Dacht dat ze al draadloos waren..quote:SingStar krijgt draadloze microfonen
Met SingStar, SingStar Vol. 2, SingStar Vol. 3 en SingStar ABBA is de aanwezigheid van SingStar op de PlayStation 3 duidelijk.
Tot nu toe kun je alleen microfoons met draad gebruiken, maar in 2009 zal Sony eindelijk de draadloze SingStar microfonen lanceren. Een exacte datum meldde men nog niet, maar waarschijnlijk valt de release samen met een nieuwe SingStar.
Gast, heb je die stemmen gehoordquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik denk dat het enkel kan door je systeem in het engels in te stellen.
Ik kan niet wachten op de eerstvolgende avond laveloos Singstarren inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef Tumble het volgende:
Congrats spotless! dat er maar vele avondjes laveloos singstar nummers verkrachten mogen volgen en menig potje Fifa09 "klassiekers" die uitmonden in een gevecht op het middenveld met twee keer een uitbraak en 1-1 als eindstand
En ja ik ben nog steeds bereid om in de eerste 5 minuten een kaart te pakken zolang je maar niet scoort ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |