het ging me om die post van bsbquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey poepie.
maar is het tegenwoordig normaal dat je hele posts verdwijnen en daardoor geen plek meer heeft in favorieten? vroeger haalden ze alleen de tekst weg,
ligt er misschien aan aan wie je het vraagt?quote:ach ik zal wel te lang gebanned zijn geweest
Kennelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:01 schreef Loedertje het volgende:
Ah, dit is dus het actuele date en versier topic![]()
Ik vraag jou toch niet om een date?quote:
Waarom eigenlijk niet?quote:
Of omdat hij totaal niet interessant is.quote:
Niet geil is bedoel je wrs en zoalshetis is dat wel?quote:Op zondag 14 december 2008 01:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of omdat hij totaal niet interessant is.
Kan..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Slowchatten kan in [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Koest, loeder, koest.quote:Op zondag 14 december 2008 02:10 schreef Loedertje het volgende:
Elfletterig en sex/geil?
Die dingen gaan niet samen
Nou, elfletterig is ook een *in de kast nicht* als je naar zijn postings kijkt, algehele hysterie bij in zijn ogen vréselijke nieuwsberichten, kampioen in dramatiseren , een soort moussie alleen dan *mannelijk*.(maar dat laatste schreef ik al eerder )quote:Op zondag 14 december 2008 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs komt dat omdat-ie niets homo-achtigs over zich heeft, zoals zoalshetis wel heeft...
Ja, klopt ja maar die hysterie van hem is Gutmenschschappelijke fatsoensrakkerij. Daar waar de homo-achtige altijd voor het persoonlijke, het neuzelige en het campige gaat en tegelijkertijd enorm extreem kan zijn op sommige dingen. Je kent de bekende homo-isten wrs ook wel, die hebben allemaal een vrij extreem randje. Extremer dan een hysterische Gutmenschschappelijke fatsoensrakker ooit kan worden.quote:Op zondag 14 december 2008 02:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou, elfletterig is ook een *in de kast nicht* als je naar zijn postings kijkt, algehele hysterie bij in zijn ogen vréselijke nieuwsberichten, kampioen in dramatiseren , een soort moussie alleen dan *mannelijk*.(maar dat laatste schreef ik al eerder )
Als ik jou was zou ik de TT's aanpassen, heb je het loeder mooi mee.quote:Op zondag 14 december 2008 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
LOL, leuke verhalen hier. En ik had nog zo gezegd om naar dat slowchat-topic te gaan.
Weet je, ik wil het eigenlijk niet over dat extreme randje van elfletterig hebben, krijg daar een naar gevoel bij en helaas ga ik al vrij snel visualiseren (dit in combinatie met het sexloze etiket wat ik op hem heb geplakt.)quote:Op zondag 14 december 2008 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
die hebben allemaal een vrij extreem randje.
Hét hoogtepunt van je dag vandaag?quote:
Ik denk niet dat Elfje een monnik is hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 02:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je, ik wil het eigenlijk niet over dat extreme randje van elfletterig hebben, krijg daar een naar gevoel bij en helaas ga ik al vrij snel visualiseren (dit in combinatie met het sexloze etiket wat ik op hem heb geplakt.)
ik hou niet van randjes om randjes.
Wat ik bedoel is, dat je hierboven slowchat #2 zet, en boven slowchat #2 NWS FB, joh. Maar goed zoiets moet je niet van een ander aannemen, maar zelf verzinnen.quote:Op zondag 14 december 2008 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik pas geen enkele titel aan, maar iets met "sprookjes" erin zou het beste passen.
quote:Op zondag 14 december 2008 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
Trouwens loeder, jij bent toch eigenlijk ook vrij seksloos, of niet?
Inventief is hij niet he?quote:Op zondag 14 december 2008 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik bedoel is, dat je hierboven slowchat #2 zet, en boven slowchat #2 NWS FB, joh. Maar goed zoiets moet je niet van een ander aannemen, maar zelf verzinnen..
Ik ben heter .quote:
Meestal wacht je tot 4 uur, als je zeker weet dat ik niet meer reageer, om zo'n antwoord te geven hè, schalk.quote:
IRL ook leuk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |