Daarom ook Biohazzard 5...quote:
Wat maakt dat uit? Ik denk dat het enkel kan door je systeem in het engels in te stellen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie heeft Resistance 2 en weet of je die gare nederlandse taal uit kunt zetten/veranderen naar engels?
De ''Print screen'' knop!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:37 schreef KoosyNL het volgende:
Hoe werkt die screenshot functie op de PS3 eigenlijk? Welke knoppen moet je daarvoor indrukken?
Dacht dat ze al draadloos waren..quote:SingStar krijgt draadloze microfonen
Met SingStar, SingStar Vol. 2, SingStar Vol. 3 en SingStar ABBA is de aanwezigheid van SingStar op de PlayStation 3 duidelijk.
Tot nu toe kun je alleen microfoons met draad gebruiken, maar in 2009 zal Sony eindelijk de draadloze SingStar microfonen lanceren. Een exacte datum meldde men nog niet, maar waarschijnlijk valt de release samen met een nieuwe SingStar.
Gast, heb je die stemmen gehoordquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik denk dat het enkel kan door je systeem in het engels in te stellen.
Ik kan niet wachten op de eerstvolgende avond laveloos Singstarren inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef Tumble het volgende:
Congrats spotless! dat er maar vele avondjes laveloos singstar nummers verkrachten mogen volgen en menig potje Fifa09 "klassiekers" die uitmonden in een gevecht op het middenveld met twee keer een uitbraak en 1-1 als eindstand
En ja ik ben nog steeds bereid om in de eerste 5 minuten een kaart te pakken zolang je maar niet scoort ;-)
que?quote:
Ik bedoelde meer; Wat zeg je?quote:
Het is echt een Second Lifequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
WAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Ik lees net dat als je in Home wilt bowlen, of een spelletje op je een virtuele arcadekast wilt spelen je op je beurt moet wachten. Bezet is ook echt bezet. Sony
[ afbeelding ]
Vrijgespeeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Gamer_V het volgende:
FUCK YEAH. 8 stukjes kleding vrijgespeeld in Home.
En welke releases mogen dat dan zijn.....?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef Remake het volgende:
wachten tot de hype eraf is en ondertussen de neiuwste december releases spelen?
wat hij zegtquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Het ventje maken was nog het minst saaie aan Home.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
WAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Ik lees net dat als je in Home wilt bowlen, of een spelletje op je een virtuele arcadekast wilt spelen je op je beurt moet wachten. Bezet is ook echt bezet. Sony
[ afbeelding ]
In theorie klonk het goed,........... in praktijk speelt het anders. Ik kijk over een jaar wel weer als versie 2.0 up is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Home is te triest voor worden. Echt te triest. Sony zou zich diep moeten schamen dat ze 3 jaar aan deze onzin hebben besteed.
Echocrome en Ice Breaker hebben unlocks, als je lang genoeg speelt. Mijn poppetje heeft nu een echocromepak aan.quote:
Serieus,... moet je ook voor een club betalenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:53 schreef SjonLok het volgende:
Ok, ik ben nu Home door geweest:
Het begint allemaal in je eigen kamer. Ik had een hoekappartement boven de haven. Maar volgens mij heeft iedereen dezelfde kamer. De kamer kan je niet echt goed inrichten: je kan een ander behangetje kiezen, maar er is slecht keuze uit 1 soort bank bijvoorbeeld. Als je een andere inrichting wil, dan kan je dat kopen. Tja, heel veel dingen kosten echt geld in Home. Echte dollars of euro's dus. Dat is jammer, want ik wil gewoon de hele boel verkennen en uitproberen zonder geld kwijt te zijn.
Vanuit mijn kamer heb ik uitzicht op de haven. Alleen is het me nog niet gelukt om naar de haven te gaan. Waarschijnlijk is dat een area die Sony nog niet heeft opgeleverd.
Verder kan je naar een soort speelhal, waar je kan bowlen, poolen en wat arcade kasten kan spelen. De arcade kasten zijn wel relaxed: van die mini games zoals chrome. Maar goed, die kan je natuurlijk ook wel spelen zonder Home. Dus dat voegt weinig toe.
Het poolen gaat niet echt lekker, de besturing vond ik nogal ruk.
Bowlen heb ik niet gedaan, omdat alle banen bezet waren en ik niet wist hoe ik me moest aanmelden.
Ik ben ook naar de bioscoop geweest. Hier draaien trailers van nieuwe films. Tijdens het kijken naar een trailer zag ik alleen weinig andere mensen. Op zich zou het wel relaxed zijn als je met anderen kan chatten tijdens het kijken naar een trailer. Ik moet nog even terug om dat beter te onderzoeken.
Ik ben ook nog naar het winkelcentrum geweest. Maar net zoals in het echt kost ook hier alles geld. Wil ik een nieuwe woning kopen, dan kost dat 5 dollar (of euro, weet ik niet meer), wil ik nieuwe kleding dan kost dat iets minder dan een dollar (of euro). En ook meubels kan je er kopen, voor de inrichting van je woning. Maar dat boeit niet echt, want wat kan je nou doen in je eigen woning? Niks volgens mij, dus kom je er ook nooit,dus is het niet echt boeiend om in te richten.
Verder kan je een club maken. Die kost 5 euro om te maken, en maandelijks ook nog een bedrag. Ook niet gedaan dus. Beetje jammerlijk, want op zich is dat idee best aardig.
Al met al vind ik 't niet echt super. Er is nog te weinig te doen en te zien, en te veel dingen kosten geld.
,.............. dieptepunt!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef janrad het volgende:
Oke, wie van jullie raddraaiers deden hier aan mee![]()
Ik deed hier niet aan mee, wel eergisteren zelf gedaan... in me uppie....quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef janrad het volgende:
Oke, wie van jullie raddraaiers deden hier aan mee![]()
bij Play.com nu te koop voor ¤25,49quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:52 schreef Masegate het volgende:
Kan iemand mij toevallig vertellen wanneer dat draadloze keypad voor de PS3 uitkomt.
Ik ben normaal heel goed in Googlen, maar ik kreeg het nu niet gevonden. Alleen data voor het buitenland kon ik vinden.
Dank je!
Nouja, als je vervolgens je clubleden een fee kan vragen, dan valt dat ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:57 schreef Sjotime het volgende:
Serieus,... moet je ook voor een club betalen? Dat had ik nog niet gezien!
Tja,... voor liefhebbers,... ik wens iedereen veel plezier. Zelf wil ik gewoon leuke games gamen,.... Home is niks voor mij. Ik hoop maar niet dat ze die shit straks nog gaan verplichten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:58 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Nouja, als je vervolgens je clubleden een fee kan vragen, dan valt dat ook wel weer mee.
Stel nou dat ik een club opzet voor 5,- en vervolgens 25 leden heb, die allemaal 10 cent per maand betalen, dan heb ik dat in twee maanden terugverdiend.
Maar dan moet het ook mogelijk worden om kleding te maken met het logo van je club. Zodat mensen dat weer als promotie kunnen gaan dragen.
OMFG Fruit gore kutfanboyquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Yes! Eindelijk hebben hunnies iets nieuws gekregen om te bashen![]()
![]()
![]()
Het werd een beetje saai met al die XMBTrophies
Controller
Danku goeie Sony goden
Dank u voor dit genoegen
![]()
Gast, zeik niet zo en geniet gewoon van je console, als je het niks vind laat het dan links liggenquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gast, zeik niet zo en geniet gewoon van je console, als je het niks vind laat het dan links liggen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:32 schreef Sjotime het volgende:
Ga straks op zoek naar Valkyria Chronicles,.... lijkt me cool!
[ afbeelding ]
quote:Valkyria Chronicles verkopen stellen teleur
Met Valkyria Chronicles lanceerde SEGA een tijdje geleden één van de eerste Japanse PS3 RPG's. De game werd meteen goed ontvangen in de internationale pers. Ook Gamed beloonde de game met een mooie 80.
Met het PS3 publiek dat normaal gezien wel van een RPG houdt en de goede scores zou je mooie verkopen verwachten.Niets is echter minder waar, de game wist in november in de Verenigde Staten slechts 33.000 stuks te verkopen. Een teleurstellend resultaat voor uitgever SEGA. In Japan moet de game inmiddels meer dan 100.000 stuks verkocht hebben, wat ook geen vetpot was.
OMG,... slechts 33.000 stuksquote:
Heb jij PoP al ontvangen trouwens?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OMG,... slechts 33.000 stuksDat is inderdaad niet veel nee. Maar wel logisch,... teveel andere goede games. Maar misschien krijgt het spel nu wel een cult-status
Ik heb hem niet apart laten leggen,... er was er nog maar 1
Jij hebt ook die zwarte steelcase he van Play? Serieus de mooiste editie die er is! Nee,... ik heb nog niks ontvangen. Logisch ook tijdens deze dagen. Ik hoop het echter voor kerst te ontvangen. Zelf denk ik volgende week zaterdag,... maar wie weet,... eerder deze week.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb jij PoP al ontvangen trouwens?![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Home is echt geen ruk aan, hetzelfde verhaal als altijd maak een poppetje aan - ga naar de online wereld - zie andere poppetjes massaal vrouwelijke poppetjes achterna lopen- en verveel je de tering
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij hebt ook die zwarte steelcase he van Play? Serieus de mooiste editie die er is! Nee,... ik heb nog niks ontvangen. Logisch ook tijdens deze dagen. Ik hoop het echter voor kerst te ontvangen. Zelf denk ik volgende week zaterdag,... maar wie weet,... eerder deze week.
PoP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn veel opstartproblemen met Home. Blijf even proberen,.... of anders morgen weer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:52 schreef satecl het volgende:
Mmm ik kan niet eens connecte bij dat Home terwijl me internet het gewoon doet en ik gewoon aangemeld ben
Weet iemand hoe dat kan..?
Vanaf maart/april moet je maandelijks gaan betalen voor het hebben van een club.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:58 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Nouja, als je vervolgens je clubleden een fee kan vragen, dan valt dat ook wel weer mee.
Stel nou dat ik een club opzet voor 5,- en vervolgens 25 leden heb, die allemaal 10 cent per maand betalen, dan heb ik dat in twee maanden terugverdiend.
Maar dan moet het ook mogelijk worden om kleding te maken met het logo van je club.
trophy's?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:01 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben nu bezig met Tomb Raider en ik moet zeggen dat er toch wel ontzettend mooie levels in zitten.
Ik ook, wát een game!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef janrad het volgende:
Ik ben al enige tijd zwaar verslaafd aan Fallout3.
9pm is 21:00 ja, maar 21:00 Amerikaanse tijd. Amerika heeft meerder tijdzones, dus lokale tijd is lastig te bepalen zonder exacte tijdzone.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.spike.com/event/vga/
Maar 21.00 dus Wes?
Awesome.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan weet ik genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |