futures van WS zakken ook steeds verder weg. Is er nieuws, of komt nu de realisatie bij de beleggers van de realiteit van de situatie?quote:Op maandag 15 december 2008 10:28 schreef Lemans24 het volgende:
Al twee keer in de min, hij gaat erdoor zakken...
Wees blij dat ING je geen shorts liet kopen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:41 schreef Lemans24 het volgende:
En @$% ING laat mij geen shorts kopen. Ik overweeg zelfs transactiekosten te gaan betalen voor turbo's.
22 ja? dat is inderdaad wel flink te noemen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hinken op 2 gedachten, de positieve van een eindejaarsrally en de negatieve dat er nu best wel ruimte is om flink te dalen (DJ naar 8000 & AEX richting 22)).
Ja, ik wacht nog even lekker af...quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees blij dat ING je geen shorts liet kopen.
Mag ook wel, hij heeft nog tijd goed te makenquote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef pberends het volgende:
Willem Middelkoop vandaag op RTL Z.
Interessant wat Middelkoop zegt. Hij zegt dat Aegon nog 27 miljard aan baggerproducten heeft, waar minimaal 30% op afgeschreven moet worden. Dan is het eigen vermogen van Aegon 0,0.quote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef pberends het volgende:
RTL Video: 11.10 uur: Aegon klaagt bij Willem, maar het nieuws blijft negatief
LOL.
Na de uitzending van nu zal ik het eens bekijkenquote:Op maandag 15 december 2008 12:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant wat Middelkoop zegt. Hij zegt dat Aegon nog 27 miljard aan baggerproducten heeft, waar minimaal 30% op afgeschreven moet worden. Dan is het eigen vermogen van Aegon 0,0.
Ik heb het niet gezien.quote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef pberends het volgende:
RTL Video: beursupdate Willem Middelkoop 10.10
Middelkoop herhaalt wederom dat er een bodem is gezet voor de AEX voorlopig. Daarna zouden we er wel weer een flink onder kunnen duiken is zijn voorspelling.
Klinkt een beetje tegenstrijdig.quote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef pberends het volgende:
Middelkoop herhaalt wederom dat er een bodem is gezet voor de AEX voorlopig. Daarna zouden we er wel weer een flink onder kunnen duiken is zijn voorspelling.
Link klopt niet!quote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat dat vooral ligt aan de cijfers uit de VS van 15:15 en de reactie van WS daar op. Of we gaan vandaag niet voor- of achteruit ivm het rentebesluit van morgen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, tot welke hoogten zullen we gaan stijgen vandaag? Opnieuw 257 misschien?
Niet echt, professionele handelaren en speculanten lijken toch even de markt te bepalen voorlopig. En die lijkt omhoog.quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klinkt een beetje tegenstrijdig.
Denk niet dat Wall Street daar nu zo op reageerd... en als ze erg slecht zijn, misschien wind in de zeilen voor de renteverlaging en knalt de beurs weer omhoog.quote:Op maandag 15 december 2008 12:27 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral ligt aan de cijfers uit de VS van 15:15 en de reactie van WS daar op. Of we gaan vandaag niet voor- of achteruit ivm het rentebesluit van morgen.
Je hebt zeker longsquote:Op maandag 15 december 2008 12:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk niet dat Wall Street daar nu zo op reageerd... en als ze erg slecht zijn, misschien wind in de zeilen voor de renteverlaging en knalt de beurs weer omhoog.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef pberends het volgende:
RTL Video: 11.10 uur: Aegon klaagt bij Willem, maar het nieuws blijft negatief
LOL.
De FTSE heeft helemaal niet in de min gestaan... foutje bedanktquote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef pberends het volgende:
Willem zei toch "lager"?quote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De FTSE heeft helemaal niet in de min gestaan... foutje bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |