je de dingen duidelijker ja
En net als je denkt dat de de zon begint te schijnen maake ze het uit omdat ze 'opeens' verlieft was geworden op een goede kennis van ons samen (al zo'n 3 maanden dus).
Zoveel spiijt en verdiert in haar mails de volgende dag, belovende van eeuwige trouw en 'dat het toch niks zou worden' en dat ze alleen mij wou en 'wel naar hem toe zou gaan en hem dat te vertellen'![]()
Toen ben ik standvast geweest en heb een brief gestuurd dat ik niet haar gevoel voor mij kon of wou delen met een ander en dat ze maar moest doen wat zij het beste vond.. dus ik heb haar in fijte wegegstuurd recht in die ander zijn armen de dag nadat ze die brief had gestuurdNee,dat heb je niet,je hebt haar de ruimte gegeven om een keus te maken ,als ze echt voor jou was gegeaan was dit niet gebeurd
![]()
Allemaal woorden van haar in emails 5 weken daarna dat we nog contact hadden, woorden van emotie geschreven in de weken daarna die binnen een maand veranderde van warme en liefdevol tot ijskoud afkraking, bekritisering en beschuldigingen, dat ik de oorzaak was van alle ellende en nog veel meer geld en materialistische gelul. 8) Ja,ongelooflijk wat er dan voor een onzin uitgekraamd wordt![]()
't kan raar lopen, achteraf gezien had ik het zelf veel eerder uit moeten maken, beter voor m'n eigen keuzes op moeten komenLeer je van,gebeurd je nooit meer
Daarintegen had het ook allemaal goed kunnen gaannatuurlijk moet je beide werken aan je relatie en ligt het aan een combinatie van beide personen, maar onder de omstandigheden heb ik het niet beter kunnen doen.
Zo blijkt maar weer dat je elkaar in moeilijke en stresvolle tijden leer je elkaar pas echt kennen.Waar helaas !!
edit: Moraal van het verhaal, even van me aftypen. en proberen te begrijpen wat er in mijn ex haar hoofd omging toen ze zo raar begon te doen.. kom er natuurlijk geen steek verderen eigenlijk maakt dat ook niks uit hehe.
Sterkte allemaal met het zoeken naar je eigen antwoorden mocht je die niet krijgen.
Daarmee ben ik het met je eens.. zolang het leuk en aardig is, is er niks aan de hand, zodra het té serieus word dan haken er blijkbaar mensen af. JE MOET WILLEN WERKEN AAN EEN RELATIE! en heb ik het over iedereen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef dompertje het volgende:
Chev het was erg moeilijk om mijn relatie zelf te verbreken ,is ook niet tijdens een ruzie gebeurd of in een opwelling ...Maar ik was gewoon helemaal op ,een relatie moet voor mij de kers op een lekkere taart zijn en als tijdens tegenslag je partner zich erg egoistisch opsteld is de koek na een lange tijd gewoon op![]()
Dat is wel erg ongelijk, ik weet niet of jullie samen een huis gekocht hadden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef dompertje het volgende:
Zeker als je samenwoont moet je veel dingen samen goed regelen en doen ,ik stond echt overal alleen voor Het zoog mij op ,werkte vaak 50 uur omdat hij verdomde meer dan 28 uur te werken ,vaste lasten moesten betaald worden ,alles betaalde ik .
En jij vast hem ook op die momentenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef dompertje het volgende:
Hij compenseerde dat door soms een bloemetje mee te nemen of een duur verjaardagskado .Als ik hem duidelijk maakte dat in ieder geval de lasten zoveel mogelijk verdeeld moesten worden was hij boos en vond dat ik zeurde .Kreeg toch vaak een onbijtje op bed en soms een kadootje ,hij vond zichzelf erg lief voor mij.
Hmm zo te horen gaat het bij jouw ook niet om geld maar om liefde/gevoel, 12x1200 = ¤14400 en ¤800,-- is 5.5% van het jaarbedrag.. is wel erg schraal, dure cadeaus kan je dan niet eens mee rekenen, had ie dan beter kunnen meebetalen naar mijn idee en een leuk cadeautje kopen van een paar tientjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef dompertje het volgende:
Zat toevallig net gisteravond mijn internetbankieren na te kijken en in de periode dat wij samenwoonde [ruim 1 jaar van de 6 jaar samen] heeft hij totaal 800 euro betaald aan de vaste lasten Maandelijks waren die 1200 euro
Maar goed,ik heb hem die ruimte te lang gegeven en de strijd opgegeven ,laatste maanden niks meer gevraagd in dit opzicht ,maar uiteindelijk na dat mijn tante overleed hem vrij snel de deur uit geknikkerd! Met veel verdriet en teleurstelling Hij was/is gewoon een onvolwassen lapzwans die alleen maar lol wil hebben,maar dat kan gewoon niet altijd helaas .....
Ja,en hopen dat hij in een volgende relatie hiervan heeft geleerd ,al lijkt mij dat erg onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Chev het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het met je eens.. zolang het leuk en aardig is, is er niks aan de hand, zodra het té serieus word dan haken er blijkbaar mensen af. JE MOET WILLEN WERKEN AAN EEN RELATIE! en heb ik het over iedereen.
[..]
Dat is wel erg ongelijk, ik weet niet of jullie samen een huis gekocht hadden?Nee,samen een vrijesector woning gehuurd,gebaseerd op beide inkomens
Je kan natuurlijk wel een verdeling maken, beetje geven, beetje nemen, kosten verdelen enzo, dat de uitgaande kosten tenmiste gedeeld worden als jullie samenwonen, tenmiste, tenzij het de een niet uitmaakt dat de ander geen geld heeft zeg maar (van andermans zak leven.. dat wou m'n ex ook niet, ze had geen geld en ik zei dat ze met 100 euro per maand wel de boodschappen mocht betalen, dat we dan samen konden wonen en ik de rest wel betaalde, .
Ik vertelde haar dat ze op alle mogelijke manieren gelijk aan mij was kwa inbreng, behalve financieel, en dat het huis op mijn naam bleef staan, en dat als ze meer ging inbrengen dat ze DAT deel van het huis zou krijgen en dus niet 50/50 omdat ik de hypotheek op mijn rekening had staan en groot deel van mijn spaargeld). Redelijke verdeling
Daar was ze het niet mee eens, omdat ze dan niks zou hebben als het ooit uit zou gaan... (lekker onredelijk) Pfft lastig!
Zelf werk werk fulltime 8.5 uur p/dag (40 urige werkweek met 30 min pauze) en reis daarnaast +-15 uur per week
[..]
En jij vast hem ook op die momenten![]()
Klinkt alsof hij een enorm dilemma had met meer werken en minder vrijheid.
Zei je dat hij ook drugs gebruikte voor jullie samen waren en nu meer is gaan gebruiken of vergis ik me hierin? Ja,klopt ,nu meer en regelmatig coke
Een vriend van me heeft ook veel geblowed door problemen, dit leverde hem ook niet alleen maar 'meer' relaxte momenten op.
Maar 28 uur per week vind ik wel erg weinig voor een jonge vent, maarja ben niks anders gewend met een hele familie die niks anders doen dan fulltime werkenHij wilde wel meer werken maar deed er totaal geen moeite voor
![]()
Mijn ex werkte voor haarzelf ging niet zo lekker en had een 9 urige bijbaan per week (28 uur per maand) zet ook geen zoden aan de dijk. Nu zegt ze bakken met geld verdien te hebben (aldus haar laatste email 3 maanden terug) zal welErg dit soort beweringen
[..]
Hmm zo te horen gaat het bij jouw ook niet om geld maar om liefde/gevoel, 12x1200 = ¤14400 en ¤800,-- is 5.5% van het jaarbedrag.. is wel erg schraal, dure cadeaus kan je dan niet eens mee rekenen, had ie dan beter kunnen meebetalen naar mijn idee en een leuk cadeautje kopen van een paar tientjesHet gaat inderdaad niet om geld maar puur om het feit dat hij zo'n misbruik gemaakt heeft van mij ,liet zich onderhouden en dat vind ik een grote afknapper in een relatie
![]()
Persoonlijk vind ik geld totaal niet belangrijk zolang ik maar lekker rond kom met mijn geld en ik niemand (als ik bijv. kinderen en/of vrouw zou hebben) in de problemen komen. Want je wilt natuurlijk wel het beste als.
Ofwel doen wat nodig is, de rest kan je uitgeven aan leuke dingen.
Klinkt alsof je een hele moeilijke, maar juiste beslissing heb genomen.. als iemand van jou tegen je wil in leeft (financiele roofbouw) en je er niet voor terug krijgt wat je verwacht...Het ergste vind ik dat hij dit niet erkend,zijn feiten maar hij geeft het niet toe
Dat idee heeft mijn ex mij destijds ook gegeven om eerlijk toe te geven dat ik MOEST leren voor extra geld, financiele toekomst ect maar dat verhaal ken je wel... erg vervelend als achteraf nagaat dat je al meer dan genoeg geld heb om elke maand rond te komen te kopen wat je wil kopen, lekker te eten, leuke dingen kan blijven doen en kan sparen..Ja,dat slaat nergens op ...!!Heb nooit mijn ex het idee gegeven dat hij moest leren voor extra geld,wel dat je nu eenmaal niet van 28 uur per week kunt leven.Deed er geen studie of iets bij,anders had ik dit zeker geacepteerd
Dan kan je toch niks anders dan je hoofd schuddenen doorgaan met het idee dat je het WEL goed doet.
Ach van elke ervaring leren wei n het leven.. weet niet hoet het loopt nu maar m'n ex viert haar half jaar samen met die gast nu al dus misschien past ie beter bij haar dan ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef dompertje het volgende:
Ja,en hopen dat hij in een volgende relatie hiervan heeft geleerd ,al lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk![]()
Ik zou er voorzichtig mee zijn dompertje.. best kans dat het hem meer pijn doet dan het jou goed zal doen, om te laten zien dat je hier boven staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:44 schreef dompertje het volgende:
Donderdag is mijn ex trouwens jarig en weet niet of ik een kort sms je stuur ,moeilijk .
Heeft echt super lullig gedaan maar aan de andere kant wil ik laten zien dat ik daar boven sta .
Pfft dillema's....!
En zo is het maar net.... (niet dat ik haar nog spreek natuurlijk.. maagoedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef dompertje het volgende:
Het ergste vind ik dat hij zij dit niet erkend,zijn haar feiten maar hijzij geeft het niet toe
Het menselijk gedrag word al duizenden jaren bestudeerd en niemand heeft er een klinklaar antwoord op... wijsheid komt met de jaren zeggen ze wel eens, maar bij sommige komen ze wel erg laat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Ik heb mijn ex nog gesms'st dat als ze maling aan mij heeft, ze niet haar dochtertje moet duperen. Ik kreeg een tirade terug dat ik allemaal onvergeeflijke dingen gedaan zou hebben en dat ik niet meer besta voor haar, dat ze helemaal geen bewijzen hoeft te overleggen en dat het haar niet kan schelen of ze die urgentie krijgt of niet.. Ik begin werkelijk te twijfelen aan haar gezonde verstand.
in hun ogen waarschijnlijk niet de verkeerde keuze... Alleen in de ogen van de gedupeerde...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef Chev het volgende:
Tja liefde maakt blind hè LalalaHippie
Onze ex-en zijn niet per definitie altijd slechte mensen, het zijn gewoon mensen die fouten maken in het leven en soms de verkeerde keuzes maken, welke erg pijnlijk kunnen zijn voor hun zelf en/of anderen..
Zie 't als een verslaving als je lang met iemand bent geweest moet je afkicken.
Mensen die hier 6-9 maanden komenzjin nog aan 't posten hier dus moet je nagaan.. 't gaat langzaam weg, tijd heeld alle wonden.
'quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef resque het volgende:
[..]
in hun ogen waarschijnlijk niet de verkeerde keuze... Alleen in de ogen van de gedupeerde...
Daar heb je gelijk in. Men moet eerst een relatie verwerken voordat men in een andere relatie stapt, vooral nadat men een lange relatie heeft gehad. Maar mensen handelen naar hun eigen referentiekader. Wat hun doen, is goed in hun ogenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:28 schreef Chev het volgende:
[..]
'
Je leest duidelijk wat je wil lezen, of nog niet helemaal wakker![]()
dat geeft niet.
Tja voor hun de juiste keuze op dat moment maar geloof niet dat mensen veranderen als ze niet even stilstaan bij hunzelf, dus als ze van de een naar de ander 'hoppen' leren ze minder dan dat ze dat wel zouden doen en is de kans op herhaling groter.
Je slaat de spijker op zijn.. Liefde maakt blind en je kunt aan een persoon verslaafd raken.. Misschien zijn exen niet altijd slechte mensen nee, maar die van mij vertoond veel kenmerken van een psychopaat. Het hangt maar van je definitie van 'slecht' af, denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef Chev het volgende:
Tja liefde maakt blind hè LalalaHippie
Onze ex-en zijn niet per definitie altijd slechte mensen, het zijn gewoon mensen die fouten maken in het leven en soms de verkeerde keuzes maken, welke erg pijnlijk kunnen zijn voor hun zelf en/of anderen..
Zie 't als een verslaving als je lang met iemand bent geweest moet je afkicken.
Mensen die hier 6-9 maanden komenzjin nog aan 't posten hier dus moet je nagaan.. 't gaat langzaam weg, tijd heeld alle wonden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:20 schreef Chev het volgende:
[..]
Ach van elke ervaring leren wei n het leven.. weet niet hoet het loopt nu maar m'n ex viert haar half jaar samen met die gast nu al dus misschien past ie beter bij haar dan ik
Daarintegen is een half jaar natuurlijk niet zo gek veel.. dan zit je nog met die lekkere roze bril op je neus
Als ze al na 3 maanden ruzie krijgt met de beste vriend en vriendin van haar nieuwe lover hou ik m'n hart vast wat voor nog meer problemen ze zal maken/krijgen.. daar heeft ze 'n talent voor, en houd zo niemand over met haar gedrag.
[..]
Ik zou er voorzichtig mee zijn dompertje.. best kans dat het hem meer pijn doet dan het jou goed zal doen, om te laten zien dat je hier boven staat.
Begrijpelijk dat je nog wel om hem geeft op een bepaalde manier, net als dat ik doe voor mijn ex maar je moet zelf maar nagaan of het het hem goed of slecht zal doen.. en anders maar gokken.
Voor mij is het ook alweer bijna 2 maanden verwijderd van haar verjaardag realiseer ik me net, maar ik ga haar niks sturen... ik sta er boven en heb mijn trots, ze heeft me gezegt dat als ik contact op wil nemen dat dat via de msn mochtnou nee dankje daar pas ik voor. Als ze me wat te vertellen heeft wil ik dat fact-to-face horen, of het mag via de mail als het 'n zinnig iets is zonder shit. Mee eens,stuur ook niks Chev ,heb er lang over nagedacht en denk dat dit voor mij het beste is .Zie hem trouwens in februari op een groot feest met gemmenschappelijke vrienden,zie er wel tegenop,maar ga er niet voor weg blijven.Zeg alleen gedag en verder niks
![]()
Achja beide koppig als ons beide sterrebeeld: De RamJa,rammen zijn koppig ,maar schijnen samen een goeie combinatie te zijn ,ben zelf ook ram
![]()
Maarja jullie zijn beide nog alleen, en dan leer je het meeste over jezelf denk ikJip ,das gelukkig het positieve ervan
Soms kan je het beter laten rusten.. het kan lang, heel lang duren voordat iemand jouw standpunt zal zien.. als dat al ooit gebeurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn.. Liefde maakt blind en je kunt aan een persoon verslaafd raken.. Misschien zijn exen niet altijd slechte mensen nee, maar die van mij vertoond veel kenmerken van een psychopaat. Het hangt maar van je definitie van 'slecht' af, denk ik.
Ik kom steeds in de verleiding terug te mailen. Maar ja, is het zinvol om haar de waarheid te zeggen? Heb ik al zo vaak geprobeerd.. Bovendien weet ik niet waartoe ze in staat is als ik haar nog meer prikkel. Ze heeft al eens eerder valse aangifte gedaan.
Moeilijk he? Maar ik denk dat het een goede beslissing is om als vrienden verder tegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:34 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist S (mijn ex dus) gesproken.. Toen ik vertelde hoe slecht ik me voelde vroeg ze of ik langs wilde komen.. Prima.. Heb haar met de auto opgehaald en we hebben op een parkeerplaats gepraat.. En toen nog wat rondgereden, door de McDrive.. Was echt supergezellig, en vooral ook emotioneel.. Ik heb echt tranen met tuiten gehuild.. En zij nog wel meer.. We hadden samen besloten om het maar zo te laten, en te kijken hoe het ons vergaat.
Op het einde besefte ik pas wat een geweldige vrouw ze eigenlijk is.. En haar gevraagd of haar besluit ook vast stond.. Ik heb er "nu" spijt van, maargoed.. Heb het zelf verneukt..
Ze wilde wel vrienden blijven, ze was niet boos ofzo.. Ik ben aan de ene kant blij dat ze het accepteert.. Maar aan de andere kant ook niet..
We hebben afgesproken elkaar wel te blijven spreken enzo, wat ook wel gebeurt.. Ik hoop dat ik er een beetje overheen kan komen.. Nouja.. Ik zie het wel..
I'll keep you posted.
Ik mis haar nu al..
Met heel je posting eens!! Ook ik denk dat het een kwestie [zeker bij mijn ex] van gebrek aan opvoedingquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Chev het volgende:
[..]
Soms kan je het beter laten rusten.. het kan lang, heel lang duren voordat iemand jouw standpunt zal zien.. als dat al ooit gebeurd.
Ik denk dat het een kwestie is van opvoeding + levenservaringen die een persoon maakt..
Alleen afkicken van iets wat je jaren lang doet, foute gewoontes, verdriet, verlangen, woede die he heb/had is erg lastig, dat kost tijd.
Oh ik zou zo opnieuw met een Ram iets willen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:08 schreef dompertje het volgende:
Achja beide koppig als ons beide sterrebeeld: De Ram
Ja,rammen zijn koppig ,maar schijnen samen een goeie combinatie te zijn,ben zelf ook ram
![]()
ken het gevoel, wil nog steeds af en toe mailen om hem een keer de waarheid te vertellen... Tot nu toe ben ik steeds heel netjes en oppervlakkig gebleven, ondanks mijn boosheid en de k**testreken die hij uithaalde. Inmiddels is het al meer dan een half jaar uit. En over het algemeen ben ik nu best tevreden, en zeker rationeel gezien, blij dat het uit is. Maar zoals de afgelopen dagen heb ik opeens een relapse. Dan mis ik hem, maar ben ook vreselijk boos dat hij onze toekomst zomaar verkwanseld heeft...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn.. Liefde maakt blind en je kunt aan een persoon verslaafd raken.. Misschien zijn exen niet altijd slechte mensen nee, maar die van mij vertoond veel kenmerken van een psychopaat. Het hangt maar van je definitie van 'slecht' af, denk ik.
Ik kom steeds in de verleiding terug te mailen. Maar ja, is het zinvol om haar de waarheid te zeggen? Heb ik al zo vaak geprobeerd.. Bovendien weet ik niet waartoe ze in staat is als ik haar nog meer prikkel. Ze heeft al eens eerder valse aangifte gedaan.
Inderdaad... Ik ken ze allebei heel erg goed, ze komen ook nog eens allebei direct uit een langdurige relatie. (resp 4,5 en 5 jaar). En ze vinden allebei dat ze in hun oude relatie niets verkeerd hebben gedaan, maar dat hun ex degene is die de relatie onmogelijk heeft gemaaktquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:28 schreef Chev het volgende:
[..]
'
Je leest duidelijk wat je wil lezen, of nog niet helemaal wakker![]()
dat geeft niet.
Tja voor hun de juiste keuze op dat moment maar geloof niet dat mensen veranderen als ze niet even stilstaan bij hunzelf, dus als ze van de een naar de ander 'hoppen' leren ze minder dan dat ze dat wel zouden doen en is de kans op herhaling groter.
Wat schiet je er mee op om zijn/haar leven opnieuw overhoop te halen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:42 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
ken het gevoel, wil nog steeds af en toe mailen om hem een keer de waarheid te vertellen... Tot nu toe ben ik steeds heel netjes en oppervlakkig gebleven, ondanks mijn boosheid en de k**testreken die hij uithaalde. Inmiddels is het al meer dan een half jaar uit. En over het algemeen ben ik nu best tevreden, en zeker rationeel gezien, blij dat het uit is. Maar zoals de afgelopen dagen heb ik opeens een relapse. Dan mis ik hem, maar ben ook vreselijk boos dat hij onze toekomst zomaar verkwanseld heeft...
Pijnlijk herkenbaar ,die boosheid zo af en toe,in golven Werd daar gek van en heb een blog erover geschreven ,dat heeft mij erg geholpen !!Die boosheid moest er bij mij toch een keer uit ..!En dat missen wordt echt minder hoor,zeker als je ziet hoe hij zijn leven verder indeeld en de keuzes die hij maakt .Wat mij ook erg goed heeft gedaan is dat ex nu een nieuwe vriendin heeft ,gehoord via via en foto's op internet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:42 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
ken het gevoel, wil nog steeds af en toe mailen om hem een keer de waarheid te vertellen... Tot nu toe ben ik steeds heel netjes en oppervlakkig gebleven, ondanks mijn boosheid en de k**testreken die hij uithaalde. Inmiddels is het al meer dan een half jaar uit. En over het algemeen ben ik nu best tevreden, en zeker rationeel gezien, blij dat het uit is. Maar zoals de afgelopen dagen heb ik opeens een relapse. Dan mis ik hem, maar ben ook vreselijk boos dat hij onze toekomst zomaar verkwanseld heeft...
Nou grote kans dat dit dus niet stand houd!! Allebei dus geen zelfkennis ,gaat niet werken denk ik ...Zou je hem nog terug willen als hij tot inzicht zou komen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik ken ze allebei heel erg goed, ze komen ook nog eens allebei direct uit een langdurige relatie. (resp 4,5 en 5 jaar). En ze vinden allebei dat ze in hun oude relatie niets verkeerd hebben gedaan, maar dat hun ex degene is die de relatie onmogelijk heeft gemaakt
Leuke informatie !Herken er veel in ,heb nooit een relatie met een ram gehad maar denk wel dat het vuurwerk kan zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef Chev het volgende:
[..]
Oh ik zou zo opnieuw met een Ram iets willen hoorbotst af en toe maar je weet precies wat je aan elkaar heb
. Rammen zijn super duidelijk ja hahah en niet iedereen kan daar tegen
Heb er een leuk stukje over:
-------------
Met welk dierenriemteken zal Ram goed overweg kunnen? Welk zonneteken zou de ware liefde van ram kunnen zijn? Welk sterrenbeeld is minder geschikt als liefdespartner, maar meer als maatje? Kijk hier met welke sterrenbeelden de ram een goede match zou kunnen vormen en met wie wat minder.
Relatiehoroscoop Sterrenbeeld Ram - Liefde Sex - Wie past er bij dit Zonneteken?
Wie past bij Sterrenbeeld Ram? Met wie Ram (Aries, 21 maart - 20 april) een goede match kan maken, wordt in zijn algemeen besproken in dit artikel. Indien je een persoonlijke liefdeshoroscoop laat trekken, geeft deze meer specifieke informatie. De onderstaande beschrijving geldt met name op liefdes- en relatiegebied, maar kan ook iets ruimer gelezen worden in de zin van maatjes en met wie Ram het beste overweg kan. Er zijn verschillende interpretaties mogelijk wat sterrenbeeld en relatie betreft, afhankelijk van o.a. de astrologische visie en tevens van welke facetten in de horoscoop worden geduid. Zo kan er gekeken worden naar de ascendant, de planeten, welke elementen bij elkaar passen e.d. (meer hierover in Match - Liefde Relatie Aspecten). Uiteraard zijn er ook altijd vele niet-astrologische factoren in het spel bij partnerkeuze en in de liefde. Hieronder wordt beschreven welk van de 12 sterrenbeelden het beste bij het Ramprincipe zou kunnen passen. (Noot: er is gekozen voor de schrijfwijze sex en sexualiteit i.p.v. seks en seksualiteit).
Ram Liefde - Relatie .
Kernwoorden - Temperamentvol, zelfstandig en onafhankelijk blijven, Lat-relatie, snel verliefd, maar ook snel weer over, jaloers. Ram vindt elkaar stimuleren in een relatie erg belangrijk.
Ram is erg energiek, dynamisch en temperamentvol, vol strijdlust, is gek op een druk, gevuld en afwisselend leven, is positief ingesteld en kan een innemende persoonlijkheid zijn. Verder is de ram mentaal snel en wendbaar, kan direct en snel reageren in en op situaties en heeft een broertje dood aan saaiheid en verveling; hetgeen ook ten aanzien van de liefde of partnerrelaties geldt. Rammen kunnen zowel in het leven als de liefde erg impulsief zijn, kunnen hals over kop verliefd worden en net zo snel kan dit weer overgaan. Maar als de ram de mogelijke ware tegenkomt, dan gaat hij of zij er ook helemaal voor. Ram heeft een partner nodig die de energie van Ram een beetje kan bijbenen, die zelfstandig en zelfverzekerd is. Want, hoewel ram houdt van overheersen en de leiding nemen, is dit vuurteken altijd zo druk bezig, dat er weinig tijd zal zijn om de partner onder de hoede te nemen. Bovendien speelt Ram graag de eerste viool. De ram (vuurteken) heeft aarde (brandstof) en lucht nodig om te kunnen blijven branden oftewel eigenlijk een combinatie van een aarde- en een luchtteken.
Liefde Relatie Sterrenbeeldmatch Ram - Ram
Match Ram met Ram. De liefdesrelatie van Ram met een Ram zal een heftige zijn. De ram heeft een hartstochtelijke, energieke, assertieve en soms agressieve aard, kan zeer direct en confronterend zijn en wil de eerste viool spelen, hetgeen natuurlijk ook voor de Rampartner geldt. Een ram kan zijn of haar spiegelbeeld gepresenteerd krijgen. Rammen zijn niet al te sterk in rekening houden met de ander, hetgeen in een relatie de nodige botsingen kan geven. En dit alles kan de liefdessymfonie wel eens danig verstoren en onderling extra strijdlust aanwakkeren. Ram heeft behoefte aan een krachtige persoonlijkheid naast zich, zal hierdoor ook aangetrokken worden tot een Rampartner, maar wil ook de sterkere zijn en de leiding nemen. Dus wie zal het hier winnen, wiens zin zal voorgaan? Zal het een eeuwige krachtmeting blijven, een competitie of concurrentiestrijd? Of kunnen de twee rammen ieder hun eigen ding doen, ieder een eigen actief leven met eigen bezigheden leiden en elkaars specifieke capaciteiten waarderen en accepteren? Het antwoord op deze vragen zal voor een belangrijk deel bepalen of een relatie tussen deze twee vurige tekens bevredigend, positief stimulerend zal zijn en/of een lang leven beschoren is. Hoe dan ook zal een ram-ram relatie nooit saai zijn. En flink botsen of ruzie kan de ram ook wel prettig vinden om even flink te ontladen. Echter, indien er ook kinderen in het spel zijn, zal dit een belangrijk punt van aandacht zijn. Voor anderen kan het te veel van het goede zijn (hetgeen voor de rammen zelf overigens ook kan gelden).
Sex - Sexuele Relatie.
De hartstocht en sexuele relatie tussen Ram en ram zal behoorlijk actief zijn en gepaard gaan met veel lichamelijke energie en fysiek sexueel uithoudingsvermogen. Rammen hebben ook een directe benadering ten aanzien van sex en zullen het uiten van elkaars hartstocht, sexuele behoeftes en erotische verlangens ook zonder gene stimuleren.
Graag gedaan, en het kan inderdaad vuurwerk zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef dompertje het volgende:
[..]
Leuke informatie !Herken er veel in ,heb nooit een relatie met een ram gehad maar denk wel dat het vuurwerk kan zijnHeb ook op internet karakterbeschrijvingen gelezen die bij het sterrenbeeld horen .Veel herkenning op en paar puntjes na [jaloerzie en snel verliefd worden] Ook niet super impulsief
Leuk sterrenbeelden lezenBedankt!!!!
Weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:48 schreef Chev het volgende:
[..]
Graag gedaan, en het kan inderdaad vuurwerk zijn
Die punten die je opnoemt die niet op je karakter vallen zijn grappig genoeg exact hetzelfde bij mij, al vind ik impulsief handelen soms wel lekker, maar niet altijd (eerst de dingen altijd even goed overwegen)
Hmm laat ze lekker praten zou ik zeggen, ik weet de waarheid, jij ook, voor de rest kunenn we niks anders dan de puzzelstukjes bij elkaar leggen en voor onzelf een beetje eigen waarheid 'berekenen'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef dompertje het volgende:
[..]
Weet wat je bedoeldimpulsief zijn [handelen] kan zeker lekker zijn op de juiste momenten .
Grappig,dat we percies dezelfde punten aangeven die niet voor ons van toepassing zijn![]()
Maar misschien zeggen onze ex-en juist van wel
zulke vrouwen kosten je bakken vol geld, weg ermeequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Chev het volgende:
[..]
Hmm laat ze lekker praten zou ik zeggen, ik weet de waarheid, jij ook, voor de rest kunenn we niks anders dan de puzzelstukjes bij elkaar leggen en voor onzelf een beetje eigen waarheid 'berekenen'.
Mijn ex was vaker niet impulsief dan wel,, tenzij 't iets was dat zij leuk vond of wou.
Als ik een, naar mijn idee leuk impusief idee had was dat vaak niet leuk genoeg, had ze er geen zin, geld in of vond ze het raar/eng om meteen te doen , vaak moesten alle geplanned zijn anders deden we 't niet
Voorbeeldje:
mijn idee:
Fietsen op een mooie dag 18-20 graden blauwe lucht naar het meer/park/strand/bos voor een lekkere wandeling met z'n tweetjes, gingen we met de auto en met de (snel jaloerse)hond, dus niet vrij met z'n tweetjes.
(Al moet ik eerlijk toegeven dat ik daardoor ook soms geen zin in had als zij 't voorstelde(met de auto), waarom weet ik niet)
Haar idee:
Naar de stad shoppen of casino (waar ze wel geld voor had, denk 'n uitlaat klep om WEL geld uit te kunnen geven aan iets wat ze leuk vond, leek wel een verslaving), waar ik beide een hekel aan heb (casino's zijn voor 1x per jaar niet voor 1-2x per week) maar toch af en toe mee ga als ik zelf ook wat nodig heb.
Maar als ik dat niet wou en we toch in de stad waren hield ze daar geen rekening mee (weer 30 euro p.p) binnen 'n half uur casino of winkel in, winkel uit
Lig in een deuk achter mij pcquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Chev het volgende:
[..]
Hmm laat ze lekker praten zou ik zeggen, ik weet de waarheid, jij ook, voor de rest kunenn we niks anders dan de puzzelstukjes bij elkaar leggen en voor onzelf een beetje eigen waarheid 'berekenen'.
Mijn ex was vaker niet impulsief dan wel,, tenzij 't iets was dat zij leuk vond of wou.
Als ik een, naar mijn idee leuk impusief idee had was dat vaak niet leuk genoeg, had ze er geen zin, geld in of vond ze het raar/eng om meteen te doen , vaak moesten alle geplanned zijn anders deden we 't niet
Voorbeeldje:
mijn idee:
Fietsen op een mooie dag 18-20 graden blauwe lucht naar het meer/park/strand/bos voor een lekkere wandeling met z'n tweetjes, gingen we met de auto en met de (snel jaloerse)hond, dus niet vrij met z'n tweetjes.
(Al moet ik eerlijk toegeven dat ik daardoor ook soms geen zin in had als zij 't voorstelde(met de auto), waarom weet ik niet)
Haar idee:
Naar de stad shoppen of casino (waar ze wel geld voor had, denk 'n uitlaat klep om WEL geld uit te kunnen geven aan iets wat ze leuk vond, leek wel een verslaving), waar ik beide een hekel aan heb (casino's zijn voor 1x per jaar niet voor 1-2x per week) maar toch af en toe mee ga als ik zelf ook wat nodig heb.
Maar als ik dat niet wou en we toch in de stad waren hield ze daar geen rekening mee (weer 30 euro p.p) binnen 'n half uur casino of winkel in, winkel uit
Zulke mannen ook hahahTeenwolfquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zulke vrouwen kosten je bakken vol geld, weg ermee
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef dompertje het volgende:
[..]
Zulke mannen ook hahahTeenwolf!!!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef Chev het volgende:
En ter aanvulling.. zo was ze niet toen ik dat huis nog niet had gekocht en er geen vuiltje aan de lucht was in de relatie.. .. begon met een leuk uitje naar het casino, flink winnen, dan de weken daarna stiekem leuk ook even heengaan.
toen begon ik het vervelend te vinden en zij bleef maar doorgaan...Ken het gevoel ,exact hetzefde verhaall
Dus ze was denk ik wel verslaaft en ik hield haar terug zodat ze niet té veel geld uitgaf daarzo door afspraken te maken dat we ALS we gingen (ahum iedere week omdat ze moest) dat we dan maximaal een X bedrag uitgaven.. zelfs als ik dan zei: "nee we zijn vorige week al geweest en ik heb er geen zin in" belande ik toch met je muntjes achter zo'n rot apparaat die ze binnen 'n kwartier naar binnen slikt en ze geen geld over hield voor leukere dingen.. what's the fun in thatGeen fuck vond ik eraan ,dus ging zij/hij ook over je grenzen heen ,das zwaar erg eigenlijk
! Mijn ex wilde elk weekend stappen,vond ik ook leuk,maar was financieel niet te doen voor mij en voor hem al helemaal niet,gaf ook toe ,2 x per maand en dan maar klagen dat ik nooit uit wilde om zijn zin te krijgen
En ik mocht niethem aanspreken over de gemmenschappelijke lasten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |