oh man, dat is echt klote! ik weet precies hoe je je voelt...Goed dat je alle contact verbreekt. Is denk ik het beste op dit moment... sterkte!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Civilian het volgende:
Nou..
3 Weken geleden heeft m'n ex mij ook verlaten.. En nog op een kutmanier ook.
Ze ging ff een weekendje naar d'r vader en is eigenlijk nooit weer teruggekomen.
Had t misschien aan kunnen zien komen, maar toch![]()
Ze had 't lef niet eens om me er over op te bellen, maar moest het via een simpel mailtje te horen krijgen
Afgelopen tijd nog wel even wat contact met haar gehad mbt verdeling van spullen enzo, maar sinds vorige week heb ik tijdelijk ff het contact compleet verbroken, puur voor m'n eigen rust.
Blijkt nu ook dat ze alweer een ander heeft, was misschien al wel zo toen ze nog wel bij mij was, ook dat zou ik zo niet weten..
Maar minder pijn doet het er niet om
Typisch zo een egoistisch persoon dat alleen aan zichzelf denkt. Weg ermee.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Civilian het volgende:
Nou..
Ze ging ff een weekendje naar d'r vader en is eigenlijk nooit weer teruggekomen.
Ze had 't lef niet eens om me er over op te bellen, maar moest het via een simpel mailtje te horen krijgen
Afgelopen tijd nog wel even wat contact met haar gehad mbt verdeling van spullen enzo, maar sinds vorige week heb ik tijdelijk ff het contact compleet verbroken, puur voor m'n eigen rust.
Blijkt nu ook dat ze alweer een ander heeft, was misschien al wel zo toen ze nog wel bij mij was, ook dat zou ik zo niet weten..
Elke keer weer lachwekkend dit soort reacties. Je kent maar 1 kant van het verhaal...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Typisch zo een egoistisch persoon dat alleen aan zichzelf denkt. Weg ermee.
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef Traband het volgende:
Ik mis hem... Ik mis hem zo erg
Word gek van mezelf
Zo, die dame heeft duidelijk geen stylequote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Civilian het volgende:
Nou..
Een ander vinden en het uitmaken via email is niet lachwekkend?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Elke keer weer lachwekkend dit soort reacties. Je kent maar 1 kant van het verhaal...
Dat is bij iedereen toch zo,je verteld hier je eigen kant van wat je overkomen is .En ander forumnummes reageren daarop,op dat verhaal ,inderdaad die ene kant .quote:Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Elke keer weer lachwekkend dit soort reacties. Je kent maar 1 kant van het verhaal...
Puber is ze niet.. Ze is 25.. Maar echt goed nadenken is ook niet haar sterkste kant..quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef dompertje het volgende:
[..]
Zo, die dame heeft duidelijk geen styleHoe oud is ze,pubers maken het uit over de mail.Super k.t voor je en zwaar waardeloos dat mevrouw nu al met een ander ligt te krikken ! Geen contact is het beste inderdaad .
X
Dompertje
Zo doen volwassenen het wel ja, anders via de telefoon ofzo (wat al een stuk kloteriger is) maar in iedergeval zodat je elkaar kan horen spreken, de klank ik de stem kan horen en dingen kan vragen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een ander vinden en het uitmaken via email is niet lachwekkend?
Wat er ook gebeurd is, uitmaken doe je onder vier ogen of op zijn minst als je heel laf bent over de telefoon.
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd is, uitmaken doe je onder vier ogen of op zijn minst als je heel laf bent over de telefoon.
Nee ik vind et natuurlijk ook not done. Ging mij er meer om dat ik het lichtelijk overdreven vind om haar dan af te schilderen als een egoïstisch persoon.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Naja als ik deze topic moet geloven, dan lopen er nogal wat verknipte exen rond.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:20 schreef dompertje het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen toch zo,je verteld hier je eigen kant van wat je overkomen is .En ander forumnummes reageren daarop,op dat verhaal ,inderdaad die ene kant .
Meer informatie is er niet ,onze ex-en posten hier niet
Jamaar het is toch ook een extreem egoistische actie? Dan is het niet zo gek om daar die conclusie aan te hangen natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik vind et natuurlijk ook not done. Ging mij er meer om dat ik het lichtelijk overdreven vind om haar dan af te schilderen als een egoïstisch persoon.
Mag je vinden, maar ik vind haar door een ander te vinden en het via postduif uit te maken een egoist inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik vind et natuurlijk ook not done. Ging mij er meer om dat ik het lichtelijk overdreven vind om haar dan af te schilderen als een egoïstisch persoon.
hahahahah tja als dat je menig is kun je beter gewoon niet reageren ,want als je daar vanuit gaat is je posting behoorlijk nutteloosquote:Op donderdag 4 december 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als ik deze topic moet geloven, dan lopen er nogal wat verknipte exen rond.
Een egoistische daad maakt nog geen egoistisch persoon denk ik dat er bedoeld word.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar ik vind haar door een ander te vinden en het via postduif uit te maken een egoist inderdaad.
Mee eens ,een egoistische actie wat wel veel over haar persoontje zegtquote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja je hebt ook wel gelijk daarinquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Jamaar het is toch ook een extreem egoistische actie? Dan is het niet zo gek om daar die conclusie aan te hangen natuurlijk
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef NEUTE het volgende:
Hmm ze heeft me vanavond mee uit gevraagd te gaan eten. Ben benieuwd.
Dat je je niet meteen helemaal laat inpakken door dr maar wel aan je eigen verhaal blijft denkenquote:
dat zal wel ja, maar je hoeft je daarom nog niet meteen helemaal onder de voet te laten lopen als mevrouw wat over-enthousiast is toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef NEUTE het volgende:
Tsja mijn eigen verhaal... ik denk dat ik er wel uit ben.
Haha nee hoor, doe ik ook niet. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeftquote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
dat zal wel ja, maar je hoeft je daarom nog niet meteen helemaal onder de voet te laten lopen als mevrouw wat over-enthousiast is toch?
Tja, ook meteen vanavond maar?? in 1x het hele verhaal op tafel mikken en dan kun je daarna met een schone lei weer beginnen samenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:20 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Haha nee hoor, doe ik ook niet. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft
Zit alleen te twijfelen wanneer ik moet opbiechten wat ik heb gedaan.
Wat moet je opbiechten dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef NEUTE het volgende:
denk dat ik nog even me moed bij elkaar moet rapen. Wordt waarschijnlijk van het weekend
Yeah sure... Kansloos zooitjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:40 schreef Stampurtjuh het volgende:
Hij is over haar hele vriendinnen clubje heen gegaan
ja dat heb ik ook even gemistquote:
Pfff flikker toch op met je karma. Je bent gewoon hard door haar gedisst, heeft niets met karma te maken. Je bent iig goed bezig om het goed te praten. Als je hiervoor al moed moet verzamelen, snap je er echt geen zak van. Ze heeft twee piemels in haar gehad en had daar zoveel spijt van dat ze een genietend mailtje stuurde naar een vriendin.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef NEUTE het volgende:
Nou toen wij net anderhalve maand wat hadden hebben we flinke ruzie gehad. Toen ben ik met 2 meiden mee naar huis gegaan, met allebei gezoend, 1 gevingerd en ze heeft mij gepijpt. Ik heb haar alleen verteld dat ik die avond met een meid gezoend had... 2 weken daarna is ze vertrokken. Karma?!
hmm, kut dit te horen kroegtijger... Ik denk wel dat het verstandig is om die deadline aan te houden, zodat jij weet waar je aan toe bent man. Ik vrees dat mijn ex dat ook al wel wist voordat we op vakantie gingen... Zij had bij mij ook mooi weer gespeeld... irritant en je voelt je bedrogen!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
zojuist een mailtje terug van mn ex gehad... heel verhaal had ze over dat ik naar haar toe ben gegaan nadat het uit was en dat ik met haar wilde praten toen... En dat weegt nu plots zo zwaar dat ze niet met me wil praten en ze in januari ofzo maar weer eens in de kroeg komt kijken en daar moet ik het maar mee doen. Ik dacht het dus effe niet... Ze mag daarheen gaan, maar dan ben ik ook meteen weer de deur uit. Heb een deadline gesteld voor dr en daar doet ze het maar mee. Daarnaast stonden in haar mail nog wat "fijne" dingen waar alleen maar meer uit bleek dat ze echt serieus tegen me heeft staan liegen en me gebruikt heeft voor vakantie nog effe (niet in zoveel woorden, maar het komt er wel op neer. Voor vakantie wist ze namelijk al dat het waarschijnlijk niet goed ging en nooit maar een woord zeggen en mooi weer spelen op vakantie...)
Ik ben er helemaal klaar mee; ze zoekt het maar uit met dr zooitje. Ze krijgt dus nog tot 14 december om van gedachte te veranderen en het op te lossen, zo niet, dan houdt het echt op en blijft ze maar heel erg ver uit mn buurt
Misshien had ze voor zichzelf de vakantie nodig om een definitief besluit te nemen? Ze zal heus niet gedacht hebben van haha ik ga nu lekker met hem op vakantie en daarna dump ik hem...quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
zojuist een mailtje terug van mn ex gehad... heel verhaal had ze over dat ik naar haar toe ben gegaan nadat het uit was en dat ik met haar wilde praten toen... En dat weegt nu plots zo zwaar dat ze niet met me wil praten en ze in januari ofzo maar weer eens in de kroeg komt kijken en daar moet ik het maar mee doen. Ik dacht het dus effe niet... Ze mag daarheen gaan, maar dan ben ik ook meteen weer de deur uit. Heb een deadline gesteld voor dr en daar doet ze het maar mee. Daarnaast stonden in haar mail nog wat "fijne" dingen waar alleen maar meer uit bleek dat ze echt serieus tegen me heeft staan liegen en me gebruikt heeft voor vakantie nog effe (niet in zoveel woorden, maar het komt er wel op neer. Voor vakantie wist ze namelijk al dat het waarschijnlijk niet goed ging en nooit maar een woord zeggen en mooi weer spelen op vakantie...)
Ik ben er helemaal klaar mee; ze zoekt het maar uit met dr zooitje. Ze krijgt dus nog tot 14 december om van gedachte te veranderen en het op te lossen, zo niet, dan houdt het echt op en blijft ze maar heel erg ver uit mn buurt
daar ben ik het met je eens!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misshien had ze voor zichzelf de vakantie nodig om een definitief besluit te nemen? Ze zal heus niet gedacht hebben van haha ik ga nu lekker met hem op vakantie en daarna dump ik hem...
Verder snap ik niets van die deadline van je. Of je bent er nu klaar mee of je laat de deur gewoon open staan. Waarom 14 december?
En wat wil je dat er opgelost wordt? Volgens mij wil je haar gewoon dolgraag terug en heb je dit ervoor over...
De rest is ook niet misselijk hoorquote:
Is 'n hoop dat het gevoel weer goed komt tijdens de vakantie, wat 9/10x niet zo is natuurlijk..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
hmm, kut dit te horen kroegtijger... Ik denk wel dat het verstandig is om die deadline aan te houden, zodat jij weet waar je aan toe bent man. Ik vrees dat mijn ex dat ook al wel wist voordat we op vakantie gingen... Zij had bij mij ook mooi weer gespeeld... irritant en je voelt je bedrogen!
Dan had ze me wat moeten vertellen en niet op vakantie continu om mn nek moeten hangen e.d. daar en doen alsof alles goed was. Een relatie doe je met zn 2en en dan moet je niet in je eentje stilletjes de vakantie gebruiken om te kijken of alles wel goed was en de ander in het idee laten dat alles prima is. Dat is gewoon een smerig spelletje met iemand spelen en (gezien het kosten-plaatje dat erbij kwam) eigenlijk me gewoon gebruiken. Dat pik ik niet, van niemand.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misshien had ze voor zichzelf de vakantie nodig om een definitief besluit te nemen? Ze zal heus niet gedacht hebben van haha ik ga nu lekker met hem op vakantie en daarna dump ik hem...
Omdat we 14 december exact 2 maanden verder zijn en ze dan wel tijd genoeg heeft gehad imho. Als je na 2 maanden nog steeds voor de eerste keer nadat je uit elkaar bent gegaan je ex kunt spreken, dan klopt er iets niet. En ik ben er nu dus helemaal klaar mee, maar wil haar wel de kans geven om nog wel het netjes op te gaan lossen en dus moet je haar ook even de tijd gunnen om erover na te denken en in te plannen.quote:Verder snap ik niets van die deadline van je. Of je bent er nu klaar mee of je laat de deur gewoon open staan. Waarom 14 december?
Om te beginnen wil ik antwoord op de vraag waarom het fout is gegaan. Het gevoel is (zoals ik je al eerder uitgelegt heb) niet "zomaar" weg. Daar is een reden voor. Dat ze die niet weet, dat zou kunnen, maar dan moet je daarnaar op zoek gaan. Dat kan ze alleen doen, maar dat kunnen we ook samen doen. Hoeft ook niet direct, maar er moet wel aan gewerkt worden.quote:En wat wil je dat er opgelost wordt? Volgens mij wil je haar gewoon dolgraag terug en heb je dit ervoor over...
Jullie zijn hier echt allemaal te frustie hoor. Er is toch helemaal niets mis om na 3 weken met elkaar lekker op vakantie naar Spanje te gaan. Ik vind het eerder heel spontaan. Waarom wachten als je nu ook kan genieten?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef Chev het volgende:
[..]
Overigens nog geen 2 weken daarna is ze met d'r nieuwe vriend (totaal kenden ze elkaar zo'n 3 weken) naar Spanje gevlogen voor een vakantie daarzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |