Volgens mij roepen ze dan altijd om dat voor 'deze trein' een toeslag geldt.. net als bij ICE's zeg maar. Maar ik weet t niet zeker!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:23 schreef Becherovka het volgende:
Hmm, zou je met je OV gratis in die spoorwegmuseumtrein kunnen? Ga ik een paar keer op en neer
Ze hebben ook een oude groene die dat doet, in ieder geval een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef Nielsch het volgende:
Die historische trein die iemand uit het vorige topic zag rijden is (naar mijn weten) niet de pendeltrein van CS naar Maliebaan. Daar wordt (meestal) een oude gele stoptrein voor ingezet.
Prijs / kwantiteitverhouding bedoel je...quote:Op zondag 14 december 2008 15:45 schreef Becherovka het volgende:
Zelfde verhaal als gister mbt in bed liggen
Gisteren naar Rauw geweest in tivoli. Was wel een leuk feestje, maar vond het wel een beetje kort. 4 uur party voor 10 euro is niet echt een goeie prijs/kwaliteitverhouding als je het mij vraagt.
Nog ff aan te vullen met de Hogeschool Utrecht - FCJ, de Uithof.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:53 schreef QueZTone het volgende:
What about cafe's / gelegenheden met tafelvoetbal-tafels?
Cafe's:
Sportcafe Olympos, de Uithof
Cambridgebar, de Uithof
Overig:
Hogeschool Utrecht - FEM, de Uithof
Hogeschool Utrecht - FMR, de Uithof
Alsof ik helemaal naar de Uithof zou gaan als ik zou willen tafelvoetballenquote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nog ff aan te vullen met de Hogeschool Utrecht - FCJ, de Uithof.
Danke.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zit of zat vlak bij het gemeentehuis een pool-cafe...ding. Kan zijn dat ze ze daar ook hebben. Volgens mij is het deze:
Hart Van Utrecht, te Utrecht
Ganzenmarkt 16/B, 3512 GD Utrecht
Telefoon: 030 - 2332315
Gewoon ff bellen en vragen of ze airhockey tafels hebben.
Daar wordt de Connaisseur aangeraden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Misschien handig voor sommige mensen hier:
Restaurant in Utrecht?
Vorige week vrijdag zag ik nog een Sprinter-tweetje onderweg naar Maliebaan.quote:Op maandag 15 december 2008 23:05 schreef bork het volgende:
Het oude treinen verhaal is 2-ledig.
Oude treinen die je doordeweeks ziet rijden gaan naar werkplaatsen, andere evenementen, afgehuurd en/of voor instructie.
Er zijn 3 stellen van het spoorwegmuseum die afwisselend aan het einde van de maand op zaterdag en zondag, 3 rondjes Utrecht doen (terug via Maliebaan). Dit heet de Heimwee Express.
Dit kost 3,50 plus de entree van het museum, de kaartjes voor de eerste rit zijn een uur voor vertrek te koop op het perron in het midden van het museum.
Tip: doe dit niet in de kerstvakantie!
De reistijden en de inzet van het verschillend materieel vind je op: http://www.spoorwegmuseum.nl/nl/hetmuseum/heimwee.htm
Plaatjes:
- Elektrische drie-wagentrein Mat'24 type Blokkendoos uit 1927 (176 zitplaatsen)
[ afbeelding ]
- Elektrische twee-wagentrein Mat’46 uit 1952 (104 zitplaatsen)
[ afbeelding ]
- Diesel Elektrische trein Blauwe Engel uit 1954 (73 zitplaatsen)
[ afbeelding ]
Door de weeks komt de Kameel wel eens langstuffen
[ afbeelding ]
Julianapark! Alleen een hoop zooi op het ijs!quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef ArtemisQ het volgende:
Waar kun je eigenlijk schaatsen in Utrecht? Op natuurijs dan, als het harder begint te vriezen! Wilhelminapark? Kromme Rijn? Zijn er ook ijsbanen?
Molenpolder (bij Maarssenveen) is een favoriete schaatsplek in de buurt van Utrecht.quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef ArtemisQ het volgende:
Waar kun je eigenlijk schaatsen in Utrecht? Op natuurijs dan, als het harder begint te vriezen! Wilhelminapark? Kromme Rijn? Zijn er ook ijsbanen?
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=435013quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Huppelei het volgende:
Weet iemand een leuk, goedkoop restaurantje waar ik snel een hapje met me vriendin kan eten voordat we naar Dirty Dancing gaan? In de buurt van het centraal station?
Volgens mij kun je via de SSHU zeer snel terecht op de Uithof en kun je na een jaartje wel doorstromen naar een kamer die iets centraler ligt. Tenminste, zoiets hoorde ik. Weet het niet zeker. Maar je kan de SSH even bellen om te informeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef boeiuh het volgende:
Heren, ik zoek een kamer! Is de kamernood nog steeds zo groot als een aantal jaren geleden? Toen koste het me heel wat moeite en moest ik uiteindelijk genoegen nemen met een piepklein kamertje.
Weet iemand of er bij de SSHU nog wachtlijsten zijn?
Binnen een jaar kom je sowieso in aanmerking voor Tuindorp-West en het IBB.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef boeiuh het volgende:
Heren, ik zoek een kamer! Is de kamernood nog steeds zo groot als een aantal jaren geleden? Toen koste het me heel wat moeite en moest ik uiteindelijk genoegen nemen met een piepklein kamertje.
Weet iemand of er bij de SSHU nog wachtlijsten zijn?
Het gaat best goed met het tekort, nu Casa Confetti is opgeleverd en binnenkort MAX volgt. Utrecht is best goed bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Binnen een jaar kom je sowieso in aanmerking voor Tuindorp-West en het IBB..
MAX is naast de tippelzone.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Nosh het volgende:
Zeker weten. Is MAX het KPN-terrein? Want dat wordt ook een studentencomplex.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Nosh het volgende:
Zeker weten. Is MAX het KPN-terrein? Want dat wordt ook een studentencomplex.
Ach, en anders hebben we in onze post-nucleaire woestenij wel én een studentencomplex én een nieuw station!quote:
Hoorde ik daar het woord "sloopkogel" ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:42 schreef Nosh het volgende:
ah okay, had geen idee over welke termijn het ging. blijft een goed plan though. kunnen ze meteen het IBB ook een flinke renovatie geven, als ze toch in die hoek bezig zijn
Nee joh, die lijn komt nooit af omdat Amsterdam dat straks niet meer kan betalen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef jakkop het volgende:
Is wel een mooie nieuwe start om Utrecht dan de hoofdstad van de wereld te maken. Maarja, in Amsterdam hebben ze dan de Noord-Zuidlijn, die is ook wat waard.
Komt grotendeels uit BRU- en overheidspotjes hoor, ze hebben allebei een belang wat dat van de stad ver overstijgt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:06 schreef jakkop het volgende:
Alsof de gemeente Utrecht het nieuwe station wel kan betalenEn een tramlijn naar Uithof
Nee joh, perfect wonen hier.quote:
serieus? Werk daar zo'n beetje naast, nooit iets gemerktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
MAX is naast de tippelzone.Eens een foto zoeken.
Van Oosten is een gore klootzak die zogenaamd het beste voor heeft met de burgers maar ondertussen miljoenen aan belastinggeld doet verdampen. Zijn acties tonen aan dat de wet mbt inspraak anders moet, zoals Brinkman al eens gezegd heeft. Tuurlijk, de man maakt gebruik van zijn rechten, maar ik zou het niet erg vinden als meneer eens een ernstige hartaanval zou krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:00 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/(...)jgt_nog_maanden.html!
Wat hebben wij Van Oosten ooit misdaan?
Join the club. Ik heb hem al verschillende malen in de reacties op AD.nl min of meer doodgewenst. Wordt 2009 weer een verloren jaar voor het stationsgebied....quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Van Oosten is een gore klootzak die zogenaamd het beste voor heeft met de burgers maar ondertussen miljoenen aan belastinggeld doet verdampen. Zijn acties tonen aan dat de wet mbt inspraak anders moet, zoals Brinkman al eens gezegd heeft. Tuurlijk, de man maakt gebruik van zijn rechten, maar ik zou het niet erg vinden als meneer eens een ernstige hartaanval zou krijgen.
Die bushalte is maar zoooo'n klein deel van het probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:36 schreef Joesse het volgende:
Maar denkt die vent nou dat hij het nog terug kan draaien of zo? Pff ze zijn nu al begonnen, laat ze het lekker afmaken, is wel zo prettig voor een ieder die bushalte Vredenburg mist
Ja ja snap ik, ik noemde de bushalte bij wijze van understatement. Het is gewoon schandalig dat eigenlijk een persoon zo'n invloed kan hebben op zo'n groot project als dit. Ik vraag me af waar hij nou werkelijk op uit is, volgens mij heeft 'ie nooit genoeg aandacht van z'n pappie en mammie gehad. Kan me niet voorstellen dat 'ie in de stad veel medestanders heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Die bushalte is maar zoooo'n klein deel van het probleem.! Dit houdt de complete verbouwing van het stationsgebied en CS tegen omdat alles afhankelijk is van elkaar. En dit kost de belastingbetaler (wat Van Oosten niet is, hij heeft godverdomme zelfs een uitkering...) miljoenen. Ik kan hier zo fucking agressief van worden...
Nope, heeft hij ook niet. Hij komt trouwens oorspronkelijk uit Groningen of all places.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ja ja snap ik, ik noemde de bushalte bij wijze van understatement. Het is gewoon schandalig dat eigenlijk een persoon zo'n invloed kan hebben op zo'n groot project als dit. Ik vraag me af waar hij nou werkelijk op uit is, volgens mij heeft 'ie nooit genoeg aandacht van z'n pappie en mammie gehad. Kan me niet voorstellen dat 'ie in de stad veel medestanders heeft?
Verbitterd en machtsgeil. Allemaal ten koste van ons!quote:
Ja, hallo. Daar zit ik ook. Ik ben daar de aanvoerder van de Anti-Van-Oosten-fanclub zo ongeveer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Nielsch het volgende:
Op het Utrecht-forum van SkyScraperCity (best mooi forum trouwens als je informatie wilt over alle bouwprojecten in de stad) worden ze ook helemaal gek van die tyfuslijer van een Van Oosten. Wat is dat een gore kuthond zeg.
Beter dan de troep die er nu staat. Maar wat vind je dan zo erg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:19 schreef Ireth het volgende:
hhmm... ik zit zo die tekeningen en foto's te bekijken uit de OP daar... maar kan er ook niet echt kapot van zijn zeg.. wat een idioot lelijke ontwerpen zitten er tussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |