abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:08:39 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63957500
Game on

Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #69

[ Bericht 29% gewijzigd door JoeyT op 12-12-2008 12:16:52 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63957670
quote:
[b]
Maar idd Joey, dat is de enige vraag. Kan ik het loslaten of niet? Ik zeg je eerlijk dat dat het enige is wat ik wil, gewoon die 5 maanden uitwissen en knallen met ze 2en want ik weet dat wij dat kunnen...
Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?
pi_63957775
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?
Sorry maar wat bedoel jij precies?!
ARGH?!
pi_63957833
Zoals ik jou stuk gequote heb, jij wil die 5 maanden uitwissen, en met zijn 2en gaan knallen.
Ik geloof daar niet in weet je dat? Als je dat zo graag gewild had (ik heb het nu dus even over haar) had ze dit fout NOOIT gemaakt, nooit maar dan ook nooit.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:24:15 #5
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63957915
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_63957934
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar hou maar op want je kent het hele verhaal niet. Dus bespaar je de moeite je erin te mengen. ( Niet lullig bedoelt voor de rest)
ARGH?!
pi_63957974
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.
ARGH?!
pi_63958159
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef NEUTE het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar hou maar op want je kent het hele verhaal niet. Dus bespaar je de moeite je erin te mengen. ( Niet lullig bedoelt voor de rest)
Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.
Dan moet je het niet op internet zetten vriend!
pi_63958177
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:26 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.
Dat is zo'n dooddoener, jezelf niet vergeven?
Ze was er zelf bij..........
pi_63958227
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.
Dan moet je het niet op internet zetten vriend!
Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.

Dussss, hou je nou maar bij je eigen probleem en meng je hier niet in.
ARGH?!
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:36:04 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63958234
Neute, ga eerst eens op reis, geniet daarvan, ontmoet nieuwe mensen, nieuwe vrouwen, leef je uit en als het gevoel daarna nog steeds zo heftig is, ben je wellicht op een punt dat je haar infidellity achter je kunt laten. Hier en nu ben je dat nog lang niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63958266
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
inderdaad...nu is 't natuurlijk allemaal heel erg kut, maar uiteindelijk zal je dr beter van worden. Of het nou met of zonder haar is, je zult er uiteindelijk toch mee leren omgaan en dat maakt je dus sterker
pi_63958276
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Copycat het volgende:
Neute, ga eerst eens op reis, geniet daarvan, ontmoet nieuwe mensen, nieuwe vrouwen, leef je uit en als het gevoel daarna nog steeds zo heftig is, ben je wellicht op een punt dat je haar infidellity achter je kunt laten. Hier en nu ben je dat nog lang niet.
Precies. Ga dat ook maar is doen, kan haar idd niet loslaten.
ARGH?!
pi_63958367
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.

Dussss, hou je nou maar bij je eigen probleem en meng je hier niet in.
Luister lieffie, ik post niks zonder voorinformatie te checken
pi_63958439
Dus nu besluit je door te gaan met haar, Neute? Mijn zegen heb je.. alleen denk je niet dat het goed gaat tot de volgende uitbarsting? Je gaat nogal van het ene extreme naar het andere..
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:52:31 #17
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63958668
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus nu besluit je door te gaan met haar, Neute? Mijn zegen heb je.. alleen denk je niet dat het goed gaat tot de volgende uitbarsting? Je gaat nogal van het ene extreme naar het andere..
daarom moet ie effe lekker op reis gaan zoals hij al eerder zei... even alles op een rijtje, zn gevoelens en gedachten...
en er rustig over nadenken wat ie nu wil en dan erop terugkomen... want het is nu inderdaad!

boos-ik-wil-haar-niet-meer-terug naar ik-hou-zoveel-van-haar-ik-wil-mijn-leven-met-haar-delen naar boos-ik-wil-haar-niet-meer-terug naar ik-hou-zoveel-van-haar-ik-wil-mijn-leven-met-haar-delen boos-ik-wil-haar-niet-meer-terug naar ik-hou-zoveel-van-haar-ik-wil-mijn-leven-met-haar-delen

ETC ETC

dus NEUTE chill em effe! rustig aan
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_63958836
PhoenixNlx, mooie woorden, en bevat een hoop waarheid. Maar in de fase waarin hij zich nu bevind, komen ze voorlopig nog niet los van elkaar.

Over een paar maanden/weken/jaren, zeg je tegen jezelf, waar the hell was ik mee bezig?
pi_63959650
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
PhoenixNlx, mooie woorden, en bevat een hoop waarheid. Maar in de fase waarin hij zich nu bevind, komen ze voorlopig nog niet los van elkaar.

Over een paar maanden/weken/jaren, zeg je tegen jezelf, waar the hell was ik mee bezig?
`

Lieffie, ik ben het zowaar met je eens

Date?

Maar jullie hebben allemaal gelijk. Het is ook nog zo vers allemaal.
ARGH?!
pi_63959858
Date? Wanneer.......
pi_63959962
Morgen!
ARGH?!
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:44:08 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63960041
...to get over someone old, get into someone new...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63960048
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eerst weten waar je vandaan komt!
pi_63960168
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:44 schreef Elegy het volgende:
...to get over someone old, get into someone new...
Haha precies ja...

Kom uit A'dam.
ARGH?!
pi_63960284
Amsterdam is prima te doen, mits je niet 1 of andere concurerende strijd voert met mensen uit Rotterdam...
pi_63960327
Zie er misschien uit als een hooligan maar dat ben ik niet Haha
ARGH?!
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:55:48 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63960359
Weer twee voor op Boe's lijstje
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:12:28 #28
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63963959
dames en heren!

succes met het weekend weer! het is weer een hele kunst om soms door de zondag etc te komen!

After rain there's always sunshine!!! hou jullie haaks mensen!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:38:34 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63966231
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef PhoenixNLx het volgende:
dames en heren!

succes met het weekend weer! het is weer een hele kunst om soms door de zondag etc te komen!

After rain there's always sunshine!!! hou jullie haaks mensen!
Ahjoh, gewoon met ons L4D spelen
pi_63967388
ff een reactie om op de hoogte te blijven
pi_63969146
Ik ook om op de hoogte te blijven...
Al lang niks gepost hier. Zit inmiddels in mn 2e projectje...hij is weer verliefd en ik wil het worden maar word het natuuk nie. Ach ja...t is leuk om mn gedachten af te leiden maar denk nog heeeel erg vaak aan mn ex. Heb weer gehoord dat ie weer single is...meteen weer hoop vdomme.
Weet dat ik niet kan en mag hopen maar het komt automatisch he..
Zo, weer verder met het weekend...
xxx
pi_63973421
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef skadhd het volgende:
Ik ook om op de hoogte te blijven...
Al lang niks gepost hier. Zit inmiddels in mn 2e projectje...hij is weer verliefd en ik wil het worden maar word het natuuk nie. Ach ja...t is leuk om mn gedachten af te leiden maar denk nog heeeel erg vaak aan mn ex. Heb weer gehoord dat ie weer single is...meteen weer hoop vdomme.
Weet dat ik niet kan en mag hopen maar het komt automatisch he..
Zo, weer verder met het weekend...
xxx
Denk dat, dat ook menselijk is, diep van binnen heeft die persoon toch een plekje in je hart gekregen hoe je het ook went of keert. Lijkt mij een normale menselijke reactie gaat ook wel weer weg is een moment opname.
pi_63977479
ff bijhouden...
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64009861
Vandaag terug naar m'n ouders verhuisd. Ben de afgelopen dagen druk geweest en ben echt gesloopt nu. Nu zit ik op werk en net een uur geleden de laatste dingen meegenomen en 2 katten opgehaald (we hadden er samen 4) en 'afscheid genomen', ook al blijf ik haar in de toekomst zeker zien als vriend, dat is zeker van beide kanten. Het was wel een raar moment, beide in tranen.

Ik kan er nu een stuk beter mee omgaan, geen idee waar dat vandaan kwam. Afgelopen woensdag voelde ik mijzelf zo raar, de hele situatie leek net een droom, ik leek net alsof ik pillen had geslikt en alsof ik in een roes zat. Toen maar gaan slapen en de volgende ochtend werd ik wakker met het gevoel dat het goed nu is, dat het besluit goed is. Natuurlijk is het niet makkelijk om 'ons' huis te verlaten en ik weet ook dat ik zeer moet gaan wennen aankomende weken en dat het raar en lastig gaat worden.

Ik ga met een positieve blik de komende weken doorkomen, dat doet mij denk ik goed. Hetgeen wat ik het meest ga missen is haar aanwezigheid en gezelligheid, want ondanks de 'breuk' kan ik echt enorm goed met haar opschieten, de vriendschap is echt heel sterk.
pi_64018492
Wat 'n klote weekend zaterdag te veel oude nutteloze herinneringen opgehaald en verders alleen maar thuis gezeten.. krijg je zo'n nutteloos gevoel

Is ook geen goed idee
Verders wel vermaakt hoor, maar kan beter

Nog 8 werkdagen en dan een kleine vakantie van 11 dagen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 14 december 2008 @ 23:07:20 #36
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_64018667
tvp
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_64019235
Gezellige eerste date gehad,goeie gesprekken ,hij is nu 4 maanden single en heeft ook lange relatie van 7 jaar achter de rug .Drong niet aan met drank .Maar geen klik verder voor mij,hij voelt het anders .S'nachts naar huis gegaan en duidelijk gezegd dat ik er niet aan toe ben .Het is voor mij moeilijk om na 6 jaar iemand toe te laten .
Erg,maar vond hem ook niet aantrekkelijk genoeg,ondanks de geestelijke klik.Hij wil graag nog een keer afspreken en heb gezegd dat ik dat gezellig vind ,maar dat hij geen verwachtingen moet hebben .
Ik wil hem niet aan het lijntje houden

Ook besef ik dat ik nog niet aan een relatie toe ben ,baal daar stevig van .Ik wil gewoon verder ,maar het gaat niet zo snel als ik wil.........
pi_64019287
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Chev het volgende:
Wat 'n klote weekend zaterdag te veel oude nutteloze herinneringen opgehaald en verders alleen maar thuis gezeten.. krijg je zo'n nutteloos gevoel

Is ook geen goed idee
Verders wel vermaakt hoor, maar kan beter

Nog 8 werkdagen en dan een kleine vakantie van 11 dagen
Balen Chev ,merk ook dat ik afleiding nodig heb ,en herinneringen zijn nooit nutteloos,hoort bij het loslaten
Lekker bijna vakantie!!!!!!!!!
pi_64021131
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef dompertje het volgende:
Gezellige eerste date gehad,goeie gesprekken ,hij is nu 4 maanden single en heeft ook lange relatie van 7 jaar achter de rug .Drong niet aan met drank .Maar geen klik verder voor mij,hij voelt het anders .S'nachts naar huis gegaan en duidelijk gezegd dat ik er niet aan toe ben .Het is voor mij moeilijk om na 6 jaar iemand toe te laten .
Erg,maar vond hem ook niet aantrekkelijk genoeg,ondanks de geestelijke klik.Hij wil graag nog een keer afspreken en heb gezegd dat ik dat gezellig vind ,maar dat hij geen verwachtingen moet hebben .
Ik wil hem niet aan het lijntje houden

Ook besef ik dat ik nog niet aan een relatie toe ben ,baal daar stevig van .Ik wil gewoon verder ,maar het gaat niet zo snel als ik wil.........
Klinkt allemaal heel bekend dompertje.. ik ben nu zo'n 5 1/2 maand verder heb vorige maand ook 2x een date (zelfde vrouw) gehad, en kan ook niemand binnenlaten.. ik ben ben nog liever alleen, hoe stom dat ook klinkt, dan te gaan daten en te weten dat ik toch niks binnen kan laten.

In de tussentijd verschuil ik mezelf maar met bezigheden

't is niet dat ik m'n ex terug hoef in mijn leven, daar is te veel voor gebeurd, maar op sommige momenten mis ik haar nog, als ik alleen en moe ben, verlang naar een warme knuffel en een blik in iemands ogen te zien waarvan je weet dat het puur is, iemand die vertrouwd en waarop je bouwen kan als je die echt nodig heb.

Het lezen van 'geschiedernis' helpt niet echt om een oplossing te bieden, die zijn geschreven uit emoties of juist zonder gevoel.. we moeten vooruit kijken en vooral naar onszelf, de dingen doen die we willen doen, en de dingen die we niet willen doen maar toch wel goed voor ons zouden zijn.. om af te rekenen met onzekerheden.

Want de keuze die wij gemaakt hebben, of het nu om het uitmaken van een relatie is, of de keuze dat je toch eigenlijk wel beter af ben zo, maar het nog niet zo voelt is iets wat je niet terug kan draaien al zou je het willen.

En bij deze wens ik jullie een goede nacht
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64025284
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:04 schreef Chev het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel bekend dompertje.. ik ben nu zo'n 5 1/2 maand verder heb vorige maand ook 2x een date (zelfde vrouw) gehad, en kan ook niemand binnenlaten.. ik ben ben nog liever alleen, hoe stom dat ook klinkt, dan te gaan daten en te weten dat ik toch niks binnen kan laten.

In de tussentijd verschuil ik mezelf maar met bezigheden

't is niet dat ik m'n ex terug hoef in mijn leven, daar is te veel voor gebeurd, maar op sommige momenten mis ik haar nog, als ik alleen en moe ben, verlang naar een warme knuffel en een blik in iemands ogen te zien waarvan je weet dat het puur is, iemand die vertrouwd en waarop je bouwen kan als je die echt nodig heb.

Het lezen van 'geschiedernis' helpt niet echt om een oplossing te bieden, die zijn geschreven uit emoties of juist zonder gevoel.. we moeten vooruit kijken en vooral naar onszelf, de dingen doen die we willen doen, en de dingen die we niet willen doen maar toch wel goed voor ons zouden zijn.. om af te rekenen met onzekerheden.

Want de keuze die wij gemaakt hebben, of het nu om het uitmaken van een relatie is, of de keuze dat je toch eigenlijk wel beter af ben zo, maar het nog niet zo voelt is iets wat je niet terug kan draaien al zou je het willen.

En bij deze wens ik jullie een goede nacht
Het is nu ruim 7 maanden geleden en ik denk ook dat ik in dat opzicht niet veel van mijzelf moet verwachten .
Juist na die date voelde ik mij erg verdrietig en alleen . Avond daarna met een vriendin de kroeg in gegaan ,weinig gedronken ,maar viel verkeerd .
Merkte dat ik veel gevoelens probeerde weg te drukken ,maar was nu even allemaal te sterk .
Letterlijk en figuurlijk alle troep eruit gegooid ,emotioneel nachtje .Laatste tijd vaak last van vage lichamelijke klachten ,kom net van huisarts vandaan .Blijkt dus stress te zijn en moet het rustig aan doen ,niet werken deze week ,oefeningen mee gekregen .Goeie arts die gauw door had dat ik niet zo'n stoere sterke vrouw ben ,prikte hij goed doorheen .Loslaten pfff het valt allemaal niet mee .Zie echt tegen de kerst op ,eerste kerstdag was de dag dat we een relatie kregen .Via wederzijdse vriendin gehoord dat ex dan een nieuwe relatie aangaat met een ander ,komt allemaal zo ziek over ,alsof hij mij wil straffen

mooie herkenbare posting Chev,erg duidelijk Tijd voor een bakkie en misschien weer een maandagmiddag drankkie ?
pi_64025289
quote:
[b]
Soms moet je ook niet zoeken om iets te vinden.
Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg!
pi_64025456
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:25 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Soms moet je ook niet zoeken om iets te vinden.
Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg!
Weet ik ,ik zoek ook niet ,maar wil verder en dat gaat niet zoals ik het wil Dat moet ik loslaten en accepteren
pi_64027580
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef dompertje het volgende:
mooie herkenbare posting Chev,erg duidelijk Tijd voor een bakkie en misschien weer een maandagmiddag drankkie ?
Prima idee dompertje
Alleen werk ik wel op maandagen

Zondag 21 december 16:00 overigens nog steeds een uitje geplanned met momenteel 5-6 fokkers van dit topic in onze hoofdstad Amsterdam wat eten drinken hapjes en gezelligheid en kennis maken.

voor meer informatie: geenweekendalleen@hotmail.com
(zowel voor msn als email voor FOK mijn privé msn/email geef ik natuurlijk niet op een openbaar forum door )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64028039
Toch maar besloten om samen naar Portugal te gaan. Even kijk hoe dat gaat lopen en hoe de komende weken gaan lopen. Blijf ik met dit gevoel hangen -> Baan opzeggen en ik ben een half jaar reizen.
ARGH?!
pi_64028279
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Chev het volgende:

[..]

Prima idee dompertje
Alleen werk ik wel op maandagen

Zondag 21 december 16:00 overigens nog steeds een uitje geplanned met momenteel 5-6 fokkers van dit topic in onze hoofdstad Amsterdam wat eten drinken hapjes en gezelligheid en kennis maken.

voor meer informatie: geenweekendalleen@hotmail.com
(zowel voor msn als email voor FOK mijn privé msn/email geef ik natuurlijk niet op een openbaar forum door )
Ik moet nog even kijken of het gaat lukken (ik denk 't wel) maar hoop vanavond meer duidelijkheid te hebben (vandaar nog geen reply gegeven op je mail)
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef NEUTE het volgende:
Toch maar besloten om samen naar Portugal te gaan. Even kijk hoe dat gaat lopen en hoe de komende weken gaan lopen. Blijf ik met dit gevoel hangen -> Baan opzeggen en ik ben een half jaar reizen.
Maak eens een keus man!! het blijven maar wisselende berichten van je kant; daar wordt je zelf toch ook niet gelukkiger van of wel??
pi_64028866
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef kroegtijger het volgende:

[..]
[..]

Maak eens een keus man!! het blijven maar wisselende berichten van je kant; daar wordt je zelf toch ook niet gelukkiger van of wel??
helemaal mee eens, je zit jezelf helemaal gek te maken nu. Wanneer je een keus maakt blijf daar bij en ga daar dan voor. Klinkt makkelijk maar is voor jezelf ook makkelijker. Je blijft jezelf nu voeden met twijfels en je brengt je hoofd op hol en het heeft niet lang nodig of er knapt iets. Je moet het zelf weten als je maar achter je beslissing blijft staan
pi_64029128
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef dompertje het volgende:

[..]
Goeie arts die gauw door had dat ik niet zo'n stoere sterke vrouw ben ,prikte hij goed doorheen .Loslaten pfff het valt allemaal niet mee .Zie echt tegen de kerst op ,eerste kerstdag was de dag dat we een relatie kregen .Via wederzijdse vriendin gehoord dat ex dan een nieuwe relatie aangaat met een ander ,komt allemaal zo ziek over ,alsof hij mij wil straffen
Ja de dag dat ik mijn relatie kreeg ben ik gelukkig gepasseerd was 1 december, ik zat op de weg terug van werk naar me huis en keek naar de klok en zag staan 1-12 en opeens drong het tot me door, geen pijnlijke herrineringen vreemd genoeg, juist de hele fijne momenten en moest er wel om glimlachen en keek toch terug op een fijne tijd. Je kijkt er idd tegenaan maar toen de dag dus zover was viel het gevoel wel mee eigenlijk dus maak je niet druk over die dag laat het op je af komen

Maar zie zelf ook op tegen kerst en oud en nieuw, vooral nu ik afgelopen woensdag nieuwe kruisband heb gekregen en de komende 2 maanden alleen het huis en het ziekenhuis zal zien lig al 5 dagen op me bed omdat ik niet mag belasten. En dan ga je toch denken als ik een vriendin had, had je toch iemand om je heen en nu moet je het helemaal zelf doen, is niet fysiek zwaar maar ook geestelijk breekt het je af en toe op. En een date zit er voorlopig ook niet in, omdat ik met me knie genoeg aan me hoofd heb. Maar ben gelukkig optimistisch en kijk uit naar de dag dat ik weer kan werken en er weer opuit kan

Kan het forum nu wel vaak bekijken dus kan alles volgen hehe
pi_64029467
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef NEUTE het volgende:
Ik vind het een moedige beslissing, nu kan je er voor jezelf uit komen wat je wil met of zonder haar
Misschien komen jullie eruit als vreemden, vrienden of meer

Succes met je beslissing!
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:11 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Ja de dag dat ik mijn relatie kreeg ben ik gelukkig gepasseerd was 1 december, ik zat op de weg terug van werk naar me huis en keek naar de klok en zag staan 1-12 en opeens drong het tot me door, geen pijnlijke herrineringen vreemd genoeg, juist de hele fijne momenten en moest er wel om glimlachen en keek toch terug op een fijne tijd. Je kijkt er idd tegenaan maar toen de dag dus zover was viel het gevoel wel mee eigenlijk dus maak je niet druk over die dag laat het op je af komen
Hmm tja dus je bent nu een jaar verder?

Terugkijken op een mooie tijd samen, tja dat wel, maar ligt hem per relatie anders denk ik, je bent niet voor niks zo lang samen geweest hè

[ Bericht 42% gewijzigd door Chev op 15-12-2008 13:40:06 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64030094
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:01 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

helemaal mee eens, je zit jezelf helemaal gek te maken nu. Wanneer je een keus maakt blijf daar bij en ga daar dan voor. Klinkt makkelijk maar is voor jezelf ook makkelijker. Je blijft jezelf nu voeden met twijfels en je brengt je hoofd op hol en het heeft niet lang nodig of er knapt iets. Je moet het zelf weten als je maar achter je beslissing blijft staan
inderdaad. Ik snap dat de keuze maken lastig is natuurlijk, maar je gaat nu wel heel erg van links naar rechts en weer terug. Ik hoop dat dit de laatste keer is dat je van mening verandert; dat zou wat rust in de tent brengen
pi_64031050
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

inderdaad. Ik snap dat de keuze maken lastig is natuurlijk, maar je gaat nu wel heel erg van links naar rechts en weer terug. Ik hoop dat dit de laatste keer is dat je van mening verandert; dat zou wat rust in de tent brengen
Ik ga daar gewoon kijken of er nog wat te redden valt. En anders een knoop doorhakken.

Arjan, hoezo niet lang nodig of er knapt wat!?
ARGH?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')