quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:03 schreef PouwelZ het volgende:
Dit gebeurt iedereen wel eens (behalve dat van je vriendin nooit zien enzo dan)![]()
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:05 schreef CrossWind het volgende:
Hoe kan je uberhaupt van iemand houden ?
Jaja, maar jij mag niet meedoen aan de privé-party.quote:Nja, overgaan wil ik het nou niet noemen,
Als ik haar kan geloven, zijn ze gewoon vrienden.
Wat PouwelZ zegt: afstoffen en verder gaan. Het klinkt alsof dit meisje jou al heeft achtergelaten.quote:Het doet me gewoon pijn om haar ''happy'' bij iemand anders te zien.
Dat zie je wel allemaal, maar je 'vriendin' tot zover heb je nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef CrossWind het volgende:
offtopic:
Ik verbaas me dat hier zo snel word gereageert lol
ontopic:
euhm.
Ik heb al eerdere relaties gehad,
toen die over waren kon ik na een weekje afstoffen en verdergaan,
Maar dit is gewoon anders..
Ik weet niet waarom, Ik weet niet hoe,, het is gewoon anders.
Waarschijnlijk omdat ik een toekomst zie met dit meisje
een eigen huisje, 2 kinderen etc..
Het is waarschijnlijk wat vergezocht, maar het is wel dat waar ik in geloof.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef CrossWind het volgende:
De meningen van Lange Afstands Relaties zijn zeer verschillend bij mensen (ga daarover aub niet tegen me 'zeiken')
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien?
Als ze elkaar ook nog niet hebben gezien zijn ze inderdaad vriendenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:05 schreef CrossWind het volgende:
Hoe kan je uberhaupt van iemand houden ?
Nja, overgaan wil ik het nou niet noemen,
Als ik haar kan geloven, zijn ze gewoon vrienden.
Ja, daar is eigenlijk geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ze elkaar ook nog niet hebben gezien zijn ze inderdaad vrienden
je kunt je beter bezighouden met je opleiding afmaken in plaats van je druk maken om een zogenaamde relatie met iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:21 schreef CrossWind het volgende:
@PouwelZ:
Dan moet ik me pa heeeeel lief aankijke, aangezien ik geen geld om handen heb atm.
Mja, heb nu wel geld, maar das van studifi wat ik wss ook nog terug moet betale omdat ik me opleiding niet heb afgemaakt.
edit: woops, sorry voor dubbelpost
lol, Bedankt voor de tips, maar nee dankje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef NotYou het volgende:
Oh mijn God! Ben x bestaat echt, in ieder geval op het internet!
Graag wil ik je dan ook aanraden je zelfmoord te ensceneren om zo een beter leven en misschien zelfs haar liefde - of anders de liefde van een denkbeeldige versie van haar - af te dwingen. Als je dit eenmaal gedaan hebt kun je het best op 'n hek in een weiland gaan zitten.
(Mocht dit nou niet direct werken, regel en slik dan een xtc-pil, mogelijk dat dit bijdaagt aan het ontstaan van een te halucineren en/of denkbeeldige love-interest.)
Succes ts!
Je hebt geen lange afstandsrelatie met haar, je kent haar van internet. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:17 schreef CrossWind het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ik hou van haar..
ongetwijfeld, maakt het niet minder dom dat je daar niks aan doet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:27 schreef CrossWind het volgende:
[..]
lol, Bedankt voor de tips, maar nee dankje.
edit @ dr.dunno :
Ik heb mijn opleiding niet verkloot door haar..
dat heeft andere redenen.
en heb je je liefde-van-je-leven dat ook al medegedeeld? ik ben bang dat het dan net zo eenzijdig blijkt te zijn als dat het nu al is doordat die meid voor haar eigen geluk heeft gekozen in plaats van zich op te hangen aan iemand die ze nog nooit gezien heeft... en geef haar eens ongelijk?quote:Ik ben lichamelijk ook niet 100% dus het beschikbare werk voor mij kan ik gewoon niet doen.
mooie basis voor een relatie...ze woont in Zwitserland en jij bent bedgebonden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef CrossWind het volgende:
Ik ben er alleen nooit aan toegekomen om naar haar toe te gaan ivm kosten en reistijd.
Zeker, maar zolang je haar niet hebt ontmoet (om wat voor reden dan ook), heb je geen relatie met haar. Sorry voor het muggenziften, maar dat is nou juist jouw probleem: jij noemt het een relatie, zij is 'happy' in privé-internethoekjes met een Italiaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef CrossWind het volgende:
Maar er zijn tegenwoordig zoveel koppels die elkaar ontmoet hebben via het internet (datingsites ed)
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef CrossWind het volgende:
Ik heb al ruim een jaar een relatie met een meisje die ik nog nooit in het echt heb gezien,
Anyway ik hou ontzettend veel van haar, Ik heb echt alles voor haar over..
Je spreekt jezelf een beetje tegen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef CrossWind het volgende:
Ik ken haar inderdaad via het internet,
Maar er zijn tegenwoordig zoveel koppels die elkaar ontmoet hebben via het internet (datingsites ed)
Ik ben er alleen nooit aan toegekomen om naar haar toe te gaan ivm kosten en reistijd.
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:41 schreef CrossWind het volgende:
maar ik heb toch degelijk gevoelens voor haar
Daar heb ik dus mijn vraagtekens bij.quote:(en dat is wederzeids ben ik zeker van)
Dude, truth hurts, maar als je al een jaar een relatie hebt met een meisje en zelfs de rest van je leven met haar wilt doorbrengen terwijl je haar nog nooit ontmoet hebt sta je gewoon mijlenver van de realiteit af.quote:
- paddo'squote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef F04 het volgende:
Hoe kan je nou een relatie hebben terwijl jullie elkaar nog nooit hebben gezien?
Dit lijkt me echt iets voor jou F04quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef F04 het volgende:
Hoe kan je nou een relatie hebben terwijl jullie elkaar nog nooit hebben gezien?
-quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef CrossWind het volgende:
Ik heb nog nooit gehuild tijdens een film,
Vanmorgen heb ik BenX gezien.. en.. ik herken me er 100% in..
lange tijd geleden dat ik zo lang (lekker) gehuild heb..
Ik ben zonet naar beneden gegaan, nog met halve tranen in mijn ogen.
Ik had eigenlijk verwacht dat me moeder wel iets zo zegge van 'wat is er'
maar volgens mij zag ze het niet eens.
Ik ben nu die film op dvd aan het zetten, omdat ik graag wil dat mijn ouders hem ook zien (vanavond ofzo)
Wou ik ff kwijt.
Als ze normaal is en jij dus niet net als in de film wordt het dus in irl nooit watquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef CrossWind het volgende:
Ik heb nog nooit gehuild tijdens een film,
Vanmorgen heb ik BenX gezien.. en.. ik herken me er 100% in..
lange tijd geleden dat ik zo lang (lekker) gehuild heb..
Ik ben zonet naar beneden gegaan, nog met halve tranen in mijn ogen.
Ik had eigenlijk verwacht dat me moeder wel iets zo zegge van 'wat is er'
maar volgens mij zag ze het niet eens.
Ik ben nu die film op dvd aan het zetten, omdat ik graag wil dat mijn ouders hem ook zien (vanavond ofzo)
Wou ik ff kwijt.
Nou, mss passen jullie wel heel erg goed bij elkaar dan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:11 schreef CrossWind het volgende:
ze heeft zelf ook last van (lichte vorm van) autisme![]()
Treinkaartje moet toch te doen zijn! Desnoods meeten jullie in Utrecht of Eindhoven ofzo.quote:maar, ik heb zeker overwogen om naar haar toe te gaan..
heb er alleen nooit geld voor gehad,
Why not?quote:en om nou met een trucker mee te rijden...
Dat is niet de les die te leren valt uit de film!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En je gaat toch geen zelfmoord plegen ?Grote kans dat ze zelf ook wat heeft ts dus er is hoop
De film had een goed hoewel ietwat eigenaardig einde!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef NotYou het volgende:
Oh mijn God! Ben x bestaat echt, in ieder geval op het internet!
Graag wil ik je dan ook aanraden je zelfmoord te ensceneren om zo een beter leven en misschien zelfs haar liefde - of anders de liefde van een denkbeeldige versie van haar - af te dwingen. Als je dit eenmaal gedaan hebt kun je het best op 'n hek in een weiland gaan zitten.
(Mocht dit nou niet direct werken, regel en slik dan een xtc-pil, mogelijk dat dit bijdraagt aan het ontstaan van een te halucineren en/of denkbeeldige love-interest.)
Succes ts!
Je hebt een MSN relatie die je nog nooit gezien hebt.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef CrossWind het volgende:
Ik heb al ruim een jaar een relatie met een meisje die ik nog nooit in het echt heb gezien,
Anyway ik hou ontzettend veel van haar, Ik heb echt alles voor haar over..
"ik heb tijd nodig" is een halve uitspraak. De volledige zin luidt: "Ik heb tijd nodig zonder jou"quote:Ze heeft tegen mij gezecht dat ze tijd nodig had.
Dit maak je jezelf wijs.quote:Ik kan niet zonder haar.
Ik hou met heel mijn hart van der.
18... zie de derde regelquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef Xennia het volgende:
en dan weet je je vader 1 keer te overtuigen en dan heb je 1 keer geld en dan? Zie je haar nooit meer? Kun je niet beter je pijlen richten op iemand met wie je daadwerkelijk iets op kunt bouwen?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Gastquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef CrossWind het volgende:
offtopic:
Ik verbaas me dat hier zo snel word gereageert lol
ontopic:
euhm.
Ik heb al eerdere relaties gehad,
toen die over waren kon ik na een weekje afstoffen en verdergaan,
Maar dit is gewoon anders..
Ik weet niet waarom, Ik weet niet hoe,, het is gewoon anders.
Waarschijnlijk omdat ik een toekomst zie met dit meisje
een eigen huisje, 2 kinderen etc..
Het is waarschijnlijk wat vergezocht, maar het is wel dat waar ik in geloof.
njah dat vermoeden had ik al gisteren; voor zover het wederzijds is/was in die 2 jaar: it takes one to know onequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:11 schreef CrossWind het volgende:
ze heeft zelf ook last van (lichte vorm van) autisme![]()
en hoe zie je de toekomst als je haar eenmaal hebt gezien? denk je niet, dat als het wederzijds zou zijn geweest, zij wel naar jou toe gekomen was?quote:maar, ik heb zeker overwogen om naar haar toe te gaan..
heb er alleen nooit geld voor gehad,
nee, je moet eens realistisch zijn en het niet zo idioot ver zoeken, dat wordt (zeker met jouw beperkingen) nooit wat.quote:en om nou met een trucker mee te rijden...
naja, ik ben vanmezelf ook nogal onzeker,
ben in oktober naar 'vreemden' geweest in almere omdat ik naar amsterdam moest..
dat was voor mij al heel eng om alleen te doen met de trein enzo, terwijl een paar dagen daarvoor hun bij ons zijn geweest...
afijn, ik zal alles op alles moeten zetten om me pa over te halen om me te laten gaan.
hou toch op en doe niet zo theatraal; natuurlijk heb je dat nooit serieus overwogenquote:en nee, ik ben niet van plan zm te plegen, is wel in me op gekomen..
inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
GastAls je eerdere 'relaties' ook digitaal waren heb je simpelweg nog nooit een relatie gehad. Ook dit is geen relatie. Je hebt die meid nog nooit gezien! Hoe serieus kan dit zijn? Ik zal antwoord meteen even geven: niet. Dat je je hier druk om maakt... wat zeggen je ouders en vrienden hiervan?
Mijn tip: zet je comuter uit en ga eens praten met vrouwen die je aan kunt kijken en aan kunt raken.
Wat zou het uitmaken wie als eerste naar wie gaat? Ik heb eerder de mogelijkheid om naar haar te gaan (wat nog maar net zo is)dan zij naar mij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
en hoe zie je de toekomst als je haar eenmaal hebt gezien? denk je niet, dat als het wederzijds zou zijn geweest, zij wel naar jou toe gekomen was?
Ik heb nooit gezecht dat mijn eerdere relaties digitaal waren..quote:
heb je, behalve je moeder, oma, tante en eventueel zus ooit een vrouw van dichtbij gezien? ik vermoed van niet, anders zou je ook weten wat wel een relatie is en ook niet jezelf voorhouden, dat je die nu hebt met dat belgische meisje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef CrossWind het volgende:
Ik heb nooit gezecht gezegd dat mijn eerdere relaties digitaal waren..
ga vooral zo door manquote:Wat zou het uitmaken wie als eerste naar wie gaat? Ik heb eerder de mogelijkheid om naar haar te gaan (wat nog maar net zo is)dan zij naar mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |