Je verhaal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom ben je van slag als ik zo vrij mag zijn ?
Jawel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, k dacht dat je heulemaal geen werk had
quote:
termtechnisch correctquote:
Geen dank NB.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Dank je voor je reactie nog ..
Ik zuig nog liever op een lul dan dat ik doorgaans bier drinkquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Smoken is ook goed.
Bier staat hier alleen gratis en voor niks.
...quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zuig nog liever op een lul dan dat ik doorgaans bier drink
smoken doe ik geregeld
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen dank NB.Ik zou zo graag wat voor je kunnen doen.
Ik klikte en nu moet ik proberen 2 SC bij te houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef NoelGallagher het volgende:
De Nachtwacht Hier NB, voor jou
Vragen kan altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet weten wat ..
Als je in de oude Noorse goden gelooft zou je daar wat aan kunnen vragen.
Maar die kans is klein vrees ik
Naar mij luisteren ze niet meer blijkbaar.quote:
Vanaf nu gaat het gewoon allemaal weer de goede kant op!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Naar mij luisteren ze niet meer blijkbaar.
Alsof ik mij nog niet genoeg heb bewezen ! ..
blergh
Heh ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het gewoon allemaal weer de goede kant op!
Hoi Jajong, ingestord op je toetsenbord?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:40 schreef Jajong het volgende:
ASKDHAJSd y2176e76yqw782163gysadasdhgahywd62eqyt fsdavvasdghasdghaghsdg/12412$!@$ERDASUFYSDCXAG~~~~~~~~~~~~~~~~ EJWAYHEHASDasd
Ik stress ouwe. Vrouwenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Jajong, ingestord op je toetsenbord?
Da's het eerste symptoom van kale veertigerdigheid
Tijd dat Loki nu even ergens anders onrust gaat stoken!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ..
Noors optimisme ..
Zelfs Loki kan het niet kapot krijgen
JaJong maakt Krentenbol nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik stress ouwe. Vrouwen. En dan vooral exen
.
KANKERHOER.
Genoeg daarover, hoe gaat 't met jou vriend?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:51 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gifje van een MMA-event van gisternacht.
*krak*
Mee eens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tijd dat Loki nu even ergens anders onrust gaat stoken!
Is het nu eigenlijk de vraag wanneer ze wakker wordt, of is de vraag meer richting de kant die ik niet durf te stellen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar ook al moet ik Odin himself van zijn troon sleuren.
Mijn Mirre krijgt hij niet !
Met m'n vrienden heb ik net nog een paar biertjes genuttigd nadat ze me een dag lang hadden geholpen bij de verhuizing van m'n pa.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik stress ouwe. Vrouwen. En dan vooral exen
.
KANKERHOER.
Genoeg daarover, hoe gaat 't met jou vriend?
Waarom doet iedereen toch altijd de tweede J ook met een hoofdletterquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
JaJong maakt Krentenbol nieuwsgierig.
Oh. Ok jAjONG.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen toch altijd de tweede J ook met een hoofdletter.
En ik ga mijn liefdesleven niet open en bloot op FOK! bespreken, sorry. Misschien voor onze volgende PM-sessie
!
Sorry van 't plaatje.
Shit man. Long distance relaties zijn fucked up. Hoe lang zie je haar vanaf de 24e?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Met m'n vrienden heb ik net nog een paar biertjes genuttigd nadat ze me een dag lang hadden geholpen bij de verhuizing van m'n pa.
Met m'n vriendin gaat het kut omdat ze in een bananenrepubliek woont, maar ik zie haar de 24e weer
Ik hoop dat je haar snel weer ziet manquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Met m'n vrienden heb ik net nog een paar biertjes genuttigd nadat ze me een dag lang hadden geholpen bij de verhuizing van m'n pa.
Met m'n vriendin gaat het kut omdat ze in een bananenrepubliek woont, maar ik zie haar de 24e weer
Ze weten het echt niet ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het nu eigenlijk de vraag wanneer ze wakker wordt, of is de vraag meer richting de kant die ik niet durf te stellen?
*stil*quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Ze weten het echt niet ..
Ze kan zo wakker worden,
maar het ook zo opgeven
Tering !quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:01 schreef Jajong het volgende:
Ook nog even een high-res plaatje, gewoon omdat 't kan.
[ afbeelding ]
....quote:
No man. Hier een foto van toen ie eenmaal op de grond lag met de dokter erbij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering !
En dat is geen photoshop ?
Het moet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
....
Je bent een lief persoon ..
Maar het komt goed !
...
dat moet
Doe niet zo eng ouwe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik moet even wat doen ..
Volgens mij zijn er lastige mensen op mijn terrein.
Als ik niet meer terug kom vanaaf
Bedankt voor de lieve woorden !
Niet meer terug komen als in geen tijd meer hebbenquote:
Lastige mensen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik moet even wat doen ..
Volgens mij zijn er lastige mensen op mijn terrein.
Als ik niet meer terug kom vanaaf
Bedankt voor de lieve woorden !
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet meer terug komen als in geen tijd meer hebben![]()
Of in de bak zitten .. want mijn korte lontje is nog veel korter nu ..
Oh okayquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet meer terug komen als in geen tijd meer hebben![]()
Of in de bak zitten .. want mijn korte lontje is nog veel korter nu ..
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay.
En ach, een beetje aggressie kwijt mag best. Laat je ze wel leven?
Volgens mij werkt NB als nachtportier ergens.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij werkt NB als nachtportier ergens.
Emotjequote:
Voor elf dagen. En ik ken haar al 13 jaar, waarvan meer dan 4 jaar samengewoondquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shit man. Long distance relaties zijn fucked up. Hoe lang zie je haar vanaf de 24e?
Je bent toch pas 14?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor elf dagen. En ik ken haar al 13 jaar, waarvan meer dan 4 jaar samengewoond
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ben nu meer in zo een mood:
[ afbeelding ]
Hoezo woont ze nu in een bananenrepubliek dan? Weescht een man en vlieg er heen; over de schouder mee naar huisquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor elf dagen. En ik ken haar al 13 jaar, waarvan meer dan 4 jaar samengewoond
Als het zo makkelijk wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo woont ze nu in een bananenrepubliek dan? Weescht een man en vlieg er heen; over de schouder mee naar huis.
Het is zo makkelijk als je 't wil maken remlof! Ga, mijn zegen heb je!quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was
Ze woont in Berlusconia, waar het vorige linkse regime er ook niks van bakte trouwens
Ik heb een klein hartjequote:
* Krentenbol. gaat niet eerder slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal vast met een of andere heldhaftige achtervolging bezig zijn.
Als ik nu Noorsbloed zou zijn zou ik me de rest van de nacht niet meer melden...quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. gaat niet eerder slapen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu Noorsbloed zou zijn zou ik me de rest van de nacht niet meer melden...
Dus jij zit nu zijn profiel te f5-en.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ie het leest staat in zijn profiel dat ie online geweest is dus.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus jij zit nu zijn profiel te f5-en.
Een marokkaans tweetal in de nek gepakt die rascistische leuzen op de prullenbakken aan het spuiten waren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Spannende dingen gedaan?
Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig.![]()
Wat een boefjes...quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een marokkaans tweetal in de nek gepakt die rascistische leuzen op de prullenbakken aan het spuiten waren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een marokkaans tweetal in de nek gepakt die rascistische leuzen op de prullenbakken aan het spuiten waren.
"Dood aan de zionisten!!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen geen politie dit keer,quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een boefjes...
Politie erbij enzo zeker
Gelukkig zijn er mensen zoals als jij in de nacht!
Ik heb ze eerst aangesproken,quote:
Wel nee,quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel nee,
volgens mij kunnen ze dat woord niet eens uitspreken laat staan spellen![]()
Leuzen als:
Kanker nederlanders,
en dingen specifiek voor nazi's
dat ze laf waren en debiel en blablabla
vaak het woord kanker en dergelijke.
Die twee groepen zitten elkaar gewoon op te stoken continue.quote:
Hij heeft vast voor de tweede optie gekozen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Een van de twee vond dat hij heldhaftig moest zijn en probeerde mij te bespringen.
Nadat die kerel tegen de muur gepint was en zijn vriendje was gevlucht heb ik duidelijk gemaakt dat hij twee keuzes had.
1. Pepperspray in zijn ogen, wapen stok in zijn maag en boeien om.
2. Naar huis gaan en niet verder gaan lopen kutten.
Wat voor terrein zit je dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die twee groepen zitten elkaar gewoon op te stoken continue.
En te knokken als ze de kans krijgen.
Dat moeten ze uiteraar zelf weten, opgeruimt staat netjes eerlijk gezegd.
Maar niet op MIJN dienst.
Alles wat ik doe doe ik met volledige inzet.
En hoe graag ik ook toekijk,
mijn werk moet gedaan worden
Hij ging inderdaad naar huis.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft vast voor de tweede optie gekozen?
Ik zou het je niet naadoen...
Heh gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor terrein zit je dan?
1000ste post![]()
Heh,quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog nooit bewaking gezien op stations, behalve de politie als in Utrecht enzo.
Doen ze hun werk niet goed?quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh,
Ik werk dan ook voor een particulier en niet bij de NS![]()
Tevens moet ik het schoonmaak tuig in gareel houden.
Al moet ik noodgedwongen nu zelf de treinen schoonmaken
Zelf schoonmaken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh,
Ik werk dan ook voor een particulier en niet bij de NS![]()
Tevens moet ik het schoonmaak tuig in gareel houden.
Al moet ik noodgedwongen nu zelf de treinen schoonmaken
Hier is het station gewoon dicht zover ik weet, maar ja ik loop er 's nachts natuurlijk ook niet rond te hangen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is op heel veel stations (zeker de grotere) altijd wel iemand aanwezig, hier in Zwolle in ieder geval wel
Het zijn allemaal jongeren die verder niets kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen ze hun werk niet goed?
Volgens mij is op heel veel stations (zeker de grotere) altijd wel iemand aanwezig, hier in Zwolle in ieder geval wel
Noodgedwongen ja ..quote:
Handig dan dat ze die mensen zonder supervisie vanuit hun functie loslaten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het zijn allemaal jongeren die verder niets kunnen.
En dat is niet erg, zulke mensen zijn ook hard nodig.
Maar in dit geval zitten er mensen tussen die alles jatten wat los en vast zit.
Die stiekem dingen slopen, of spugen in de cabine's.
Ze hebben zelfs een keer gewoon een prullenbak volgezeken en dat soort dingen.
Ook blijven er elke dag wel dingen achter in de treinen.
Die moeten worden geregistreert, en daarna afgegeven worden.
Dat doen ze dus al helemaal niet.
Dus het eerste gedeelte van mijn dienst bestaat uit pappa voor kleine koters spelen ..
Tsja, kleinigheidjes hou je.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het zijn allemaal jongeren die verder niets kunnen.
En dat is niet erg, zulke mensen zijn ook hard nodig.
Maar in dit geval zitten er mensen tussen die alles jatten wat los en vast zit.
Die stiekem dingen slopen, of spugen in de cabine's.
Ze hebben zelfs een keer gewoon een prullenbak volgezeken en dat soort dingen.
Ook blijven er elke dag wel dingen achter in de treinen.
Die moeten worden geregistreert, en daarna afgegeven worden.
Dat doen ze dus al helemaal niet.
Dus het eerste gedeelte van mijn dienst bestaat uit pappa voor kleine koters spelen ..
Ah die Amerikaanse toestand.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Noodgedwongen ja ..
De verzekering vergoed niet alle kosten voor Mirre.
Heb nu al twee rekeningen binnen gekregen..
Dus ik MOET meer gaan verdienen, en ik ben toch op het station
Bier, roken,quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:13 schreef JJH het volgende:
Mensen, m'n bier en peuken zijn op, ik ga slapen.
Er moet morgen ook weer gewerkt worden.
Daarom ben ik ook als politieagent aangestelt bij zequote:Op vrijdag 12 december 2008 04:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Handig dan dat ze die mensen zonder supervisie vanuit hun functie loslaten.
Het zijn bijna allemaal Marokkaanse jongeren ( Niet dat ik wil discrimineren maar het is jammer genoeg zo )quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Tsja, kleinigheidjes hou je.
Best triest trouwens dat zo zulk simpel werk al niet goed kunnen/willen uitvoeren, wat moet er dan van je worden.
Inderdaad ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah die Amerikaanse toestand.
Was in Noorwegen niet geweest.
Slaap lekker !quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:13 schreef JJH het volgende:
Mensen, m'n bier en peuken zijn op, ik ga slapen.
Er moet morgen ook weer gewerkt worden.
Mag koffie welquote:Op vrijdag 12 december 2008 04:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bier, roken,![]()
Slapen.![]()
Slaap lekker!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bier, roken,![]()
Slapen.![]()
Slaap lekker!
Hetzelfde voor als jullie er aan toe zijn.quote:
Je zou toch zeggen dat er dan een schoonmaakchef of iets dergelijks aanwezig moet zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook als politieagent aangestelt bij ze![]()
Ik snap niet dat dit soort levensbedreigende behandelingen (slecht verwoord) niet verzekerd zijn!quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Inderdaad ..![]()
En ik mis Noorwegen dan ook extreem.
Maar ooit ga ik terug ..
Nouja dat was er ook,quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er dan een schoonmaakchef of iets dergelijks aanwezig moet zijn.
[..]
Ik snap niet dat dit soort levensbedreigende behandelingen (slecht verwoord) niet verzekerd zijn!![]()
![]()
En ik ga ook ooit terug (of ja, terug...). Ook wil ik een deel van mijn studie graag in Oslo doen, of anders in Sverige nabij Malmö.
Ik functioneer niet meer zonder koffiequote:
Ik ben gewoon in Nederland geboren, mijn Noors is ook erbarmelijk slecht, maar wat woorden en hulp van woordenboek of iets dergelijks lukt het wel een beetje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat was er ook,
maar ze waren van mening dat ze het zelf ook wel konden.
Er is wel iemand aangestelt maar dat is simpelweg de oudste van die groep.
En tevens de crimineelste ..
Noorwegen
Ik ben op mijn 5/6 naar Nederland gekomen.
Kan dan ook geen woord Noors meer![]()
Al begrijp ik sommige dingen nog wel ..
Januari begint mijn cursus Noors.
En Mirre en ik zaten er al aan te denken de komende jaren samen terug te gaan naar Noorwegen.
Waar weten we nog niet.
Maar gewoon terug ..
Sverige !![]()
Ik kom zelf uit Tromsø
Hahaha nouja dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Nederland geboren, mijn Noors is ook erbarmelijk slecht, maar wat woorden en hulp van woordenboek of iets dergelijks lukt het wel een beetje.
Ik vind het jammer dat mijn ouders me niet twee talig opgevoed hebben.![]()
Als ik naar Norge terug zou gaan denk ik dat ik ergens buiten Oslo zou gaan wonen.
En anders is Sverge een optie, ergens buiten Malmö dus.![]()
Tromsø ligt hoooog!![]()
Waarom wil ze niks van Norge hebben?quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha nouja dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Ik vind het ook erg jammer, maar mijn moeder moet niet zoveel van Noorwegen hebben verder![]()
Sverge is ook mooi.
Tromsø ...
Mooi gebied !
Ik heb daar zelfs nog leren jaren van mijn familie in de vakanties daar![]()
Al vonden ze het wel naar dat ik geen Noors kon.
Verder ga ik graag survivallen in Noorwegen
Lekker met een gids en een kayak.
De eilanden en fjorden af..
Je eigen eten bij elkaar scharrelen en dergelijke.Natuur
Norge !
Geen idee,quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom wil ze niks van Norge hebben?
Ik ben ook alleen maar op familie bezoeken geweest, en niet fijn idd om dan geen Norsk te kunnen.
Mijn moeder is naar Nederland gekomen toen ze 20 was en was altijd heel erg bezig Nederlandsk te leren, daarom ook dat ze geen Norsk sprak thuis.![]()
Ik had van de laatste keer zo'n mooie foto's van fjorden en bergen, heb ik mijn geheugenkaart op het eind van de vakantie per ongeluk gewist!Van de hele vakantie maar 1 foto die iemand anders gemaakt had met zijn camera.
![]()
Oh dat is minder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen idee,
Ik ben nu 23 en heb haar sinds mijn 20ste niet meer gezien.
En dat hou ik graag zo !
Anders zou mijn eergevoel het wel eens kunnen overnemen en zit ik alsnog in een cel
Maar dat is een lang verhaal en niet bestemt voor een SC![]()
Foto's !
Ik neem nooit een camera mee op vakantie![]()
Ben altijd bang dat ik hem kwijt raak tijdens het survivallen
Al had ik hem wel graag willen hebben toen ik het noorderlicht zag
Het leven kan niet altijd mooi zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 04:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh dat is minder.
Ja geen foto's dus!Op die ene na.
Slaap lekker! Ik ga ook eens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het leven kan niet altijd mooi zijn
Maar het heeft mij gemaakt tot wie ik ben.
En daar ben ik trots op !
1 foto is altijd beter dan geen foto
En je gaat vast nog wel een keer terug !
Maar Noorse schone,
Ik ga u verlaten.
Mijn dienst zit er zo op en ik heb al 55 uur gewerkt deze week,
ik wil graag naar huis en wat proberen te slapen.
We spreken elkaar vast nog wel eens.
Prettig weekend, en bedankt voor alle lieve woorden en je steun.
Als Bojan gekocht wordt ga ik hem naakt op het vliegveld opwachten met KLB-SC VERWELKOMT BOJAN op mn buik geschrevenquote:'Ajax gaat bod van 13 miljoen uitbrengen op Krkic'
Ajax werd ook vorige zomer al in verband gebracht met een eventuele overgang van Barcelona-talent Bojan Krkic. De 18-jarige Spaanse spits die op de bank zit bij de Catalanen zou eerst mogelijk gehuurd worden.
De Amsterdamse topclub lijkt verder te willen gaan dan alleen huren van de balkunstenaar. De Spaans international staat hoog op het lijstje van Ajax-trainer Marco van Basten als een vervanger voor, de naar Real Madrid verkaste, Klaas-Jan Huntelaar.
Ajax gaat een bedrag van 13 miljoen euro klaarleggen voor een bod in de winterstop, weet tribalfootball.com. In de zomer haalde de record landskampioen ook al Oleguer Presas van de Spaanse grootmacht.
best reaction everquote:
dat wil ik meemakenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als Bojan gekocht wordt ga ik hem naakt op het vliegveld opwachten met KLB-SC VERWELKOMT BOJAN op mn buik geschreven
Dat was dus in feite wat ik ermee wil zeggen ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef sezten het volgende:
![]()
Bojan wil zelf nieteens naar dit kikkerland.
En hij staat ook vaak genoeg in de basis bij Barça
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:11 schreef Hout_Bos het volgende:
GoedemorgenOmdat m`n pc altijd aanstaat en ik een minuutje over heb dacht ik '' Laat ik mijn nieuwe vriendjes is blij maken met een post ''
Lief hea
En nu op naar school
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
zo naar stage, whihihiihihihihihi
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef Hout_Bos het volgende:
Zo, even vertoeven in de mediatheekAan m`n ''huiswerk''
quote:
kut.quote:
Ik ben nu thuis omdat ik niet mee kan doen met gym. Vervangende opdracht doen enzo, beetje leren voor proefwerkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef Hout_Bos het volgende:
Zo, even vertoeven in de mediatheekAan m`n ''huiswerk''
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kut.jongens, kom maar tevoorschijn, spelletje is over.
Och, waarom kan je niet meedoen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis omdat ik niet mee kan doen met gym. Vervangende opdracht doen enzo, beetje leren voor proefwerken
Ik zie wel pallets, maar niet of ze gesorteerd zijnquote:
In het laatste jaar heb ik voor 75% aan de kant gezeten, behalve toen ik zelf les moest geven of toen er wel leuke dingen gedaan werden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis omdat ik niet mee kan doen met gym. Vervangende opdracht doen enzo, beetje leren voor proefwerken
Sowieso gym.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het laatste jaar heb ik voor 75% aan de kant gezeten, behalve toen ik zelf les moest geven of toen er wel leuke dingen gedaan werden.
Zogenaamd had ik wat aan mijn voet... dat gaat ze toch niet controleren.![]()
Wij kregen geen vervangende opdrachten maar je moest verplicht aanwezig zijn: Gym het 1e en 2e uur![]()
Zat je daar te stinken in de verdere lessen, erg handig..
Nog een klein uurtje en dan aan het bierquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Yeuy weer van half 11 tot half 2 geen les![]()
Ja, de laatste jaar had ik het ook echt helemaal gehad met dat vak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso gym.![]()
En helemaal die onderdelen waarbij je turnoefeningen moest doen. Ik weigerde een handstand te maken omdat dat te gevraarlijk is.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de laatste jaar had ik het ook echt helemaal gehad met dat vak.
Er is trouwens wel iemand blijven zitten op gym, want ze had verkeerd gerekend met haar gemiddelde cijfers en ze dacht dat ze gym over kon slaan![]()
(voor gym kreeg je ook studiepunten)
Vroeger kon ik turnen, maar als ik dat nu zou doen, dan zou ik levensgevaarlijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekend dus of blijf je voor dat laatste uurtje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Yeuy weer van half 11 tot half 2 geen les![]()
HOII!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:08 schreef Jenglejack het volgende:
En dame natuurlijk ook.
Naslepingen van een blessure aan de enkel, mag niks doen zonder enkelbracequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:55 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Och, waarom kan je niet meedoen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Bij mij ook 1. Die gozer haalde de hoogste cijfers voor alle andere vakken maar bij gym kon die er niks van. Zeg maar
met je diploma.
Was ook de enige van dat jaar dat geen diploma kreeg.
Bij ons was het wel zo dat als je ontzettend hoge cijfers had, je dan geen gym hoefde te volgen (aanwezigheid was 80% verplicht) en dan kon je je diploma wel halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dat kind had verkeerd gerekend. Wel lullig, maar echt je eigen schuld...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kutopdrachten of valt het allemaal wel mee? Middelbare school of doe je sportopleiding?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naslepingen van een blessure aan de enkel, mag niks doen zonder enkelbraceEn daarom heeft mijn vader besloten dat ik voor onbepaalde tijd niet mee mag doen voor gym, dus moet vervangende opdrachten doen.
Ik ben naar huis en ga straks weer terug voor dat uur.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weekend dus of blijf je voor dat laatste uurtje?
Middelbare school havoquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:13 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Kutopdrachten of valt het allemaal wel mee? Middelbare school of doe je sportopleiding?
En ik zit er al over te denken om die 3 uur straks nog naar school te gaan terwijl ik maar 2 tussenuren heb nuquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben naar huis en ga straks weer terug voor dat uur.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Middelbare school havo![]()
Moet spelregels van voetbal van internet kopiëren en de veranderingen van de laatste 3 jaar erbij zetten
Hier mag ik een hele periode over doen![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons was het wel zo dat als je ontzettend hoge cijfers had, je dan geen gym hoefde te volgen (aanwezigheid was 80% verplicht) en dan kon je je diploma wel halen.
Alleen dat kind had verkeerd gerekend. Wel lullig, maar echt je eigen schuld...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:20 schreef behangplakker het volgende:
De PI's gaan van 0 2 3 4 5 6 7 8 9 18 10 11 12 13 14 15 16 17 naar 99Vanwaar 0 18 en 99
Deze post geef niet weer waarom je een kwaliteit verhogende usert bent hequote:
True, maar ik heb verzachtende omstandigheden nu aangezien ik op school zit en er hier een adolf als systeembeheerder loopt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Deze post geef niet weer waarom je een kwaliteit verhogende usert bent he
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Deze post geef niet weer waarom je een kwaliteit verhogende usert bent he
Ik had 2 en een half tussen uur + 2 pauzes. Maar normaal heb ik dan het 6e les, 7e wéér tussenuur en dan Engels. Maar Engels valt uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ik zit er al over te denken om die 3 uur straks nog naar school te gaan terwijl ik maar 2 tussenuren heb nu
Geeft een schouderklopje omdat je toch aanwezig bent.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had 2 en een half tussen uur + 2 pauzes. Maar normaal heb ik dan het 6e les, 7e wéér tussenuur en dan Engels. Maar Engels valt uit![]()
En toch ga ik nog naar school.
Hulde!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had 2 en een half tussen uur + 2 pauzes. Maar normaal heb ik dan het 6e les, 7e wéér tussenuur en dan Engels. Maar Engels valt uit![]()
En toch ga ik nog naar school.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geeft een schouderklopje omdat je toch aanwezig bent.
Danku. Zit nu te ontbijten en te computeren dus kan ik straks best nog 50 min scheikunde volgen.quote:
Hoezo? Kerst is toch pas over 13 dagen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga zo kerstcadeautjes kopen.Moet er toch echt een keer van komen.
Voor wie? En wat ga je halen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga zo kerstcadeautjes kopen.Moet er toch echt een keer van komen.
Zit je bij mij op school?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, maar ik heb verzachtende omstandigheden nu aangezien ik op school zit en er hier een adolf als systeembeheerder loopt.
Vertelquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een record gevestigd op school en kom nu in de Hall of Fame![]()
Als dat geen 10 wordquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Binnen 8 seconden mn toets ingeleverd en het lokaal uitgegaanUNIEK
Dat record staat dan nog altijd op de naam van iemand uit mijn klas. Toen het blaadje op zijn tafel werd gelegd leverde hij hem al weer in. 2 seconden. pwndquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Fail.quote:
Ik wil ook snowboardenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:03 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga dinsdag snowboarden in snow world
Het gaat erom dat je het lokaal uit bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat record staat dan nog altijd op de naam van iemand uit mijn klas. Toen het blaadje op zijn tafel werd gelegd leverde hij hem al weer in. 2 seconden. pwnd
Mijne ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook snowboarden![]()
Zou mijn eerste keer worden
Narcisme schrijf je met een c.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:10 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Narsistenhoekje?
Te laat briefjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Fail.!
Ik was 1 minuut te laat met 8 anderenmoesten we allemaal een te laat briefje halen
Nee je moet vaak kankerlang wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Te laat briefjesMijn groepsgenoten gingen me gewoon uitlachen
En die quick quote is heul niet zo snel
Vertel even hoe het was geweest, dan weet ik of het ook een aanrader is voor mijquote:
Zie hier een gelouterde indo die al een aantal jaren achter de rug heeft met snowboardenquote:
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor m'n ouders enzo.
En ja, kerst is pas over 13 dagen, maar ik heb niet elke dag de tijd.
Middagquote:
Narcismehoekje? Nou?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Narcisme schrijf je met een c.
Voor m'n vader koop ik elk jaar dat boek met zo'n jaaroverzicht, maar die komt pas over een week uit of zo. Voor m'n moeder een ketting ofzo, of een boek. Voor m'n zusje idem. Ik zie nog wel.quote:
al die haat hier naar mijquote:
Ja en dan moet je de volgende dag om 8 uur melden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Te laat briefjesMijn groepsgenoten gingen me gewoon uitlachen
En die quick quote is heul niet zo snel
Valt wel mee, toch?quote:
Wij moesten altijd om half 8quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja en dan moet je de volgende dag om 8 uur melden.
Zie hier een gelouterde beachboy die al een aantal jaren achter de rug heeft met surfenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zie hier een gelouterde indo die al een aantal jaren achter de rug heeft met snowboarden.
Acht uur melden, wat een retardregeling was dat zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja en dan moet je de volgende dag om 8 uur melden.
Neee hoorquote:
Ah 'dat' boek.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor m'n vader koop ik elk jaar dat boek met zo'n jaaroverzicht, maar die komt pas over een week uit of zo. Voor m'n moeder een ketting ofzo, of een boek. Voor m'n zusje idem. Ik zie nog wel.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zie hier een gelouterde beachboy die al een aantal jaren achter de rug heeft met surfen.
Jeweetwel, die sport die veel pwnender is dan snowboarden.
[ afbeelding ]![]()
owokequote:
Nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Acht uur melden, wat een retardregeling was dat zeg.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen, verdrink ik helemaal.
Beter ga ik snowboarden..
half8 lOLOLOOLOL pwnquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij moesten altijd om half 8!!11 Maar wij begonnen dan ook standaard om 8u.
Mwah, voetbal, bier en vrouwen. Oja en muziek, films, vrouwen, bier en voetbal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt maar aan 1 ding he!!!1
quote:
Oh, wat ben je toch een braaf meisje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook nooit te laat, en was nooit later dan 14.50 uit.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, bij jouw op school wel, ik zit niet meer op school.
Liever een beetje meer slapen dan maar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook nooit te laat, en was nooit later dan 14.50 uit.
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, wat ben je toch een braaf meisje.
Leuke tekst.quote:
Ah die.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.hokshop.com/on(...)roverzicht-2007.html
Maar dan 2008.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, moet ik zowaar hard werken op vrijdag
Terwijl je veel liever zou gaan kiten met je kameraden, of niet JJ, kerel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, moet ik zowaar hard werken op vrijdag
hihiquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jamaar net deed ie het heul wel
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee.quote:
Kiten? WTF. Nee, natuurlijk niet. Ik wil met een pilsje in mn hand de hele dag naar p0rn kijken en lekker aan mijn pik trekkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Terwijl je veel liever zou gaan kiten met je kameraden, of niet JJ, kerel?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kiten? WTF. Nee, natuurlijk niet. Ik wil met een pilsje in mn hand de hele dag naar p0rn kijken en lekker aan mijn pik trekken
Ja, serieusquote:
Ik ben het met je eens. Je kan veel beter bier gaan drinken en achter de mosseltjes aangaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, serieusWelke man gaat er nou sporten in zijn spaarzame vrije tijd? Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Toppunt eenzaamheid.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kiten? WTF. Nee, natuurlijk niet. Ik wil met een pilsje in mn hand de hele dag naar p0rn kijken en lekker aan mijn pik trekken
Anders bel je toch gewoon een sletje op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eenzaam? Je hebt bier en tieten om naar te kijken, waar heb je het over?
Ik heb geen sletjes (meer) om even op te bellen voor neuqsex. Ik spaar me voor jou.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders bel je toch gewoon een sletje op.
Wat een geyl idee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb geen sletjes (meer) om even op te bellen voor neuqsex. Ik spaar me voor jou.
Neuh, ik heb er eentje een tijdje geleden verteld dat ik de plannen heb gewijzigd en dat zij daar niet in voor kwam, maar jij wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een geyl idee.Hoezo geen sletjes meer? Ben je gedumpt?
Nou zeg. Hihii.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er eentje een tijdje geleden verteld dat ik de plannen heb gewijzigd en dat zij daar niet in voor kwam, maar jij wel.
PS3 graag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou zeg. Hihii.
Maar mensen, ik ga m'n bus halen om cadeautjes te kopen enzo. Doeiiiiiiiiiii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |