Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?quote:[b]
Maar idd Joey, dat is de enige vraag. Kan ik het loslaten of niet? Ik zeg je eerlijk dat dat het enige is wat ik wil, gewoon die 5 maanden uitwissen en knallen met ze 2en want ik weet dat wij dat kunnen...
Sorry maar wat bedoel jij precies?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?
Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef NEUTE het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar hou maar op want je kent het hele verhaal niet. Dus bespaar je de moeite je erin te mengen. ( Niet lullig bedoelt voor de rest)
Dat is zo'n dooddoener, jezelf niet vergeven?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:26 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.
Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.
Dan moet je het niet op internet zetten vriend!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
Precies. Ga dat ook maar is doen, kan haar idd niet loslaten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Copycat het volgende:
Neute, ga eerst eens op reis, geniet daarvan, ontmoet nieuwe mensen, nieuwe vrouwen, leef je uit en als het gevoel daarna nog steeds zo heftig is, ben je wellicht op een punt dat je haar infidellity achter je kunt laten. Hier en nu ben je dat nog lang niet.
Luister lieffie, ik post niks zonder voorinformatie te checkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.
Dussss, hou je nou maar bij je eigen probleem en meng je hier niet in.
daarom moet ie effe lekker op reis gaan zoals hij al eerder zei... even alles op een rijtje, zn gevoelens en gedachten...quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus nu besluit je door te gaan met haar, Neute? Mijn zegen heb je.. alleen denk je niet dat het goed gaat tot de volgende uitbarsting? Je gaat nogal van het ene extreme naar het andere..
`quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
PhoenixNlx, mooie woorden, en bevat een hoop waarheid. Maar in de fase waarin hij zich nu bevind, komen ze voorlopig nog niet los van elkaar.
Over een paar maanden/weken/jaren, zeg je tegen jezelf, waar the hell was ik mee bezig?
Haha precies ja...quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:44 schreef Elegy het volgende:
...to get over someone old, get into someone new...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |