abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63962333
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef Xennia het volgende:
en dan weet je je vader 1 keer te overtuigen en dan heb je 1 keer geld en dan? Zie je haar nooit meer? Kun je niet beter je pijlen richten op iemand met wie je daadwerkelijk iets op kunt bouwen?

Hoe oud ben je eigenlijk?
18... zie de derde regel
pi_63962992
Praat er anders eens over met je ouders, wat vinden ze van deze situatie etc?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:50:03 #53
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_63963256
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef CrossWind het volgende:
offtopic:
Ik verbaas me dat hier zo snel word gereageert lol

ontopic:
euhm.
Ik heb al eerdere relaties gehad,
toen die over waren kon ik na een weekje afstoffen en verdergaan,
Maar dit is gewoon anders..
Ik weet niet waarom, Ik weet niet hoe,, het is gewoon anders.
Waarschijnlijk omdat ik een toekomst zie met dit meisje
een eigen huisje, 2 kinderen etc..
Het is waarschijnlijk wat vergezocht, maar het is wel dat waar ik in geloof.
Gast Als je eerdere 'relaties' ook digitaal waren heb je simpelweg nog nooit een relatie gehad. Ook dit is geen relatie. Je hebt die meid nog nooit gezien! Hoe serieus kan dit zijn? Ik zal antwoord meteen even geven: niet. Dat je je hier druk om maakt... wat zeggen je ouders en vrienden hiervan?

Mijn tip: zet je comuter uit en ga eens praten met vrouwen die je aan kunt kijken en aan kunt raken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_63963448
Aankijken
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:41:49 #55
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_63967544
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:11 schreef CrossWind het volgende:
ze heeft zelf ook last van (lichte vorm van) autisme
njah dat vermoeden had ik al gisteren; voor zover het wederzijds is/was in die 2 jaar: it takes one to know one
quote:
maar, ik heb zeker overwogen om naar haar toe te gaan..
heb er alleen nooit geld voor gehad,
en hoe zie je de toekomst als je haar eenmaal hebt gezien? denk je niet, dat als het wederzijds zou zijn geweest, zij wel naar jou toe gekomen was?
quote:
en om nou met een trucker mee te rijden...
naja, ik ben vanmezelf ook nogal onzeker,
ben in oktober naar 'vreemden' geweest in almere omdat ik naar amsterdam moest..
dat was voor mij al heel eng om alleen te doen met de trein enzo, terwijl een paar dagen daarvoor hun bij ons zijn geweest...
afijn, ik zal alles op alles moeten zetten om me pa over te halen om me te laten gaan.
nee, je moet eens realistisch zijn en het niet zo idioot ver zoeken, dat wordt (zeker met jouw beperkingen) nooit wat.
quote:
en nee, ik ben niet van plan zm te plegen, is wel in me op gekomen..
hou toch op en doe niet zo theatraal; natuurlijk heb je dat nooit serieus overwogen
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Gast Als je eerdere 'relaties' ook digitaal waren heb je simpelweg nog nooit een relatie gehad. Ook dit is geen relatie. Je hebt die meid nog nooit gezien! Hoe serieus kan dit zijn? Ik zal antwoord meteen even geven: niet. Dat je je hier druk om maakt... wat zeggen je ouders en vrienden hiervan?

Mijn tip: zet je comuter uit en ga eens praten met vrouwen die je aan kunt kijken en aan kunt raken.
inderdaad
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_63973877
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef dr.dunno het volgende:

en hoe zie je de toekomst als je haar eenmaal hebt gezien? denk je niet, dat als het wederzijds zou zijn geweest, zij wel naar jou toe gekomen was?
Wat zou het uitmaken wie als eerste naar wie gaat? Ik heb eerder de mogelijkheid om naar haar te gaan (wat nog maar net zo is)dan zij naar mij.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef dr.dunno het volgende:

inderdaad
Ik heb nooit gezecht dat mijn eerdere relaties digitaal waren..
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:08:56 #57
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_63976859
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef CrossWind het volgende:

Ik heb nooit gezecht gezegd dat mijn eerdere relaties digitaal waren..
heb je, behalve je moeder, oma, tante en eventueel zus ooit een vrouw van dichtbij gezien? ik vermoed van niet, anders zou je ook weten wat wel een relatie is en ook niet jezelf voorhouden, dat je die nu hebt met dat belgische meisje.
quote:
Wat zou het uitmaken wie als eerste naar wie gaat? Ik heb eerder de mogelijkheid om naar haar te gaan (wat nog maar net zo is)dan zij naar mij.
ga vooral zo door man

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_63980708
Je hebt je gewoon een perfect beeld van iemand gevormd en je daar ben je op verliefd. Zij daarentegen is het wachten zat en is verder gegaan met haar leven. Het is nu wachten tot ze je blokkeerd op msn enz.

Want geen tijd en geen geld is geen excuus als je echt gek op d'r bent.

Je kunt nu 2 dingen doen verder gaan met je leven zonder haar. Of d'r gaan stalken, moet je er van te voren wel even of FOK wijzen zodat ze haar verhaal hier kwijt kan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:03:59 #59
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_63980806
Het is bijna moeilijk om hier serieus op te reageren toch.

Alles is al meermalen gezegd, maar ik denk dat dit gewoonweg niet aankomt bij iemand die ze niet allemaal op een rijtje heeft. (niet verkeerd bedoeld maar gewoon een feit toch!?)
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:32:46 #60
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63980961
TS: Als je straks volwassen bent en dit topic nog eens terug leest zul je waarschijnlijk moeten lachen om je naiviteit...

Dat was de minst lullige opmerking die ik kon verzinnen
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')