Ja precies, daarom dus!quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik vind het een moedige beslissing, nu kan je er voor jezelf uit komen wat je wil met of zonder haar
Misschien komen jullie eruit als vreemden, vrienden of meer![]()
Succes met je beslissing!
Lijkt me op zich een goed plan, maar hou je dan er ook aan als je die knoop doorhakt. Of het nu is dat jullie het weer gaan proberen of dat het is dat jullie ermee stoppen maakt niet uit, maar blijf bij je beslissing. Er is niets zo ellendig als onzekerheid (en die ben je nu behoorlijk aan het creeeren voor jezelf).quote:Op maandag 15 december 2008 14:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Ik ga daar gewoon kijken of er nog wat te redden valt. En anders een knoop doorhakken.
Arjan, hoezo niet lang nodig of er knapt wat!?
Correct. Ben het helemaal met je eens. Wordt atm gewoon heen en weer geslingerd door emoties, daarom wil ik Portugal even gebruiken om tot rust te komen, even weg van alles en iedereen hier. Gewoon kijken of het nog een kans van slagen heeft tussen ons. Het kan daar 2 kanten op gaan. Als we terugkomen en ik zit er zoals nu nog steeds midden in kies ik voor mezelf en ga ik een half jaar reizen. Als ik besluit om ons nog een kans te geven en ik kan dat ook echt, dus idd geen ouwe koeien uit de sloot halen gaan we zoals geplanned de reis samen doen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een goed plan, maar hou je dan er ook aan als je die knoop doorhakt. Of het nu is dat jullie het weer gaan proberen of dat het is dat jullie ermee stoppen maakt niet uit, maar blijf bij je beslissing. Er is niets zo ellendig als onzekerheid (en die ben je nu behoorlijk aan het creeeren voor jezelf).
Als je het echt een serieuze kans van slagen wil laten geven, moet je ook voor jezelf de oude koeien lekker in die sloot laten liggen en er niet continue opnieuw weer over beginnen. Wat geweest is is geweest, en is misschien heel kut, maar dat valt niet meer te veranderen. Je kan hooguit leren uit het verleden en niet dezelfde fouten meer maken, maar de gemaakte fouten ongedaan maken kan (helaas) niet. Accepteer dat dan ook. Voor die tijd heeft een dergelijke poging namelijk toch geen schijn van kans op slagen lijkt me
Ik vind, omdat je zelf de keuze gemaakt heb, het een goede keuzequote:Op maandag 15 december 2008 14:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Ik ga daar gewoon kijken of er nog wat te redden valt. En anders een knoop doorhakken.
enne flikker haar daar in portugal niet aan de 'snelweg' op de vluchtstrook ehquote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Correct. Ben het helemaal met je eens. Wordt atm gewoon heen en weer geslingerd door emoties, daarom wil ik Portugal even gebruiken om tot rust te komen, even weg van alles en iedereen hier. Gewoon kijken of het nog een kans van slagen heeft tussen ons. Het kan daar 2 kanten op gaan. Als we terugkomen en ik zit er zoals nu nog steeds midden in kies ik voor mezelf en ga ik een half jaar reizen. Als ik besluit om ons nog een kans te geven en ik kan dat ook echt, dus idd geen ouwe koeien uit de sloot halen gaan we zoals geplanned de reis samen doen.
Mijn god, ik ben gewoon voor het eerst in me leven zwaar in de warVoel me gek genoeg wel ok, kan lachen op me werk en ga maar door. Tuurlijk heb ik momenten dat ik denk van wtf is er nou echt gebeurd, hoe kan ik nou lachen na wat er gebeurd is... Jezus wat voel ik me toch eigenlijk beroerd, maar duurt niet lang.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
enne flikker haar daar in portugal niet aan de 'snelweg' op de vluchtstrook eh![]()
hallo! wees voorzichtig! het is niet voor niks uit gegaan neem ik aan?quote:Op maandag 15 december 2008 15:18 schreef PouwelZ het volgende:
Hoi ik kan mijn ex ook niet los laten..... maar zij mij blijkbaar ook niet
We zullen zien wat de kerstvakantie gaat brengen
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. merry chrismas zou ik zeggenquote:Op maandag 15 december 2008 15:18 schreef PouwelZ het volgende:
Hoi ik kan mijn ex ook niet los laten..... maar zij mij blijkbaar ook niet
We zullen zien wat de kerstvakantie gaat brengen
dat bedoelde ik een beetje met of er knapt wat. Bedoelde het in de zin van jezelf beschermen want anders zak je straks zo hard door de grond bij wijze van spreken. Geef je ook gelijk probeer het te redden als je erin gelooft. Maar bescherm jezelf ook tegen bepaalde emoties dat het geen grote klap voor je wordt.quote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Mijn god, ik ben gewoon voor het eerst in me leven zwaar in de warVoel me gek genoeg wel ok, kan lachen op me werk en ga maar door. Tuurlijk heb ik momenten dat ik denk van wtf is er nou echt gebeurd, hoe kan ik nou lachen na wat er gebeurd is... Jezus wat voel ik me toch eigenlijk beroerd, maar duurt niet lang.
1 december zou 2 jaar zijn geweest, maar 4 maanden geleden is het uit gegaan. En ben er ook overheen al een tijdje. Heb alleen sindsdien geen woord meer van der gehoord. Een kleine steun in de rug(smsje) hoe het gaat aangezien ze weet dat ik operatie heb gehad, had ik zeer gewaardeerd en het valt me tegen dat ik niks van der hoor. Ken der anders, na alle lief en leed die je hebt gedeelt is dat wel de kleinste moeite die je kan doen. 2 maanden geleden wou ze nog geen contact zijn er inmiddels 4 nu. Moet toch wel kunnen lijkt mijquote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Chev het volgende:
[..]
[..]
Hmm tja dus je bent nu een jaar verder?
Terugkijken op een mooie tijd samen, tja dat wel, maar ligt hem per relatie anders denk ik, je bent niet voor niks zo lang samen geweest hè
Hehe en niet 1x hoor :p we zijn nu in 4 jaar zo'n 15 uit elkaar gegaan denk ik?quote:Op maandag 15 december 2008 15:20 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
hallo! wees voorzichtig! het is niet voor niks uit gegaan neem ik aan?
Nou Arjan, de klappen zijn al gevallen. Daarom interesseert het me ook weinig meer en heb ik er bijwijze "schijt" aan om samen naar Portugal te gaan en te kijken wat er gebeurt. Veel meer kan er toch niet stuk gemaakt worden.quote:Op maandag 15 december 2008 15:22 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik een beetje met of er knapt wat. Bedoelde het in de zin van jezelf beschermen want anders zak je straks zo hard door de grond bij wijze van spreken. Geef je ook gelijk probeer het te redden als je erin gelooft. Maar bescherm jezelf ook tegen bepaalde emoties dat het geen grote klap voor je wordt.
Maar zoals je al aangeeft het kan na de vakantie 2 kanten op of je kiest voor jezelf of voor jullie. Dus je hebt al 2 duidelijk keuzes gemaakt een goed begin en hoop voor je dat je na de vakantie de juiste weet te maken waar je je goed bij voelt
Na het wordt niet onze eerste vakantie samen dus daar zal het niet aan liggenquote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef Chev het volgende:
Vlak voor, tijdens en na de vakantie kan er meer mis gaan dan je lief is..
Daarintegen kan 't ook beter worden.
Succes
15x?????quote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Hehe en niet 1x hoor :p we zijn nu in 4 jaar zo'n 15 uit elkaar gegaan denk ik?Beetje kansloos, maar ze is zo leeeeuuuuk
ondanks haar slechte kwaliteiten
hebben het nu wel al lang uit, dus misschien is er wat veranderd... we gaan het iig heeeeel rustig aan eens bekijken
ok ken niet jou hele verhaal, maar is duidelijkquote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Nou Arjan, de klappen zijn al gevallen. Daarom interesseert het me ook weinig meer en heb ik er bijwijze "schijt" aan om samen naar Portugal te gaan en te kijken wat er gebeurt. Veel meer kan er toch niet stuk gemaakt worden.
Ik maak idd na de vakantie me keuze, misschien besef ik daar echt dat we voor elkaar zijn en kan ik alles een plekje geven ( dus kies ik voor ons ) of ik blijf met kwaadheid zitten, verdriet en kan het geen plekje geven ( dan kies ik dus voor mezelf en ga reizen ).
was er uberhaupt wel vertrouwen in je relatie? aangezien je aangeeft 15x keer uitgegaan. Is nou niet iets wat je vertrouwen geeft in de relatie.quote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Hehe en niet 1x hoor :p we zijn nu in 4 jaar zo'n 15 uit elkaar gegaan denk ik?Beetje kansloos, maar ze is zo leeeeuuuuk
ondanks haar slechte kwaliteiten
hebben het nu wel al lang uit, dus misschien is er wat veranderd... we gaan het iig heeeeel rustig aan eens bekijken
quote:Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef arjan1202 het volgende:
was er uberhaupt wel vertrouwen in je relatie? aangezien je aangeeft 15x keer uitgegaan. Is nou niet iets wat je vertrouwen geeft in de relatie.
Vertrouwen wel hoorquote:
Verbreek het contact voorlopig en accepteer de verdriet die je dan hebt. Dat hoort bij het proces. Wil jij erover een komen geen contact meer hebben. Kan er een heel verhaal van maken maar dit is het kort maar krachtig gezegd. Je moet geen hoop koesteren zo verwerk je het nooit, laat het los.quote:Op maandag 15 december 2008 19:36 schreef Tha_TJ het volgende:
na een tijdje dit forum alleen maar te lezen misschien wel goed om zelf me verhaal te vertellen misschien helpt t
Had bijna 3 jaar een meisje, 1e jaar woonde we in dezelfde plek, 2e jaar woonde ik in Amsterdam zij in heerenveen (ja 2 uur met de trein) en laatste gedeelte woonde zij in Groningen en ik in Amsterdam (2.5 uur met de trein) Ik was 17, zij 16 toen we wat kregen en ze is echt mijn enige liefde waar ik echt van hou... en dat doe ik stiekem nog steeds. Heel veel 1e dingen samen gedaan en samen waren we echt heel leuk.. deden steeds als het een beetje verkeerd dreigde te gaan precies de goeie dingen (naar antwerpen met zijn 2e, dagje scheveningen, dag in amsterdam alleen maar in bed doorbrengen enzo) Waren we echt heel goed in. Nu is het al ongeveer 4 maanden uit. En elke keer was het in augustus twijfelen, wel of niet uitmaken. 4 maanden geleden de knoop samen doorgehakt, een einde aanmaken, voor haar omdat het wou proberen hoe het was andere jongens te zoenen en dat soort dingen, en gevoel een beetje weg. Voor mij omdat ik het zat was te reizen en gevoel een beetje weg. zij wou in het weekend altijd haar ouders zien dus ik ging elk weekend naar heerenveen/groningen en ook doordeweeks ging ik (week-OV, zij weekend-OV) naar groningen. Meteen nadat het uitging elkaar nog 1.5 maand vrij regelmatig gezien, nog gezoend en gesext.. daarna 2 maanden helemaal geen enkel contact, en nu weer een contact. In de tussentijd natuurlijk de nodige dingen gedaan, paar meisjes gehad, ook mee gesext, zij veel gezoend en met 1 jongen (huisgenoot ook nog..) gesext.. en vandaag heb ik een ontzettende kut dag.. ik mis haar zo, de aandacht alles gewoon.. dat knuffelen zoenen echt alles! zij heeft het veel minder zwaar of verbergt het beter dan ik, maar ze doet het gewoon beter. Slinger zelf op dit moment heel erg tussen haar terug willen en het over willen zijn.. Wat moet ik in godsnaam doen? wil contact maar als ik contact heb blijf ik gevoelens een beetje houden, geen contact ga ik dood van binnen en lig ik 's nachts wakker aan haar te denken. weet 1 ding wel zeker, als wij elkaar ooit nog tegenkomen over weet ik veel hoeveel jaar.. dat we samen zo leuk zijn dat het wel weer goedkomt.. maar wat moet ik nu doen? En nu is natuurlijk kerst, dus ik ga naar huis, en zij ook, moet ik haar weer zien? wat moeten we dan doen? en wat niet?
het is al heel chill om gewoon je verhaal weer even te doen
voorlopig, we hebben natuurlijk al 2 maanden geen contact gehad he.. maar hoelang denk je nog dat dit duurt dan? en het is echt ontzettend moeilijk om dit verdriet te accepteren en door te gaan..quote:Op maandag 15 december 2008 21:40 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Verbreek het contact voorlopig en accepteer de verdriet die je dan hebt. Dat hoort bij het proces. Wil jij erover een komen geen contact meer hebben. Kan er een heel verhaal van maken maar dit is het kort maar krachtig gezegd. Je moet geen hoop koesteren zo verwerk je het nooit, laat het los.
bij mij is het nu 4 maanden, en het gaat top met me! Geloof me hier moet je even doorheen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:57 schreef Tha_TJ het volgende:
[..]
voorlopig, we hebben natuurlijk al 2 maanden geen contact gehad he.. maar hoelang denk je nog dat dit duurt dan? en het is echt ontzettend moeilijk om dit verdriet te accepteren en door te gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |