Beter doe je dat voor de wedstrijd, je zal onverhoopt verliezen van ADO, kan 'ie voor een half leeg stadio afschied nemen.quote:
Als het 4-0 is gaat er ook een hoop voortijdig weg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Beter doe je dat voor de wedstrijd, je zal onverhoopt verliezen van ADO, kan 'ie voor een half leeg stadio afschied nemen.
quote:Het blijft een heikel punt binnen de Ajax gelederen. Men houdt elkaars hand boven het hoofd. De Ledenraad komt niet tot overeenstemming, niet onlogisch als je weet dat de bedenker van de smurf met wat vriendjes in diezelfde Ledenraad zit. Met andere woorden, men blijft doof voor de vurigste wens van de Ajaxsupporter.
Ajax voorzitter Uri Coronel is stellig als het aankomt op de terugkeer van het oude logo. "Nee", is steevast zijn antwoord. Coronel is van mening dat de club behoefte heeft aan rust, en dat de discussie over het te voeren logo deze rust in gevaar brengt.
Onder zijn voorganger Jaakke stond Ajax op de drempel van een kentering. Aegon wilde dolgraag het oude logo op de shirts terug, en ook Adidas was bereid mee te werken. Echter, zolang Uri Coronel voorzitter is zal Ajax met de smurf op de borst blijven spelen.
Was dat niet na die verschrikkelijke 2-2 tegen ado?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Riro het volgende:
Ze hebben dus in ieder geval niets geleerd van het afscheid van Chivu
Voor zo'n held loop je gewoon niet wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was dat niet na die verschrikkelijke 2-2 tegen ado?
Want toen ben ik ook weggelopen
Toch gelukt dus..!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:55 schreef Stofje het volgende:
Zo, straks eens richting Amsterdam, lang geleden dat ik er was. Zondag weer naar een concert in Amsterdam, maar Ajax - NAC is nt iets echter
.
Jottum, geen enkel vertrouwen in een goed resultaat trouwens. Maar ach, zal wel een leuk dagje worden lijkt me zoquote:
Inderdaad. Dat gejank altijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
Dat oude logo gezeik weer, komt toch niet meer terug.
http://dapperestrijders.w(...)coronel-oude-lo.htmlquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oprotten met die kneuzen. Waar komt dat bericht vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |