Ik ben het wel met je eens, in die periode geen contact voelde ik me ook echt beter, heb toen ook stuk of wat meisjes gehad en 1tje vond ik ook echt leuk.. maar dat is nu helemaal klaar en tegelijkertijd weer contact gekregen met me ex. probleem dus dat ik geen aandacht oid (aandacht is gewoon wat je mist) even heb van andere en wel weer contact met me ex..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:07 schreef ohnikua het volgende:
: GEEN HOOP en GEEN CONTACT
) en omdat er zich al snel een nieuwe (rebound-achtige, maar wel erg leuke) vis aanbood..
Ik snap precies wat je bedoeld! Het is soms ook wel relaxt om alleen te zijn hoor! Alleen ik heb ook altijd zo'n hekel aan de maand december... Te vrolijk ofzo en er is altijd precies wat aan de hand in december bij mij... Ik vind het ook allemaal op het moment best! We zien wel wat de toekomst brengt! komt best goed...!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:43 schreef cmck het volgende:
Zo, ik zal ook maar eventje mijn spreekwoordelijke neus laten zien op dit topic. Ik heb hier al een maand ofzo niet meer gepost. Niet zozeer omdat ik een hekel heb aan de mensen hier in dit topic (integendeel zelfs) maar omdat ik elke keer als ik hier post weer moet denken aan het feit dat het uit is en hoe kut ik me moet voelen. En ik wil mezelf niet teveel laten "verdrinken" in mijn verdriet.
Vorige week nog een flinke terugval gehad. En het idee aan hoe mijn leven eruit zou zien als het nog aan zou zijn geweest brengt zeker nog een hoop verdriet bij mij naar boven, maar toch gaat het eigenlijk steeds beter met me. Ik heb in elk geval het gevoel weer terug dat ik mijn leven onder controle heb en dat is fijn. Bovendien lijkt het wel alsof ik beetje bij beetje die situatie accepteer zoals hij is. Shit happens: ik zal hier doorheen moeten komen, of ik nou wil of niet.
Of ik al toe ben aan iets nieuws weet ik niet. Soms denk ik dat de enige reden waarom ik nu een relatie aan zou gaan gewoon is zodat ik niet alleen hoef te zijn met de feestdagen (Ik haat het om rond deze tijd van het jaar alleen te zijn). Aan de andere kant vind ik niet dat ik bij voorbaat al weg moet rennen voor iets nieuws. Verliefdheid kan je niet tegenhouden en als ik echt wat voor iemand ga voelen dan gebeurd dat maar. Het interresseert me eerlijk gezegd geen ruk meer.
Het is niet alleen de maand december. Er zijn meerdere momenten dat je eigenlijk niet alleen wil zijn. Straks komt valantijnsdag, en mijn verjaardag. En tjah, voor je het weet staat die kutboom weer in je huis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld! Het is soms ook wel relaxt om alleen te zijn hoor! Alleen ik heb ook altijd zo'n hekel aan de maand december... Te vrolijk ofzo en er is altijd precies wat aan de hand in december bij mij... Ik vind het ook allemaal op het moment best! We zien wel wat de toekomst brengt! komt best goed...!!!
Ja, doelde in principe niet alleen op december hoor! maar klopt wel inderdaad hoor! Allebei mijn zussen zijn getrouwd en heb dan nog wel een zusje van 15 die geen verkering heeft, maar ja, dat is toch nog niet zo belangrijk op die leeftijd... Maar klopt ja! kerst! great!!! helemaal geen zin om ubervrolijk te gaan doen ofzo...geen behoefte aan... maar ja,we moeten het beste ervan maken en fris het nieuwe jaar in! nieuw jaar, nieuwe kansen! toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:23 schreef cmck het volgende:
[..]
Het is niet alleen de maand december. Er zijn meerdere momenten dat je eigenlijk niet alleen wil zijn. Straks komt valantijnsdag, en mijn verjaardag. En tjah, voor je het weet staat die kutboom weer in je huis.![]()
Maar waar ik me inderdaad vooral aan erger is dat die sfeer in december altijd zo vrolijk moet zijn. Straks bij het kerstdiner met mijn familie ben ik samen met mijn broertje de enige die vrijgezel is (ik zie nu al de medelijdende blikken van iedereen. Alsof ik een of andere ernstige ziekte heb)
Hoezo aan de gedachte van de feestdagen voorbij schieten. Als zij medelijdend naar je kijken, zullen ze wel iets aan je zien dat medelijden nodig heeft. Kortom, doe wat aan je uitstraling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:23 schreef cmck het volgende:
[..]
Maar waar ik me inderdaad vooral aan erger is dat die sfeer in december altijd zo vrolijk moet zijn. Straks bij het kerstdiner met mijn familie ben ik samen met mijn broertje de enige die vrijgezel is (ik zie nu al de medelijdende blikken van iedereen. Alsof ik een of andere ernstige ziekte heb)
Je hebt wel door dat de kerst er niet om gaat of je al dan niet een partner hebt? Werkelijk kansloos...quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:30 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
Ja, doelde in principe niet alleen op december hoor! maar klopt wel inderdaad hoor! Allebei mijn zussen zijn getrouwd en heb dan nog wel een zusje van 15 die geen verkering heeft, maar ja, dat is toch nog niet zo belangrijk op die leeftijd... Maar klopt ja! kerst! great!!! helemaal geen zin om ubervrolijk te gaan doen ofzo...geen behoefte aan... maar ja,we moeten het beste ervan maken en fris het nieuwe jaar in! nieuw jaar, nieuwe kansen! toch?
klopt, maar het is wel zo dat als je single bent je met andere ogen kijkt naar andere die heel gelukkig met zijn 2e deze tijd samen doorbrengen, wordt je jaloers van en mis je ook zo iemand.. dus het gaat idd niet om wel of niet een partner hebben maar als je single bent mis je misschien wel even zo iemand om tequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat de kerst er niet om gaat of je al dan niet een partner hebt? Werkelijk kansloos...
doe ik ook helemaal niet hoor! en joey je vat het weer helemaal verkeerd op! zo bedoel ik het helemaal niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar dat komt vanzelf wel weer, je kunt jezelf niet verdrinken in je verdriet, omdat een ander wél heeft wat jij mist.
Daar heb je helemaal gelijk in. Je weet nooit wat het nieuwe jaar allemaal te bieden heeft. En dan bedoel ik niet alleen op liefdesvlak. Juist daarom probeer ik me voor alles wat komt open te stellen. Toch kan ik niet ontkennen dat ik het moeilijk vind om door te gaan. Gewoon omdat ik zo bang ben dat dat ook fout gaat en dat ik me dan weer zo kut voel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:30 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
Ja, doelde in principe niet alleen op december hoor! maar klopt wel inderdaad hoor! Allebei mijn zussen zijn getrouwd en heb dan nog wel een zusje van 15 die geen verkering heeft, maar ja, dat is toch nog niet zo belangrijk op die leeftijd... Maar klopt ja! kerst! great!!! helemaal geen zin om ubervrolijk te gaan doen ofzo...geen behoefte aan... maar ja,we moeten het beste ervan maken en fris het nieuwe jaar in! nieuw jaar, nieuwe kansen! toch?
Hoe gaat ie dompertje?quote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef dompertje het volgende:
mooie herkenbare posting Chev,erg duidelijkTijd voor een bakkie en misschien weer een maandagmiddag drankkie
?
Misschien handig om te zeggen dat ik een grieks-orthodoxe pleegvader heb die nogal prehistorisch denkt en nog leeft ergens in het jaar 0 en die er heilig van overtuigd is dat een vrouw alleen maar gelukkig kan zijn (zeker een vrouw van mijn leeftijd) als zij getrouwd is en een heel honkbalelftal aan kinderen heeft. Geloof me, geen enkele uitstraling die daar verandering in kan brengen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo aan de gedachte van de feestdagen voorbij schieten. Als zij medelijdend naar je kijken, zullen ze wel iets aan je zien dat medelijden nodig heeft. Kortom, doe wat aan je uitstraling.
Misschien handig om te zeggen dat het dus weinig met de feestdagen te maken heeft, maar des te meer met je vader. Mijn opmerking was gericht op de kerst en dus objectief.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:25 schreef cmck het volgende:
[..]
Misschien handig om te zeggen dat ik een grieks-orthodoxe pleegvader heb die nogal prehistorisch denkt en nog leeft ergens in het jaar 0 en die er heilig van overtuigd is dat een vrouw alleen maar gelukkig kan zijn (zeker een vrouw van mijn leeftijd) als zij getrouwd is en een heel honkbalelftal aan kinderen heeft. Geloof me, geen enkele uitstraling die daar verandering in kan brengen.![]()
Maar bedankt voor deze snelle, maar ook vooral objectieve conclusie.
maar met welke intentie ga je die gesprekken/afspraken in dan? stel 1 krijgt hoop en andere wil alleen vrienden dan botst het... daar ben ik zelf heel bang voor..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef kroegtijger het volgende:
Gisteren even met de ex-mrs gebeld, en dat was toch wel een opmerkelijk gesprekje... Eigenlijk heel vrolijk en leuk allemaal. Ze vond dat het nu toch ook allemaal wel lang genoeg heeft geduurd en we nu ook maar eens vooruit moeten gaan kijken. Zaterdag ga ik effe met haar ergens wat drinken en bijpraten enzo, en dan zien we daarvandaan uit wel weer verder. Ze wil voor nu in ieder geval dezelfde kant op als ik, namelijk dat we gewoon weer leuk met elkaar om gaan. En tuurlijk zullen we niet meteen weer volop leuk samen dingen plannen, maar gewoon rustig aan eerst gewoon met zn allen weer gezellig in de kroeg kunnen zitten etc etc, en daarna zien we het wel weer verder. Vrij opmerkelijk dus allemaal weer gezien hoe ze hiervoor steeds reageerde overal op. Wat mij betreft in ieder geval prima allemaal![]()
gaat 't toch nog een leuke kerst worden zo
Jouw opmerking had niks met de kerst te maken maar sloeg op mijn uitstraling. Maar om je de waarheid te zeggen heb ik niet echt veel zin om hierover te gaat discusiëren want jij heb geen idee hoe de dingen er bij mij vroeger thuis aan toe gingen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien handig om te zeggen dat het dus weinig met de feestdagen te maken heeft, maar des te meer met je vader. Mijn opmerking was gericht op de kerst en dus objectief.
Bovendien gaat het er niet om hoe jouw vader naar jou kijkt, maar hoe jij met die blik om gaat. Blijkbaar geloof jij dus in mindere mate ook in het prehistorisch gedachtegoed van je vader.
klinkt wel alsof er nog wat dwars zit van vroeger..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:52 schreef cmck het volgende:
[..]
Jouw opmerking had niks met de kerst te maken maar sloeg op mijn uitstraling. Maar om je de waarheid te zeggen heb ik niet echt veel zin om hierover te gaat discusiëren want jij heb geen idee hoe de dingen er bij mij vroeger thuis aan toe gingen.
Fijn dat jullie nu gewoon op een normale manier met alkaar om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef kroegtijger het volgende:
Gisteren even met de ex-mrs gebeld, en dat was toch wel een opmerkelijk gesprekje... Eigenlijk heel vrolijk en leuk allemaal. Ze vond dat het nu toch ook allemaal wel lang genoeg heeft geduurd en we nu ook maar eens vooruit moeten gaan kijken. Zaterdag ga ik effe met haar ergens wat drinken en bijpraten enzo, en dan zien we daarvandaan uit wel weer verder. Ze wil voor nu in ieder geval dezelfde kant op als ik, namelijk dat we gewoon weer leuk met elkaar om gaan. En tuurlijk zullen we niet meteen weer volop leuk samen dingen plannen, maar gewoon rustig aan eerst gewoon met zn allen weer gezellig in de kroeg kunnen zitten etc etc, en daarna zien we het wel weer verder. Vrij opmerkelijk dus allemaal weer gezien hoe ze hiervoor steeds reageerde overal op. Wat mij betreft in ieder geval prima allemaal![]()
prima start en vooral rustig aan doen in het begin.perfecter kan het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef kroegtijger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
In eerste instantie om gewoon weer vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Zolang je dat niet eens kan, is een relatie uberhaubt out of the question natuurlijk. En daarna zien we wel hoe het loopt. Voordat we daarachter komen voor onszelf zijn we toch zeker wel weer een maand of 4 verder, dus dan zien we wel weer. Komen de gevoelens niet terug bij haar en bij mij, dan is het prima zo. Komen ze wel terug bij 1 van de 2 dan zien we dat tegen die tijd wel. Voor ons alle2 is het nu toch zo dat we geen relatie weer willen nu. Dat werkt nu gewoon niet omdat er teveel is gebeurd en we dus weer alles opnieuw moeten gaan opbouwen zo'n beetje. En tuurlijk gaat dat een stuk sneller dan wanneer je elkaar nog niet kent, maar toch... er is genoeg gebeurt in de tussentijd dat we dat eerst maar eens op orde moeten krijgen. Stapje voor stapje dusquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Tha_TJ het volgende:
[..]
maar met welke intentie ga je die gesprekken/afspraken in dan? stel 1 krijgt hoop en andere wil alleen vrienden dan botst het... daar ben ik zelf heel bang voor..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef cmck het volgende:
[..]
Fijn dat jullie nu gewoon op een normale manier met alkaar om kunnen gaan.![]()
Maar pas wel op dat je geen valse hoop gaat krijgen he. Dat is nu de reden waarom ik nu even helemaal geen contact wil met mijn ex: Zodat mijn gevoel voor hem en mijn hoop rustig "weg kan ebben"
Was het een virus?? of een bug??quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:04 schreef Chev het volgende:
Gisteravond mijn ex-map op de pc gebrand op CD en in de onderste la gelegt.
Daarna de map ge-SHIFT+Delete van mijn pc.
400 mb extra harde schijf ruimte![]()
En dat was het allerlaatste stukje herinnering die ik aan de kant heb gezet![]()
Het is wel de planning, maar vanavond weet ik daar meer over, dus dan hoop ik een mailtje ook meteen even de deur uit te kunnen doenquote:Kroegtijger kom jij nog a.s. zondag?
En misschien Dompertje? zou wel gezellig zijn als je ook kom a.s. zondag
of hou je 't liever op een bakkie een maandagmiddag drankkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |