En dit keer niet eens topicverneukendt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAH!
Ik had net een leuke TT bedacht
Dan ben je net te laatquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAH!
Ik had net een leuke TT bedacht
Hallo, ik was nog bezig....quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de OP is lijstje van de 10 laatste 10 topics niet aangepast
Ik zou geen link doen of alleen één naar de vorige.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze snel doorlullen en dan een nieuwe openenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar hij was echt heel leuk en lief!
NIETS HALLOquote:
Ik ben niet meer in vormquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Deze snel doorlullen en dan een nieuwe openen
Pietje ongeduldquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een slowchat voor homoseksuele users die via code duidelijk maken wat ze graag in hun anus willen.quote:
Daar gebruikten we vroeger het verslag toch voor??quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou geen link doen of alleen één naar de vorige.
Het is een SC for fucks sake.
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gebruikten we vroeger het verslag toch voor??
In [RLS SC # 017] Waar de crisis doorgaat ging het vooral over blaat blaat blaat, enz...
Skattie, doe nou maar feauteaux van je erecte mannelijkheid posten daarna praten we verder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
homo'sslowchat? niks op homo's tegen maarwtf? was dat niet in onzin en uitgestorven
Een slowchat met een kut OP die er nu 10 minuten over doet om te ladenquote:
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NIETS HALLO
MIJN TT IS NAAR DE TYFUS OMDAT JIJ ZO NODIG SNEL MOET ZIJN EN NOU DOE JE OOK NOG S HALF-ASSED WERK AFLEVEREN!?1!?!?!!?1/1/1/1/!?!!?!??!1/1!!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, doe nou maar feauteaux van je erecte mannelijkheid posten daarna praten we verder.
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een slowchat met een kut OP die er nu 10 minuten over doet om te laden
ZIE!?quote:Dát is onze straf, ouwe.
Vrouwen maken een hoop schijt mee in hun leven.
Ze worden geboren, ze groeien uit tot kind... meisje...
Op een gegeven moment worden ze ongesteld. Dat soort ongein.
Dan als ze eindelijk denken ontpopt te zijn tot volwaardige vrouw:
overgang, menopauze weet ik wat.
Achter elkaar verandering.
Mannen worden geboren met 1 vinger in hun neus en de andere
hand op hun lul en het enige wat daar aan gaat veranderen is dat
ze in lengte groeien.
Het ongeluk van de man tijdens de pms van de vrouw is onze straf
voor onze makkelijke levensstijl.
En ik ga dit posten want het is meesterlijk.
Neuken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dus![]()
Ik had de Lapo, en dus heb ik aan m'n verplichtingen voldaan door een verse SC te openen, dat die een übertrieste TT heeft doet daar niet aan af.
Dan had je zelf de Lapo maar moeten hebben, of vanaf post 266 moeten aankondigen dat je de volgende wilde maken, heb je niet gedaan. Conclusie: FAIL
Dat zag ik je al een paar keer posten, maar hier gaat ie prima.... FOK! is de laatste tijd wel weer traag als bagger, maar dat heb ik ook op pagina's die niet met deze OP beginnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een slowchat met een kut OP die er nu 10 minuten over doet om te laden
Lees mijn koningspost 's.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag ik je al een paar keer posten, maar hier gaat ie prima.... FOK! is de laatste tijd wel weer traag als bagger, maar dat heb ik ook op pagina's die niet met deze OP beginnen
Dan heb je waarschijnlijk meer dan 32MB geheugenquote:
Blijkbaar was ik te breed om de filter te penetreren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verkeerd geaddresseerd? niks ontvangen
.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZIE!?
IK BEGRIJP JULLIE!
TROUW MET ME!
Ik weet niet meer hoeveel geheugen ik hebquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk meer dan 32MB geheugen
Prima, sterf als een maagdquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Done, en ik ben nog steeds te oud jij bent nog steeds te jong
Maar die hand op je balzak blijft WEL warm.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naast iemand lopen met een vinger in de neus is niet echt aantrekkelijk voor een vrouw
Doe je ook zelf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk meer dan 32MB geheugen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik te breed om de filter te penetreren?![]()
![]()
Die vinger in de neus gaat nog wel maar die andere hand... en dan daarnaast lopen, is wat minderquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naast iemand lopen met een vinger in de neus is niet echt aantrekkelijk voor een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |