abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2008 @ 12:41:22 #2
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63752213
en we gaan hier 'vrolijk' verder
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  donderdag 4 december 2008 @ 12:51:56 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_63752507
Nou..
3 Weken geleden heeft m'n ex mij ook verlaten.. En nog op een kutmanier ook.
Ze ging ff een weekendje naar d'r vader en is eigenlijk nooit weer teruggekomen.
Had t misschien aan kunnen zien komen, maar toch
Ze had 't lef niet eens om me er over op te bellen, maar moest het via een simpel mailtje te horen krijgen

Afgelopen tijd nog wel even wat contact met haar gehad mbt verdeling van spullen enzo, maar sinds vorige week heb ik tijdelijk ff het contact compleet verbroken, puur voor m'n eigen rust.
Blijkt nu ook dat ze alweer een ander heeft, was misschien al wel zo toen ze nog wel bij mij was, ook dat zou ik zo niet weten..
Maar minder pijn doet het er niet om
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  donderdag 4 december 2008 @ 12:56:05 #4
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63752626
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Civilian het volgende:
Nou..
Ze ging ff een weekendje naar d'r vader en is eigenlijk nooit weer teruggekomen.
Ze had 't lef niet eens om me er over op te bellen, maar moest het via een simpel mailtje te horen krijgen

Afgelopen tijd nog wel even wat contact met haar gehad mbt verdeling van spullen enzo, maar sinds vorige week heb ik tijdelijk ff het contact compleet verbroken, puur voor m'n eigen rust.
Blijkt nu ook dat ze alweer een ander heeft, was misschien al wel zo toen ze nog wel bij mij was, ook dat zou ik zo niet weten..
oh man, dat is echt klote! ik weet precies hoe je je voelt...Goed dat je alle contact verbreekt. Is denk ik het beste op dit moment... sterkte!!!
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  donderdag 4 december 2008 @ 13:00:56 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_63752754
Thanks..

't Gene waar ik nog het meeste tegenop kijk is dat ik zeker weet dat ik d'r nog een keer moet zien, omdat de zooi nog verdeelt moet worden.
Als 't aan mij had gelegen kwam er helemaal geen contact meer.
Dat ze het uit had gemaakt is haar volledig recht, ik had het alleen niet zo nodig gevonden dat ze na 1.5 week alweer met een andere gozer aan het rotzooien ging.
  donderdag 4 december 2008 @ 13:01:55 #6
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63752786
quote:
Nou..

Typisch zo een egoistisch persoon dat alleen aan zichzelf denkt. Weg ermee.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_63752931
Ik mis hem... Ik mis hem zo erg
Word gek van mezelf
  donderdag 4 december 2008 @ 13:12:36 #8
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63753083
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Typisch zo een egoistisch persoon dat alleen aan zichzelf denkt. Weg ermee.
Elke keer weer lachwekkend dit soort reacties. Je kent maar 1 kant van het verhaal...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 4 december 2008 @ 13:13:39 #9
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63753107
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef Traband het volgende:
Ik mis hem... Ik mis hem zo erg
Word gek van mezelf
het komt goed!
pi_63753125
quote:
Nou..

Zo, die dame heeft duidelijk geen style Hoe oud is ze,pubers maken het uit over de mail.Super k.t voor je en zwaar waardeloos dat mevrouw nu al met een ander ligt te krikken ! Geen contact is het beste inderdaad .

X
Dompertje
  donderdag 4 december 2008 @ 13:14:49 #11
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63753136
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Elke keer weer lachwekkend dit soort reacties. Je kent maar 1 kant van het verhaal...
Een ander vinden en het uitmaken via email is niet lachwekkend?

Wat er ook gebeurd is, uitmaken doe je onder vier ogen of op zijn minst als je heel laf bent over de telefoon.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_63753291
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is bij iedereen toch zo,je verteld hier je eigen kant van wat je overkomen is .En ander forumnummes reageren daarop,op dat verhaal ,inderdaad die ene kant .
Meer informatie is er niet ,onze ex-en posten hier niet
  donderdag 4 december 2008 @ 13:22:44 #13
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_63753359
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef dompertje het volgende:

[..]

Zo, die dame heeft duidelijk geen style Hoe oud is ze,pubers maken het uit over de mail.Super k.t voor je en zwaar waardeloos dat mevrouw nu al met een ander ligt te krikken ! Geen contact is het beste inderdaad .

X
Dompertje
Puber is ze niet.. Ze is 25.. Maar echt goed nadenken is ook niet haar sterkste kant..
pi_63753401
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wat er ook gebeurd is, uitmaken doe je onder vier ogen of op zijn minst als je heel laf bent over de telefoon.
Zo doen volwassenen het wel ja, anders via de telefoon ofzo (wat al een stuk kloteriger is) maar in iedergeval zodat je elkaar kan horen spreken, de klank ik de stem kan horen en dingen kan vragen.

Een email, sms of msn is zó onpersoonlijk, laf en vaak ook kijhard omdat de persoon in kwestie niet meteen KAN reageren, en het gewoon makkelijk is om troep op papier te zetten en met 1 muisklik door te zenden in een rare bui..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63753408
quote:

[..]

en zelfs over de telefoon is al not done imho
  donderdag 4 december 2008 @ 13:28:31 #16
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63753527
tja, heb keer ex gehad die 4 uur reizen van me vandaan woonde... om haar alleen even over te laten komen(of ik 4 uur reizen) om het uit te maken... hadden nog geen half jaar... toen via telefoon gedaan... maar ik geef ook voorkeur aan face2face hoor!
  donderdag 4 december 2008 @ 13:30:18 #17
88139 JoeyT
pi_63753570
quote:

[..]

Nee ik vind et natuurlijk ook not done. Ging mij er meer om dat ik het lichtelijk overdreven vind om haar dan af te schilderen als een egoïstisch persoon.
  donderdag 4 december 2008 @ 13:31:38 #18
88139 JoeyT
pi_63753601
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:20 schreef dompertje het volgende:

[..]

Dat is bij iedereen toch zo,je verteld hier je eigen kant van wat je overkomen is .En ander forumnummes reageren daarop,op dat verhaal ,inderdaad die ene kant .
Meer informatie is er niet ,onze ex-en posten hier niet
Naja als ik deze topic moet geloven, dan lopen er nogal wat verknipte exen rond.
  donderdag 4 december 2008 @ 13:31:58 #19
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_63753614
Ik ook..
Heb d'r wel gezegd dat ik met de tijd een fatsoenlijk gesprek wil, niet via telefoon of email.
Ik ken d'r, ze zegt dingen die ik wil horen.
Heb d'r in die jaren wel zo leren kennen dat ik het er zo tussen uit pluk, maar alleen als ik bij d'r ben.
Dan kan ik namelijk d'r emoties lezen en zo ongeveer zien wat nou waar is en wat niet..

Maarja.. Dat is later, als ik dat nu zou doen trek ik dat echt niet.
En heb wel geleerd dat ik zelf belangrijker ben dan haar..
Niet dat ik me beter voel dan anderen.. (naja, wel beter dan haar lol), maar mijn gevoel krijgt voorrang en die heeft toch echt rust nodig
pi_63753639
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee ik vind et natuurlijk ook not done. Ging mij er meer om dat ik het lichtelijk overdreven vind om haar dan af te schilderen als een egoïstisch persoon.
Jamaar het is toch ook een extreem egoistische actie? Dan is het niet zo gek om daar die conclusie aan te hangen natuurlijk
  donderdag 4 december 2008 @ 13:33:04 #21
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63753643
quote:

[..]

Mag je vinden, maar ik vind haar door een ander te vinden en het via postduif uit te maken een egoist inderdaad.
pi_63754182
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja als ik deze topic moet geloven, dan lopen er nogal wat verknipte exen rond.
hahahahah tja als dat je menig is kun je beter gewoon niet reageren ,want als je daar vanuit gaat is je posting behoorlijk nutteloos
pi_63754279
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:33 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Mag je vinden, maar ik vind haar door een ander te vinden en het via postduif uit te maken een egoist inderdaad.
Een egoistische daad maakt nog geen egoistisch persoon denk ik dat er bedoeld word.
Maar het uitmaken via de email omdat je een ander heb en dan verder gaan blijkt niet echt van een goed zelfbeeld en medelevend karakter..

En in mijn persoonlijke ervaring zal die persoon wel vaker egoistische daden hebben gehad in de relatie die je niet wou zien.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63754286
quote:

[..]

Mee eens ,een egoistische actie wat wel veel over haar persoontje zegt
  donderdag 4 december 2008 @ 13:56:05 #25
88139 JoeyT
pi_63754339
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Jamaar het is toch ook een extreem egoistische actie? Dan is het niet zo gek om daar die conclusie aan te hangen natuurlijk
Ja je hebt ook wel gelijk daarin . Ik zie het vaak van de minder emotionele kant.
pi_63755120
Hmm ze heeft me vanavond mee uit gevraagd te gaan eten. Ben benieuwd.
ARGH?!
  donderdag 4 december 2008 @ 14:35:43 #27
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63755506
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef NEUTE het volgende:
Hmm ze heeft me vanavond mee uit gevraagd te gaan eten. Ben benieuwd.

denk aan jezelf eh!
pi_63755600
Hoe bedoel je?
ARGH?!
pi_63755780
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef NEUTE het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat je je niet meteen helemaal laat inpakken door dr maar wel aan je eigen verhaal blijft denken
pi_63755845
Tsja mijn eigen verhaal... ik denk dat ik er wel uit ben.
ARGH?!
pi_63756238
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef NEUTE het volgende:
Tsja mijn eigen verhaal... ik denk dat ik er wel uit ben.
dat zal wel ja, maar je hoeft je daarom nog niet meteen helemaal onder de voet te laten lopen als mevrouw wat over-enthousiast is toch?
pi_63756736
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

dat zal wel ja, maar je hoeft je daarom nog niet meteen helemaal onder de voet te laten lopen als mevrouw wat over-enthousiast is toch?
Haha nee hoor, doe ik ook niet. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft

Zit alleen te twijfelen wanneer ik moet opbiechten wat ik heb gedaan.
ARGH?!
pi_63756753
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:20 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Haha nee hoor, doe ik ook niet. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft

Zit alleen te twijfelen wanneer ik moet opbiechten wat ik heb gedaan.
Tja, ook meteen vanavond maar?? in 1x het hele verhaal op tafel mikken en dan kun je daarna met een schone lei weer beginnen samen
pi_63756917
denk dat ik nog even me moed bij elkaar moet rapen. Wordt waarschijnlijk van het weekend
ARGH?!
  donderdag 4 december 2008 @ 15:34:20 #35
88139 JoeyT
pi_63757097
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef NEUTE het volgende:
denk dat ik nog even me moed bij elkaar moet rapen. Wordt waarschijnlijk van het weekend
Wat moet je opbiechten dan?
pi_63757279
Hij is over haar hele vriendinnen clubje heen gegaan
life is like a present you never know what is in it
  donderdag 4 december 2008 @ 15:41:38 #37
88139 JoeyT
pi_63757303
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:40 schreef Stampurtjuh het volgende:
Hij is over haar hele vriendinnen clubje heen gegaan
Yeah sure... Kansloos zooitje
  donderdag 4 december 2008 @ 15:42:08 #38
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63757318
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat moet je opbiechten dan?
ja dat heb ik ook even gemist
  donderdag 4 december 2008 @ 15:49:06 #39
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_63757520
Zij was degene die dingen opgebiecht had toch
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_63757613
Nou toen wij net anderhalve maand wat hadden hebben we flinke ruzie gehad. Toen ben ik met 2 meiden mee naar huis gegaan, met allebei gezoend, 1 gevingerd en ze heeft mij gepijpt. Ik heb haar alleen verteld dat ik die avond met een meid gezoend had... 2 weken daarna is ze vertrokken. Karma?!
ARGH?!
  donderdag 4 december 2008 @ 15:58:03 #41
88139 JoeyT
pi_63757787
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef NEUTE het volgende:
Nou toen wij net anderhalve maand wat hadden hebben we flinke ruzie gehad. Toen ben ik met 2 meiden mee naar huis gegaan, met allebei gezoend, 1 gevingerd en ze heeft mij gepijpt. Ik heb haar alleen verteld dat ik die avond met een meid gezoend had... 2 weken daarna is ze vertrokken. Karma?!
Pfff flikker toch op met je karma. Je bent gewoon hard door haar gedisst, heeft niets met karma te maken. Je bent iig goed bezig om het goed te praten. Als je hiervoor al moed moet verzamelen, snap je er echt geen zak van. Ze heeft twee piemels in haar gehad en had daar zoveel spijt van dat ze een genietend mailtje stuurde naar een vriendin.

Wees gewoon een keer een vent.
pi_63758201
Zat ik dus wel in de goede richting
Maar het is een goed begin om allebei je verhaal op tafel te leggen inderdaad, dat is de enigste manier om met een schone lei te kunnen beginnen.
life is like a present you never know what is in it
pi_63758413
zojuist een mailtje terug van mn ex gehad... heel verhaal had ze over dat ik naar haar toe ben gegaan nadat het uit was en dat ik met haar wilde praten toen... En dat weegt nu plots zo zwaar dat ze niet met me wil praten en ze in januari ofzo maar weer eens in de kroeg komt kijken en daar moet ik het maar mee doen. Ik dacht het dus effe niet... Ze mag daarheen gaan, maar dan ben ik ook meteen weer de deur uit. Heb een deadline gesteld voor dr en daar doet ze het maar mee. Daarnaast stonden in haar mail nog wat "fijne" dingen waar alleen maar meer uit bleek dat ze echt serieus tegen me heeft staan liegen en me gebruikt heeft voor vakantie nog effe (niet in zoveel woorden, maar het komt er wel op neer. Voor vakantie wist ze namelijk al dat het waarschijnlijk niet goed ging en nooit maar een woord zeggen en mooi weer spelen op vakantie...)
Ik ben er helemaal klaar mee; ze zoekt het maar uit met dr zooitje. Ze krijgt dus nog tot 14 december om van gedachte te veranderen en het op te lossen, zo niet, dan houdt het echt op en blijft ze maar heel erg ver uit mn buurt
  donderdag 4 december 2008 @ 16:28:21 #44
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63758642
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
zojuist een mailtje terug van mn ex gehad... heel verhaal had ze over dat ik naar haar toe ben gegaan nadat het uit was en dat ik met haar wilde praten toen... En dat weegt nu plots zo zwaar dat ze niet met me wil praten en ze in januari ofzo maar weer eens in de kroeg komt kijken en daar moet ik het maar mee doen. Ik dacht het dus effe niet... Ze mag daarheen gaan, maar dan ben ik ook meteen weer de deur uit. Heb een deadline gesteld voor dr en daar doet ze het maar mee. Daarnaast stonden in haar mail nog wat "fijne" dingen waar alleen maar meer uit bleek dat ze echt serieus tegen me heeft staan liegen en me gebruikt heeft voor vakantie nog effe (niet in zoveel woorden, maar het komt er wel op neer. Voor vakantie wist ze namelijk al dat het waarschijnlijk niet goed ging en nooit maar een woord zeggen en mooi weer spelen op vakantie...)
Ik ben er helemaal klaar mee; ze zoekt het maar uit met dr zooitje. Ze krijgt dus nog tot 14 december om van gedachte te veranderen en het op te lossen, zo niet, dan houdt het echt op en blijft ze maar heel erg ver uit mn buurt
hmm, kut dit te horen kroegtijger... Ik denk wel dat het verstandig is om die deadline aan te houden, zodat jij weet waar je aan toe bent man. Ik vrees dat mijn ex dat ook al wel wist voordat we op vakantie gingen... Zij had bij mij ook mooi weer gespeeld... irritant en je voelt je bedrogen!
  donderdag 4 december 2008 @ 16:35:52 #45
88139 JoeyT
pi_63758853
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
Misshien had ze voor zichzelf de vakantie nodig om een definitief besluit te nemen? Ze zal heus niet gedacht hebben van haha ik ga nu lekker met hem op vakantie en daarna dump ik hem...

Verder snap ik niets van die deadline van je. Of je bent er nu klaar mee of je laat de deur gewoon open staan. Waarom 14 december?

En wat wil je dat er opgelost wordt? Volgens mij wil je haar gewoon dolgraag terug en heb je dit ervoor over...
  donderdag 4 december 2008 @ 16:38:52 #46
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63758928
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Misshien had ze voor zichzelf de vakantie nodig om een definitief besluit te nemen? Ze zal heus niet gedacht hebben van haha ik ga nu lekker met hem op vakantie en daarna dump ik hem...

Verder snap ik niets van die deadline van je. Of je bent er nu klaar mee of je laat de deur gewoon open staan. Waarom 14 december?

En wat wil je dat er opgelost wordt? Volgens mij wil je haar gewoon dolgraag terug en heb je dit ervoor over...
daar ben ik het met je eens!
  donderdag 4 december 2008 @ 16:42:33 #47
88139 JoeyT
pi_63759033
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:38 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

daar ben ik het met je eens!
De rest is ook niet misselijk hoor
pi_63759045
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

hmm, kut dit te horen kroegtijger... Ik denk wel dat het verstandig is om die deadline aan te houden, zodat jij weet waar je aan toe bent man. Ik vrees dat mijn ex dat ook al wel wist voordat we op vakantie gingen... Zij had bij mij ook mooi weer gespeeld... irritant en je voelt je bedrogen!
Is 'n hoop dat het gevoel weer goed komt tijdens de vakantie, wat 9/10x niet zo is natuurlijk..

Mijn ex heeft het tenmiste 2-3 weken VOOR de vakantie tegen me gezegt, brak me net zo hard als na de vakantie denk ik hoor overigens.

Gevolg: Ze (haar ouders en zij ZONDER nieuwe vriend) zijn naar kroatie gegaan, hittegolf 45graden schaduw temperatuur, moeders viel een paar keer flauw gevallen, ex is gestoken door een giftig steekbeest (niet erstig) en hun vakantie 1 1/2 week eerder afgebroken hierdoor.

Alleen toen ze het uitmaakte zei ze nog wel: "Ik wil wel dat je nog meegaat op vakantie hoor..." heb toen ook gezegt dat ik niet zou weten hoe.. om naar haar te liggen als ze aan een ander denkt, tas gepakt met kleding en weggegaan..

Overigens nog geen 2 weken daarna is ze met d'r nieuwe vriend (totaal kenden ze elkaar zo'n 3 weken) naar Spanje gevlogen voor een vakantie daarzo.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63759164
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan had ze me wat moeten vertellen en niet op vakantie continu om mn nek moeten hangen e.d. daar en doen alsof alles goed was. Een relatie doe je met zn 2en en dan moet je niet in je eentje stilletjes de vakantie gebruiken om te kijken of alles wel goed was en de ander in het idee laten dat alles prima is. Dat is gewoon een smerig spelletje met iemand spelen en (gezien het kosten-plaatje dat erbij kwam) eigenlijk me gewoon gebruiken. Dat pik ik niet, van niemand.
quote:
Omdat we 14 december exact 2 maanden verder zijn en ze dan wel tijd genoeg heeft gehad imho. Als je na 2 maanden nog steeds voor de eerste keer nadat je uit elkaar bent gegaan je ex kunt spreken, dan klopt er iets niet. En ik ben er nu dus helemaal klaar mee, maar wil haar wel de kans geven om nog wel het netjes op te gaan lossen en dus moet je haar ook even de tijd gunnen om erover na te denken en in te plannen.
quote:
Om te beginnen wil ik antwoord op de vraag waarom het fout is gegaan. Het gevoel is (zoals ik je al eerder uitgelegt heb) niet "zomaar" weg. Daar is een reden voor. Dat ze die niet weet, dat zou kunnen, maar dan moet je daarnaar op zoek gaan. Dat kan ze alleen doen, maar dat kunnen we ook samen doen. Hoeft ook niet direct, maar er moet wel aan gewerkt worden.
Ten tweede wil ik dat er duidelijkheid is over hoe het vanaf dit punt verder gaat. Ik ga niet zitten wachten totdat mevrouw plots weer haar harses de hoek om steekt waarna alles weer opnieuw naar boven komt. Het is of nu actie ondernemen, of helemaal maar weg blijven.

En of ik haar terug wil?? zoals ze nu is zeker niet, maar ik weet hoe ze kan zijn en zoals ze kan zijn (en dus was) wil ik haar dolgraag terug hebben dan ja. Maar dat gaat niet gebeuren (of in ieder geval niet binnen nu en een overzichtelijke tijds-periode)
  donderdag 4 december 2008 @ 16:48:52 #50
88139 JoeyT
pi_63759192
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef Chev het volgende:

[..]

Overigens nog geen 2 weken daarna is ze met d'r nieuwe vriend (totaal kenden ze elkaar zo'n 3 weken) naar Spanje gevlogen voor een vakantie daarzo.
Jullie zijn hier echt allemaal te frustie hoor. Er is toch helemaal niets mis om na 3 weken met elkaar lekker op vakantie naar Spanje te gaan. Ik vind het eerder heel spontaan. Waarom wachten als je nu ook kan genieten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')