I challenge you!!! Voeg me toe: Mrakz0rquote:
Niet echt ruilen. Je kunt via andermans account inloggen en zijn reeds betaalde downloads nog een keer downloaden (en vervolgens op je eigen account installeren).quote:
Vind jij dit duur?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
PS3 40 GB OPRUIMING - INTERNET-ONLY en OP=OP!
250,- Bij Bart Smit!
Is dit duur?
www.play.comquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
250,- Bij Bart Smit!
Is dit duur?
/carequote:Op vrijdag 12 december 2008 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik de Home beta nu desinstalleren, en deze installeren of hoe werkt dat?
Link please.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
250,- Bij Bart Smit!
Is dit duur?
haha ik wist t welquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:46 schreef Tumble het volgende:
Voor de echte Home freaks even dit
Ik heb uit de HK store namco arcade beta gedownload gratis zitten sofar 4 old school games in (denk pacman arcanoid dat soort ongein)
anyway ik dus op mijn NL account een beetje spelen leuke score halen met een van de games unlock ik dus 2 kado's en door de japanse gibberish lees ik dus Home beta.
ik weer naar de home beta.. heb ik gewoon een nieuw kledingstuk en tafeltje courtesy of namco!
gewoon een exclusive dus...
Wij zijn de bazen van de club.quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De Bowling Alley is nu ons clubhuis! Running man FTW!!!
Verdommequote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mn Playstation al een paar keer herstart, maar niets. Ik neem aan, gewoon compleet uit/aan zetten? of anders>quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat was onduidelijk ja,.... er verschijnt ineens een Home icon boven je PSN icon. Mocht je het nog niet hebben moet je je PS3 even herstarten!
WTFquote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Flower mensenDe eerste PSN klapper van 2009.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon even uitzetten inderdaad,.... heb je versie 2.53 ook al binnen. Check systeemupdate,.. maar doe rustig aan. Home is grappig voor een zondagmiddag, maar meer ook niet!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:43 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
[..]
Ik heb mn Playstation al een paar keer herstart, maar niets. Ik neem aan, gewoon compleet uit/aan zetten? of anders>
19e volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
En wanneer kwam die Biohazard5 demo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |