Je verhaal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom ben je van slag als ik zo vrij mag zijn ?
Jawel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, k dacht dat je heulemaal geen werk had
quote:
termtechnisch correctquote:
Geen dank NB.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Dank je voor je reactie nog ..
Ik zuig nog liever op een lul dan dat ik doorgaans bier drinkquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Smoken is ook goed.
Bier staat hier alleen gratis en voor niks.
...quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zuig nog liever op een lul dan dat ik doorgaans bier drink
smoken doe ik geregeld
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen dank NB.Ik zou zo graag wat voor je kunnen doen.
Ik klikte en nu moet ik proberen 2 SC bij te houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef NoelGallagher het volgende:
De Nachtwacht Hier NB, voor jou
Vragen kan altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet weten wat ..
Als je in de oude Noorse goden gelooft zou je daar wat aan kunnen vragen.
Maar die kans is klein vrees ik
Naar mij luisteren ze niet meer blijkbaar.quote:
Vanaf nu gaat het gewoon allemaal weer de goede kant op!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Naar mij luisteren ze niet meer blijkbaar.
Alsof ik mij nog niet genoeg heb bewezen ! ..
blergh
Heh ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het gewoon allemaal weer de goede kant op!
Hoi Jajong, ingestord op je toetsenbord?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:40 schreef Jajong het volgende:
ASKDHAJSd y2176e76yqw782163gysadasdhgahywd62eqyt fsdavvasdghasdghaghsdg/12412$!@$ERDASUFYSDCXAG~~~~~~~~~~~~~~~~ EJWAYHEHASDasd
Ik stress ouwe. Vrouwenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Jajong, ingestord op je toetsenbord?
Da's het eerste symptoom van kale veertigerdigheid
Tijd dat Loki nu even ergens anders onrust gaat stoken!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ..
Noors optimisme ..
Zelfs Loki kan het niet kapot krijgen
JaJong maakt Krentenbol nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik stress ouwe. Vrouwen. En dan vooral exen
.
KANKERHOER.
Genoeg daarover, hoe gaat 't met jou vriend?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:51 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gifje van een MMA-event van gisternacht.
*krak*
Mee eens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tijd dat Loki nu even ergens anders onrust gaat stoken!
Is het nu eigenlijk de vraag wanneer ze wakker wordt, of is de vraag meer richting de kant die ik niet durf te stellen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar ook al moet ik Odin himself van zijn troon sleuren.
Mijn Mirre krijgt hij niet !
Met m'n vrienden heb ik net nog een paar biertjes genuttigd nadat ze me een dag lang hadden geholpen bij de verhuizing van m'n pa.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik stress ouwe. Vrouwen. En dan vooral exen
.
KANKERHOER.
Genoeg daarover, hoe gaat 't met jou vriend?
Waarom doet iedereen toch altijd de tweede J ook met een hoofdletterquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
JaJong maakt Krentenbol nieuwsgierig.
Oh. Ok jAjONG.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen toch altijd de tweede J ook met een hoofdletter.
En ik ga mijn liefdesleven niet open en bloot op FOK! bespreken, sorry. Misschien voor onze volgende PM-sessie
!
Sorry van 't plaatje.
Shit man. Long distance relaties zijn fucked up. Hoe lang zie je haar vanaf de 24e?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Met m'n vrienden heb ik net nog een paar biertjes genuttigd nadat ze me een dag lang hadden geholpen bij de verhuizing van m'n pa.
Met m'n vriendin gaat het kut omdat ze in een bananenrepubliek woont, maar ik zie haar de 24e weer
Ik hoop dat je haar snel weer ziet manquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Met m'n vrienden heb ik net nog een paar biertjes genuttigd nadat ze me een dag lang hadden geholpen bij de verhuizing van m'n pa.
Met m'n vriendin gaat het kut omdat ze in een bananenrepubliek woont, maar ik zie haar de 24e weer
Ze weten het echt niet ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het nu eigenlijk de vraag wanneer ze wakker wordt, of is de vraag meer richting de kant die ik niet durf te stellen?
*stil*quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Ze weten het echt niet ..
Ze kan zo wakker worden,
maar het ook zo opgeven
Tering !quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:01 schreef Jajong het volgende:
Ook nog even een high-res plaatje, gewoon omdat 't kan.
[ afbeelding ]
....quote:
No man. Hier een foto van toen ie eenmaal op de grond lag met de dokter erbij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering !
En dat is geen photoshop ?
Het moet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
....
Je bent een lief persoon ..
Maar het komt goed !
...
dat moet
Doe niet zo eng ouwe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik moet even wat doen ..
Volgens mij zijn er lastige mensen op mijn terrein.
Als ik niet meer terug kom vanaaf
Bedankt voor de lieve woorden !
Niet meer terug komen als in geen tijd meer hebbenquote:
Lastige mensen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik moet even wat doen ..
Volgens mij zijn er lastige mensen op mijn terrein.
Als ik niet meer terug kom vanaaf
Bedankt voor de lieve woorden !
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet meer terug komen als in geen tijd meer hebben![]()
Of in de bak zitten .. want mijn korte lontje is nog veel korter nu ..
Oh okayquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet meer terug komen als in geen tijd meer hebben![]()
Of in de bak zitten .. want mijn korte lontje is nog veel korter nu ..
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay.
En ach, een beetje aggressie kwijt mag best. Laat je ze wel leven?
Volgens mij werkt NB als nachtportier ergens.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij werkt NB als nachtportier ergens.
Emotjequote:
Voor elf dagen. En ik ken haar al 13 jaar, waarvan meer dan 4 jaar samengewoondquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shit man. Long distance relaties zijn fucked up. Hoe lang zie je haar vanaf de 24e?
Je bent toch pas 14?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor elf dagen. En ik ken haar al 13 jaar, waarvan meer dan 4 jaar samengewoond
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ben nu meer in zo een mood:
[ afbeelding ]
Hoezo woont ze nu in een bananenrepubliek dan? Weescht een man en vlieg er heen; over de schouder mee naar huisquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor elf dagen. En ik ken haar al 13 jaar, waarvan meer dan 4 jaar samengewoond
Als het zo makkelijk wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo woont ze nu in een bananenrepubliek dan? Weescht een man en vlieg er heen; over de schouder mee naar huis.
Het is zo makkelijk als je 't wil maken remlof! Ga, mijn zegen heb je!quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was
Ze woont in Berlusconia, waar het vorige linkse regime er ook niks van bakte trouwens
Ik heb een klein hartjequote:
* Krentenbol. gaat niet eerder slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal vast met een of andere heldhaftige achtervolging bezig zijn.
Als ik nu Noorsbloed zou zijn zou ik me de rest van de nacht niet meer melden...quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. gaat niet eerder slapen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu Noorsbloed zou zijn zou ik me de rest van de nacht niet meer melden...
Dus jij zit nu zijn profiel te f5-en.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ie het leest staat in zijn profiel dat ie online geweest is dus.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus jij zit nu zijn profiel te f5-en.
Een marokkaans tweetal in de nek gepakt die rascistische leuzen op de prullenbakken aan het spuiten waren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Spannende dingen gedaan?
Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig.![]()
Wat een boefjes...quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een marokkaans tweetal in de nek gepakt die rascistische leuzen op de prullenbakken aan het spuiten waren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een marokkaans tweetal in de nek gepakt die rascistische leuzen op de prullenbakken aan het spuiten waren.
"Dood aan de zionisten!!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen geen politie dit keer,quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een boefjes...
Politie erbij enzo zeker
Gelukkig zijn er mensen zoals als jij in de nacht!
Ik heb ze eerst aangesproken,quote:
Wel nee,quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel nee,
volgens mij kunnen ze dat woord niet eens uitspreken laat staan spellen![]()
Leuzen als:
Kanker nederlanders,
en dingen specifiek voor nazi's
dat ze laf waren en debiel en blablabla
vaak het woord kanker en dergelijke.
Die twee groepen zitten elkaar gewoon op te stoken continue.quote:
Hij heeft vast voor de tweede optie gekozen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Een van de twee vond dat hij heldhaftig moest zijn en probeerde mij te bespringen.
Nadat die kerel tegen de muur gepint was en zijn vriendje was gevlucht heb ik duidelijk gemaakt dat hij twee keuzes had.
1. Pepperspray in zijn ogen, wapen stok in zijn maag en boeien om.
2. Naar huis gaan en niet verder gaan lopen kutten.
Wat voor terrein zit je dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die twee groepen zitten elkaar gewoon op te stoken continue.
En te knokken als ze de kans krijgen.
Dat moeten ze uiteraar zelf weten, opgeruimt staat netjes eerlijk gezegd.
Maar niet op MIJN dienst.
Alles wat ik doe doe ik met volledige inzet.
En hoe graag ik ook toekijk,
mijn werk moet gedaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |