Doe maar een god bod.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
oe oe oe ik wil the million dollar hotel
quote:
quote:Voor alle dvd's waar niets bijstaat geldt: 5euro, excl verzenden.
Van een DVD forum:quote:
Dus 1,50 is wel prima. Als je me even een PM stuurt met je adresgegevens handelen we het verder wel via de PM af, dan gaat hij morgen nog op de post.quote:Het versturen van één DVD in een bubbeltjesenvelop kost dus ¤ 1,76.
45 en we hebben een deal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef JJH het volgende:
The Godfather graag!
Kill Bill 1 & 2
en trainspotting.
40 incl?
Ik vond hem erg goed, met die film is eigenlijk mijn fascinatie voor films als Snatch, lock stock en smokin' aces begonnen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef LintuxCx het volgende:
Snatch
Hitchhiker's Guide
En ik zit nog even te denken over Layer Cake. Hoe vond je 'm?
Je camera welquote:Morgen komen er wel foto's, ben nu niet in de mogelijkheid om foto's te maken.
Ja ik weet het.. Doe het ook met pijn in mijn hart eigenlijk, maar het zit financieel momenteel echt tegen.. Gaat slecht op het werk, dus kan weinig werken, 500 euro aan boetes gehad.. Ik heb geen keus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:04 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Je camera wel?
OT: Waarom ruim je dit nou op, er zitten echt steengoede flms bij man!
Verhuur je chickquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:07 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. Doe het ook met pijn in mijn hart eigenlijk, maar het zit financieel momenteel echt tegen.. Gaat slecht op het werk, dus kan weinig werken, 500 euro aan boetes gehad.. Ik heb geen keus.
Zit er ook aan te denken om mijn PS3 de deur uit te doen, maargoed.. Eerst maar eens kijken hoeveel dit oplevert..
Een geïnteresseerde vinden zal niet zo'n probleem zijn, echter voel ik me niet zo'n pooier.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Verhuur je chick.
Dit meen ik natuurlijk niet...maar wie weet krijg je het voor elkaar![]()
OT: Succes met de verkoop, the best of luck man.
Levert vast veel meer op dan een paar DVD's.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:10 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Een geïnteresseerde vinden zal niet zo'n probleem zijn, echter voel ik me niet zo'n pooier.![]()
Maargoed, bedankt!
Dat zal dan op 6,20 verzendkosten komen denk ik.. Alle 3 apart verzenden + 3 bubbeltjesenveloppen zie ik ook niet zo zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Lock, Stock & Two Smoking Barrels (2DVD)
Hostel
Der Untergang
Zou ik graag willen ontvangen
Met Snatch is mijn fascinatie voor Lock, Stock begonnen, zegmaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vond hem erg goed, met die film is eigenlijk mijn fascinatie voor films als Snatch, lock stock en smokin' aces begonnen..
Echter is het natuurlijk geheel persoonlijk, anders die 3 voor 12 euro incl verzenden?
Hmm ja 12 euro is 4 euro per DVD, en dan moet ik zelf de verzendkosten van 6 euro nog betalen.. Dan zou ik op 2 euro per DVD uitkomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:22 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Met Snatch is mijn fascinatie voor Lock, Stock begonnen, zegmaar.Die twee films ben ik echt verzot op, vooral Snatch kan ik zo goed als dromen (maar heb 'm dus nog niet legaal nee
). Layer Cake schijnt niet dezelfde humoristische stijl te hebben maar verder wel gaaf te zijn .... dus ja, lijkt me goed.
12 euro is een hele mooie deal, is dat voor jou wel genoeg?Zo ja, wil je dat ik je mail of kun je mij bankgegevens mailen?
Ik zat nog wat over Lock Stock na te denken maar wat dat betreft vis ik zo te zien achter 't net.
15,00 incl verzenden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:26 schreef parapono het volgende:
graag Das Bot en Life of Brian. mvg parapono
Oke, dan stuur ik je wel 2 enveloppen, dan hoef ik geen 6,20 verzendkosten te betalen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:28 schreef Desdemona het volgende:
Sin city, Reservoir dogs, Big Fish, Memento ---> ¤16 incl ?
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oke, dan stuur ik je wel 2 enveloppen, dan hoef ik geen 6,20 verzendkosten te betalen.
Pm je me even je gegevens?
Heb je nog interesse?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:26 schreef parapono het volgende:
graag Das Bot en Life of Brian. mvg parapono
Mooi zo! Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! DVD lag gisteren in prima staat op de deurmat.
Is goed, ik PM je wel even.quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
- Der Untergang
- Das boot
17,50 incl? (aangezien ik ook weet hoe 't is om financieel wat krap te zitten)
ESOTSM Heb ik niet meer helaas, TD TPOD en de Lama's wel, die samen voor 15 doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:09 schreef DABAMaster het volgende:
Tenacious D in TPOD
Eternal Sunshine of the spotless mind
10tje excl verzenden. Kan in een enveloppe, dus 3 euro verzendkosten, dus 15 (ik dacht, doe eens aardig) in totaal. Ok?
Sin City en Memento heb ik niet meer, de rest wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef this-is-life het volgende:
Scarface (2DVD)
Lock, Stock & Two Smoking Barrels (2DVD)
Life of Brian deluxe edition (2DVD)
Sin City
Memento
300
25 incl verzenden
Prima, pm de gegevens maar, dan reply ik de adresgegevensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:45 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
ESOTSM Heb ik niet meer helaas, TD TPOD en de Lama's wel, die samen voor 15 doen?
20 incl neem ik zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:48 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Sin City en Memento heb ik niet meer, de rest wel..
Life of Brian, scarface en lock stock zijn wel dubbeldvd's, en 300 is een gewone. Die 4 samen voor 22,50 incl?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:49 schreef DABAMaster het volgende:
ey this-is-life, heb jij toevallig mijn pakje? Ik heb de jouwe
Beide hebben jullie PM, verzenden is idd misgegaan, maar ik regel wel even dat het goed komt..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef this-is-life het volgende:
Ik heb nog geen pakje ontvangen! Maar kun je dat pakje neit naar mij toe sturen dan
[..]
88 minutes & Lord of war heb ik nog.. 15 incl verzenden?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef v.karabacak het volgende:
88minutes, Lord of war & 300
mooi prijsje voor deze 3 en ik koop ze ( incl verz kosten )
pakje netjes aangekomen bedanktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:11 schreef DABAMaster het volgende:
pakje naar this-is-life verzonden en als het goed is ook aangekomen, mijn pakje is hier ook intussen!
graag gedaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:43 schreef this-is-life het volgende:
[..]
pakje netjes aangekomen bedankt
Hartstikke bedankt!quote:
Ik heb Smokin' Aces en Soul plane nog.. 12 euro incl verzenden?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef OG-Loco het volgende:
Smokin' Aces // Soul Plane // Der Untergang
Alleen V for Vendetta.. 7 euro incl verzenden?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je Reservoir Dogs en V for Vendetta nog?
Ok.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Alleen V for Vendetta.. 7 euro incl verzenden?
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Dimitri_ het volgende:
PM!
17,50 euro incl? Dat is excl smokin aces, die heb ik net op de post gedaan. Daarbij is Pirates een special edition dubbel dvd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hoeveel voor:
- Pirates 1
- Smokin Aces
- The Island
- Apocalypse Now
Incl. verzending
Is de hoes van Pirates in goede staat? Dus geen kapotte hoekjes e.d.?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
17,50 euro incl? Dat is excl smokin aces, die heb ik net op de post gedaan. Daarbij is Pirates een special edition dubbel dvd.
Klein beetje, je ziet wel dat de hoes niet nieuws is, maar niet gescheurd of overdreven kapotte hoeken..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Is de hoes van Pirates in goede staat? Dus geen kapotte hoekjes e.d.?
Komen we eruit met 15,- incl?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:52 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Klein beetje, je ziet wel dat de hoes niet nieuws is, maar niet gescheurd of overdreven kapotte hoeken..
U heeft een PM.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:15 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Komen we eruit met 15,- incl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |