Volgens mij roepen ze dan altijd om dat voor 'deze trein' een toeslag geldt.. net als bij ICE's zeg maar. Maar ik weet t niet zeker!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:23 schreef Becherovka het volgende:
Hmm, zou je met je OV gratis in die spoorwegmuseumtrein kunnen? Ga ik een paar keer op en neer
Ze hebben ook een oude groene die dat doet, in ieder geval een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef Nielsch het volgende:
Die historische trein die iemand uit het vorige topic zag rijden is (naar mijn weten) niet de pendeltrein van CS naar Maliebaan. Daar wordt (meestal) een oude gele stoptrein voor ingezet.
Prijs / kwantiteitverhouding bedoel je...quote:Op zondag 14 december 2008 15:45 schreef Becherovka het volgende:
Zelfde verhaal als gister mbt in bed liggen
Gisteren naar Rauw geweest in tivoli. Was wel een leuk feestje, maar vond het wel een beetje kort. 4 uur party voor 10 euro is niet echt een goeie prijs/kwaliteitverhouding als je het mij vraagt.
Nog ff aan te vullen met de Hogeschool Utrecht - FCJ, de Uithof.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:53 schreef QueZTone het volgende:
What about cafe's / gelegenheden met tafelvoetbal-tafels?
Cafe's:
Sportcafe Olympos, de Uithof
Cambridgebar, de Uithof
Overig:
Hogeschool Utrecht - FEM, de Uithof
Hogeschool Utrecht - FMR, de Uithof
Alsof ik helemaal naar de Uithof zou gaan als ik zou willen tafelvoetballenquote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nog ff aan te vullen met de Hogeschool Utrecht - FCJ, de Uithof.
Danke.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zit of zat vlak bij het gemeentehuis een pool-cafe...ding. Kan zijn dat ze ze daar ook hebben. Volgens mij is het deze:
Hart Van Utrecht, te Utrecht
Ganzenmarkt 16/B, 3512 GD Utrecht
Telefoon: 030 - 2332315
Gewoon ff bellen en vragen of ze airhockey tafels hebben.
Daar wordt de Connaisseur aangeraden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Misschien handig voor sommige mensen hier:
Restaurant in Utrecht?
Vorige week vrijdag zag ik nog een Sprinter-tweetje onderweg naar Maliebaan.quote:Op maandag 15 december 2008 23:05 schreef bork het volgende:
Het oude treinen verhaal is 2-ledig.
Oude treinen die je doordeweeks ziet rijden gaan naar werkplaatsen, andere evenementen, afgehuurd en/of voor instructie.
Er zijn 3 stellen van het spoorwegmuseum die afwisselend aan het einde van de maand op zaterdag en zondag, 3 rondjes Utrecht doen (terug via Maliebaan). Dit heet de Heimwee Express.
Dit kost 3,50 plus de entree van het museum, de kaartjes voor de eerste rit zijn een uur voor vertrek te koop op het perron in het midden van het museum.
Tip: doe dit niet in de kerstvakantie!
De reistijden en de inzet van het verschillend materieel vind je op: http://www.spoorwegmuseum.nl/nl/hetmuseum/heimwee.htm
Plaatjes:
- Elektrische drie-wagentrein Mat'24 type Blokkendoos uit 1927 (176 zitplaatsen)
[ afbeelding ]
- Elektrische twee-wagentrein Mat’46 uit 1952 (104 zitplaatsen)
[ afbeelding ]
- Diesel Elektrische trein Blauwe Engel uit 1954 (73 zitplaatsen)
[ afbeelding ]
Door de weeks komt de Kameel wel eens langstuffen
[ afbeelding ]
Julianapark! Alleen een hoop zooi op het ijs!quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef ArtemisQ het volgende:
Waar kun je eigenlijk schaatsen in Utrecht? Op natuurijs dan, als het harder begint te vriezen! Wilhelminapark? Kromme Rijn? Zijn er ook ijsbanen?
Molenpolder (bij Maarssenveen) is een favoriete schaatsplek in de buurt van Utrecht.quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef ArtemisQ het volgende:
Waar kun je eigenlijk schaatsen in Utrecht? Op natuurijs dan, als het harder begint te vriezen! Wilhelminapark? Kromme Rijn? Zijn er ook ijsbanen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |