En dit keer niet eens topicverneukendt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAH!
Ik had net een leuke TT bedacht
Dan ben je net te laatquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAH!
Ik had net een leuke TT bedacht
Hallo, ik was nog bezig....quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de OP is lijstje van de 10 laatste 10 topics niet aangepast
Ik zou geen link doen of alleen één naar de vorige.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze snel doorlullen en dan een nieuwe openenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar hij was echt heel leuk en lief!
NIETS HALLOquote:
Ik ben niet meer in vormquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Deze snel doorlullen en dan een nieuwe openen
Pietje ongeduldquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een slowchat voor homoseksuele users die via code duidelijk maken wat ze graag in hun anus willen.quote:
Daar gebruikten we vroeger het verslag toch voor??quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou geen link doen of alleen één naar de vorige.
Het is een SC for fucks sake.
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gebruikten we vroeger het verslag toch voor??
In [RLS SC # 017] Waar de crisis doorgaat ging het vooral over blaat blaat blaat, enz...
Skattie, doe nou maar feauteaux van je erecte mannelijkheid posten daarna praten we verder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
homo'sslowchat? niks op homo's tegen maarwtf? was dat niet in onzin en uitgestorven
Een slowchat met een kut OP die er nu 10 minuten over doet om te ladenquote:
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NIETS HALLO
MIJN TT IS NAAR DE TYFUS OMDAT JIJ ZO NODIG SNEL MOET ZIJN EN NOU DOE JE OOK NOG S HALF-ASSED WERK AFLEVEREN!?1!?!?!!?1/1/1/1/!?!!?!??!1/1!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |