quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik heb vandaag een vragenuurtje. Als er serieuze vragen zijn kun je me pm-en.²
Hamstrings gezocht
Dat vind ik niet echt netjes van je. Je ziet toch dat hij zijn taak als mod uiterst serieus neemt. Ik heb daar oprecht veel respect voor. Ik ben vaker gevraagd voor de job, maar ik heb het altijd afgewend daar het een zeer ondankbare taak is, je kunt het nooit goed doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef Aoristus het volgende:
Ja, als je je als een wijf gedraagt, dan wordt je als een wijf behandeld
Zeg Elfje, waarom zeg je eigenlijk vrij vaak dat je PvdA stemt? Denk je dan dat je meer mag zeggen over Marokkanen?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Voor al jullie vragen over moderatie en alles wat daarmee samenhangt.
Slowchatten kan in [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
[..]
Zo vaak zeg ik dat niet. Verder zeg ik gewoon wat ik wil (binnen de policy natuurlijk) en is mijn stemgedrag bij de verkiezingen echt volstrekt niet interessant.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg Elfje, waarom zeg je eigenlijk vrij vaak dat je PvdA stemt? Denk je dan dat je meer mag zeggen over Marokkanen?.
Waar kun je dat soort vragen dan wel plaatsen???quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo vaak zeg ik dat niet. Verder zeg ik gewoon wat ik wil (binnen de policy natuurlijk) en is mijn stemgedrag bij de verkiezingen echt volstrekt niet interessant.
Maar mag dit NWS-feedbacktopic, in tegenstelling tot de laatste helft van het vorige topic, over wat anders gaan dan mijn posts als user? Het is keurig uitgelegd welk traject je kunt bewandelen als je daar storende zaken in aantreft. Daar wou ik het nu maar even bij laten.
Ja, ik ben het in principe eens met het loeder dat je niet moet pm'en eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
In het genoemde slowchat-topic, in een PM aan mij, of als het direct met het topic te maken heeft, in het betreffende topic. En voor zover het klachten over moderatie betreft, kan het hier. Lijkt me toch redelijk duidelijk.
Trusten.
Had ik al aangepast ;') Of wil je perse die duim omlaag?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef Slappy het volgende:
tvp
Kan iemand die duim omlaag doen ipv omhoog in mijn topic
Zal ff kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:39 schreef Slappy het volgende:
als je topic aanmaakt bedoel ik he,ik had toch echt wat anders dan duim omhoog
Klopt, heb even geinformeerd maar een TI (topic icon) kunnen we niet veranderen als ie eenmaal staat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:42 schreef Slappy het volgende:
Ja ik vind dat daar geen duim omhoog moet bij zulke massa ontslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |