Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?quote:[b]
Maar idd Joey, dat is de enige vraag. Kan ik het loslaten of niet? Ik zeg je eerlijk dat dat het enige is wat ik wil, gewoon die 5 maanden uitwissen en knallen met ze 2en want ik weet dat wij dat kunnen...
Sorry maar wat bedoel jij precies?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?
Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef NEUTE het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar hou maar op want je kent het hele verhaal niet. Dus bespaar je de moeite je erin te mengen. ( Niet lullig bedoelt voor de rest)
Dat is zo'n dooddoener, jezelf niet vergeven?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:26 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.
Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.
Dan moet je het niet op internet zetten vriend!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
Precies. Ga dat ook maar is doen, kan haar idd niet loslaten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Copycat het volgende:
Neute, ga eerst eens op reis, geniet daarvan, ontmoet nieuwe mensen, nieuwe vrouwen, leef je uit en als het gevoel daarna nog steeds zo heftig is, ben je wellicht op een punt dat je haar infidellity achter je kunt laten. Hier en nu ben je dat nog lang niet.
Luister lieffie, ik post niks zonder voorinformatie te checkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.
Dussss, hou je nou maar bij je eigen probleem en meng je hier niet in.
daarom moet ie effe lekker op reis gaan zoals hij al eerder zei... even alles op een rijtje, zn gevoelens en gedachten...quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus nu besluit je door te gaan met haar, Neute? Mijn zegen heb je.. alleen denk je niet dat het goed gaat tot de volgende uitbarsting? Je gaat nogal van het ene extreme naar het andere..
`quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
PhoenixNlx, mooie woorden, en bevat een hoop waarheid. Maar in de fase waarin hij zich nu bevind, komen ze voorlopig nog niet los van elkaar.
Over een paar maanden/weken/jaren, zeg je tegen jezelf, waar the hell was ik mee bezig?
Haha precies ja...quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:44 schreef Elegy het volgende:
...to get over someone old, get into someone new...
Ahjoh, gewoon met ons L4D spelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef PhoenixNLx het volgende:
dames en heren!
succes met het weekend weer! het is weer een hele kunst om soms door de zondag etc te komen!
After rain there's always sunshine!!!hou jullie haaks mensen!
Denk dat, dat ook menselijk is, diep van binnen heeft die persoon toch een plekje in je hart gekregen hoe je het ook went of keert. Lijkt mij een normale menselijke reactiequote:Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef skadhd het volgende:
Ik ook om op de hoogte te blijven...
Al lang niks gepost hier. Zit inmiddels in mn 2e projectje...hij is weer verliefd en ik wil het worden maar word het natuuk nie. Ach ja...t is leuk om mn gedachten af te leiden maar denk nog heeeel erg vaak aan mn ex. Heb weer gehoord dat ie weer single is...meteen weer hoop vdomme.
Weet dat ik niet kan en mag hopen maar het komt automatisch he..
Zo, weer verder met het weekend...
xxx
Balen Chev ,merk ook dat ik afleiding nodig heb ,en herinneringen zijn nooit nutteloos,hoort bij het loslatenquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Chev het volgende:
Wat 'n klote weekendzaterdag te veel oude nutteloze herinneringen opgehaald en verders alleen maar thuis gezeten.. krijg je zo'n nutteloos gevoel
![]()
Is ook geen goed idee
Verders wel vermaakt hoor, maar kan beter![]()
Nog 8 werkdagen en dan een kleine vakantie van 11 dagen
Klinkt allemaal heel bekend dompertje.. ik ben nu zo'n 5 1/2 maand verder heb vorige maand ook 2x een date (zelfde vrouw) gehad, en kan ook niemand binnenlaten.. ik ben ben nog liever alleen, hoe stom dat ook klinkt, dan te gaan daten en te weten dat ik toch niks binnen kan laten.quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef dompertje het volgende:
Gezellige eerste date gehad,goeie gesprekken ,hij is nu 4 maanden single en heeft ook lange relatie van 7 jaar achter de rug .Drong niet aan met drank .Maar geen klik verder voor mij,hij voelt het anders .S'nachts naar huis gegaan en duidelijk gezegd dat ik er niet aan toe ben .Het is voor mij moeilijk om na 6 jaar iemand toe te laten .
Erg,maar vond hem ook niet aantrekkelijk genoeg,ondanks de geestelijke klik.Hij wil graag nog een keer afspreken en heb gezegd dat ik dat gezellig vind ,maar dat hij geen verwachtingen moet hebben .
Ik wil hem niet aan het lijntje houden
Ook besef ik dat ik nog niet aan een relatie toe ben ,baal daar stevig van .Ik wil gewoon verder ,maar het gaat niet zo snel als ik wil.........
Het is nu ruim 7 maanden geleden en ik denk ook dat ik in dat opzicht niet veel van mijzelf moet verwachten .quote:Op maandag 15 december 2008 01:04 schreef Chev het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel bekend dompertje.. ik ben nu zo'n 5 1/2 maand verder heb vorige maand ook 2x een date (zelfde vrouw) gehad, en kan ook niemand binnenlaten.. ik ben ben nog liever alleen, hoe stom dat ook klinkt, dan te gaan daten en te weten dat ik toch niks binnen kan laten.
In de tussentijd verschuil ik mezelf maar met bezigheden![]()
't is niet dat ik m'n ex terug hoef in mijn leven, daar is te veel voor gebeurd, maar op sommige momenten mis ik haar nog, als ik alleen en moe ben, verlang naar een warme knuffel en een blik in iemands ogen te zien waarvan je weet dat het puur is, iemand die vertrouwd en waarop je bouwen kan als je die echt nodig heb.
Het lezen van 'geschiedernis' helpt niet echt om een oplossing te bieden, die zijn geschreven uit emoties of juist zonder gevoel.. we moeten vooruit kijken en vooral naar onszelf, de dingen doen die we willen doen, en de dingen die we niet willen doen maar toch wel goed voor ons zouden zijn.. om af te rekenen met onzekerheden.
Want de keuze die wij gemaakt hebben, of het nu om het uitmaken van een relatie is, of de keuze dat je toch eigenlijk wel beter af ben zo, maar het nog niet zo voelt is iets wat je niet terug kan draaien al zou je het willen.
En bij deze wens ik jullie een goede nacht
Soms moet je ook niet zoeken om iets te vinden.quote:[b]
Ook besef ik dat ik nog niet aan een relatie toe ben ,baal daar stevig van .Ik wil gewoon verder ,maar het gaat niet zo snel als ik wil.........
Weet ik ,ik zoek ook niet ,maar wil verder en dat gaat niet zoals ik het wilquote:Op maandag 15 december 2008 10:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Soms moet je ook niet zoeken om iets te vinden.
Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg!
Prima idee dompertjequote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef dompertje het volgende:
mooie herkenbare posting Chev,erg duidelijkTijd voor een bakkie en misschien weer een maandagmiddag drankkie
?
Ik moet nog even kijken of het gaat lukken (ik denk 't wel) maar hoop vanavond meer duidelijkheid te hebben (vandaar nog geen reply gegeven op je mail)quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Chev het volgende:
[..]
Prima idee dompertje
Alleen werk ik wel op maandagen![]()
Zondag 21 december 16:00 overigens nog steeds een uitje geplanned met momenteel 5-6 fokkers van dit topic in onze hoofdstad Amsterdamwat eten drinken hapjes en gezelligheid en kennis maken.
voor meer informatie: geenweekendalleen@hotmail.com
(zowel voor msn als email voor FOK mijn privé msn/email geef ik natuurlijk niet op een openbaar forum door)
Maak eens een keus man!!quote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef NEUTE het volgende:
Toch maar besloten om samen naar Portugal te gaan. Even kijk hoe dat gaat lopen en hoe de komende weken gaan lopen. Blijf ik met dit gevoel hangen -> Baan opzeggen en ik ben een half jaar reizen.
helemaal mee eens, je zit jezelf helemaal gek te maken nu. Wanneer je een keus maakt blijf daar bij en ga daar dan voor. Klinkt makkelijk maar is voor jezelf ook makkelijker. Je blijft jezelf nu voeden met twijfels en je brengt je hoofd op hol en het heeft niet lang nodig of er knapt iets. Je moet het zelf weten als je maar achter je beslissing blijft staanquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
[..]
Maak eens een keus man!!het blijven maar wisselende berichten van je kant; daar wordt je zelf toch ook niet gelukkiger van of wel??
Ja de dag dat ik mijn relatie kreeg ben ik gelukkig gepasseerd was 1 december, ik zat op de weg terug van werk naar me huis en keek naar de klok en zag staan 1-12 en opeens drong het tot me door, geen pijnlijke herrineringen vreemd genoeg, juist de hele fijne momenten en moest er wel om glimlachen en keek toch terug op een fijne tijd. Je kijkt er idd tegenaan maar toen de dag dus zover was viel het gevoel wel mee eigenlijkquote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef dompertje het volgende:
[..]
Goeie arts die gauw door had dat ik niet zo'n stoere sterke vrouw ben ,prikte hij goed doorheen .Loslaten pfff het valt allemaal niet mee .Zie echt tegen de kerst op ,eerste kerstdag was de dag dat we een relatie kregen .Via wederzijdse vriendin gehoord dat ex dan een nieuwe relatie aangaat met een ander ,komt allemaal zo ziek over ,alsof hij mij wil straffen![]()
Ik vind het een moedige beslissing, nu kan je er voor jezelf uit komen wat je wil met of zonder haarquote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef NEUTE het volgende:
Toch maar besloten om samen naar Portugal te gaan. Even kijk hoe dat gaat lopen en hoe de komende weken gaan lopen. Blijf ik met dit gevoel hangen -> Baan opzeggen en ik ben een half jaar reizen.
Hmm tja dus je bent nu een jaar verder?quote:Op maandag 15 december 2008 13:11 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Ja de dag dat ik mijn relatie kreeg ben ik gelukkig gepasseerd was 1 december, ik zat op de weg terug van werk naar me huis en keek naar de klok en zag staan 1-12 en opeens drong het tot me door, geen pijnlijke herrineringen vreemd genoeg, juist de hele fijne momenten en moest er wel om glimlachen en keek toch terug op een fijne tijd. Je kijkt er idd tegenaan maar toen de dag dus zover was viel het gevoel wel mee eigenlijkdus maak je niet druk over die dag laat het op je af komen
quote:Op maandag 15 december 2008 13:01 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, je zit jezelf helemaal gek te maken nu. Wanneer je een keus maakt blijf daar bij en ga daar dan voor. Klinkt makkelijk maar is voor jezelf ook makkelijker. Je blijft jezelf nu voeden met twijfels en je brengt je hoofd op hol en het heeft niet lang nodig of er knapt iets. Je moet het zelf weten als je maar achter je beslissing blijft staan
Ik ga daar gewoon kijken of er nog wat te redden valt. En anders een knoop doorhakken.quote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef kroegtijger het volgende:
[..]inderdaad. Ik snap dat de keuze maken lastig is natuurlijk, maar je gaat nu wel heel erg van links naar rechts en weer terug. Ik hoop dat dit de laatste keer is dat je van mening verandert; dat zou wat rust in de tent brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |