Heb wel een idee maar ik ga een stukkie slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 05:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Welk bedrijf richtte Albert Plesman op
yurithemaster, yuri, YTM maakt me allemaal niks uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 05:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb wel een idee maar ik ga een stukkie slapen.
trusten Yurithemaster![]()
![]()
of is yuri genoeg?
akkoord, trustequote:Op vrijdag 12 december 2008 06:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
yurithemaster, yuri, YTM maakt me allemaal niks uit![]()
Slaaps
Ik weet dat hij mede-oprichter is van KLM. Weet niet of die nog meer bedrijven heeft opgericht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 05:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Welk bedrijf richtte Albert Plesman op
Lijkt me goed genoegquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik weet dat hij mede-oprichter is van KLM. Weet niet of die nog meer bedrijven heeft opgericht.
In het vorige topic hadden ze je Rubeco gedoopt, vandaar waarschijnlijk deze "oplossing"quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Rucebo het volgende:
Ik krijg er nog een puntje bij in de stand (van 49 naar 50), en dan mag je me onderaan weghalen.
Het is ook niet de makkelijkste nicknamequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:26 schreef Mark het volgende:
[..]
In het vorige topic hadden ze je Rubeco gedoopt, vandaar waarschijnlijk deze "oplossing"
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef tomtomaat het volgende:
van Frija?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |