abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:08:39 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63957500
Game on

Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #69

[ Bericht 29% gewijzigd door JoeyT op 12-12-2008 12:16:52 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63957670
quote:
[b]
Maar idd Joey, dat is de enige vraag. Kan ik het loslaten of niet? Ik zeg je eerlijk dat dat het enige is wat ik wil, gewoon die 5 maanden uitwissen en knallen met ze 2en want ik weet dat wij dat kunnen...
Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?
pi_63957775
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Wat maakt jou dan zo zeker in deze zaak, dat JULLIE dat kunnen? Misschien JIJ wel, maar zij?
Sorry maar wat bedoel jij precies?!
ARGH?!
pi_63957833
Zoals ik jou stuk gequote heb, jij wil die 5 maanden uitwissen, en met zijn 2en gaan knallen.
Ik geloof daar niet in weet je dat? Als je dat zo graag gewild had (ik heb het nu dus even over haar) had ze dit fout NOOIT gemaakt, nooit maar dan ook nooit.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:24:15 #5
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63957915
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_63957934
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar hou maar op want je kent het hele verhaal niet. Dus bespaar je de moeite je erin te mengen. ( Niet lullig bedoelt voor de rest)
ARGH?!
pi_63957974
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik denk dat het juist niet goed is die maanden te wissen, maar ermee om leren te gaan met zn 2en, anders speelt dat altijd een rol in jullie leven en zijn dingen niet meer bespreekbaar denk ik.
Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.
ARGH?!
pi_63958159
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef NEUTE het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar hou maar op want je kent het hele verhaal niet. Dus bespaar je de moeite je erin te mengen. ( Niet lullig bedoelt voor de rest)
Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.
Dan moet je het niet op internet zetten vriend!
pi_63958177
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:26 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Ja ok, misschien is dat een betere oplossing. Alleen de vraag is fucking hoe. Ze heeft het haarzelf nog niet eens vergeven, en ik al helemaal niet.
Dat is zo'n dooddoener, jezelf niet vergeven?
Ze was er zelf bij..........
pi_63958227
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik ken het hele verhaal niet, niemand toch niet? Alleen jij en zij.
Dan moet je het niet op internet zetten vriend!
Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.

Dussss, hou je nou maar bij je eigen probleem en meng je hier niet in.
ARGH?!
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:36:04 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63958234
Neute, ga eerst eens op reis, geniet daarvan, ontmoet nieuwe mensen, nieuwe vrouwen, leef je uit en als het gevoel daarna nog steeds zo heftig is, ben je wellicht op een punt dat je haar infidellity achter je kunt laten. Hier en nu ben je dat nog lang niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63958266
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef PhoenixNLx het volgende:
inderdaad...nu is 't natuurlijk allemaal heel erg kut, maar uiteindelijk zal je dr beter van worden. Of het nou met of zonder haar is, je zult er uiteindelijk toch mee leren omgaan en dat maakt je dus sterker
pi_63958276
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Copycat het volgende:
Neute, ga eerst eens op reis, geniet daarvan, ontmoet nieuwe mensen, nieuwe vrouwen, leef je uit en als het gevoel daarna nog steeds zo heftig is, ben je wellicht op een punt dat je haar infidellity achter je kunt laten. Hier en nu ben je dat nog lang niet.
Precies. Ga dat ook maar is doen, kan haar idd niet loslaten.
ARGH?!
pi_63958367
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Luister poepie. Ik heb het hele verhaal zo goed als neergezet hier, 99%.

Dussss, hou je nou maar bij je eigen probleem en meng je hier niet in.
Luister lieffie, ik post niks zonder voorinformatie te checken
pi_63958439
Dus nu besluit je door te gaan met haar, Neute? Mijn zegen heb je.. alleen denk je niet dat het goed gaat tot de volgende uitbarsting? Je gaat nogal van het ene extreme naar het andere..
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:52:31 #17
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63958668
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus nu besluit je door te gaan met haar, Neute? Mijn zegen heb je.. alleen denk je niet dat het goed gaat tot de volgende uitbarsting? Je gaat nogal van het ene extreme naar het andere..
daarom moet ie effe lekker op reis gaan zoals hij al eerder zei... even alles op een rijtje, zn gevoelens en gedachten...
en er rustig over nadenken wat ie nu wil en dan erop terugkomen... want het is nu inderdaad!

boos-ik-wil-haar-niet-meer-terug naar ik-hou-zoveel-van-haar-ik-wil-mijn-leven-met-haar-delen naar boos-ik-wil-haar-niet-meer-terug naar ik-hou-zoveel-van-haar-ik-wil-mijn-leven-met-haar-delen boos-ik-wil-haar-niet-meer-terug naar ik-hou-zoveel-van-haar-ik-wil-mijn-leven-met-haar-delen

ETC ETC

dus NEUTE chill em effe! rustig aan
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_63958836
PhoenixNlx, mooie woorden, en bevat een hoop waarheid. Maar in de fase waarin hij zich nu bevind, komen ze voorlopig nog niet los van elkaar.

Over een paar maanden/weken/jaren, zeg je tegen jezelf, waar the hell was ik mee bezig?
pi_63959650
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
PhoenixNlx, mooie woorden, en bevat een hoop waarheid. Maar in de fase waarin hij zich nu bevind, komen ze voorlopig nog niet los van elkaar.

Over een paar maanden/weken/jaren, zeg je tegen jezelf, waar the hell was ik mee bezig?
`

Lieffie, ik ben het zowaar met je eens

Date?

Maar jullie hebben allemaal gelijk. Het is ook nog zo vers allemaal.
ARGH?!
pi_63959858
Date? Wanneer.......
pi_63959962
Morgen!
ARGH?!
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:44:08 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63960041
...to get over someone old, get into someone new...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63960048
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eerst weten waar je vandaan komt!
pi_63960168
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:44 schreef Elegy het volgende:
...to get over someone old, get into someone new...
Haha precies ja...

Kom uit A'dam.
ARGH?!
pi_63960284
Amsterdam is prima te doen, mits je niet 1 of andere concurerende strijd voert met mensen uit Rotterdam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')