Beter doe je dat voor de wedstrijd, je zal onverhoopt verliezen van ADO, kan 'ie voor een half leeg stadio afschied nemen.quote:
Als het 4-0 is gaat er ook een hoop voortijdig weg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Beter doe je dat voor de wedstrijd, je zal onverhoopt verliezen van ADO, kan 'ie voor een half leeg stadio afschied nemen.
quote:Het blijft een heikel punt binnen de Ajax gelederen. Men houdt elkaars hand boven het hoofd. De Ledenraad komt niet tot overeenstemming, niet onlogisch als je weet dat de bedenker van de smurf met wat vriendjes in diezelfde Ledenraad zit. Met andere woorden, men blijft doof voor de vurigste wens van de Ajaxsupporter.
Ajax voorzitter Uri Coronel is stellig als het aankomt op de terugkeer van het oude logo. "Nee", is steevast zijn antwoord. Coronel is van mening dat de club behoefte heeft aan rust, en dat de discussie over het te voeren logo deze rust in gevaar brengt.
Onder zijn voorganger Jaakke stond Ajax op de drempel van een kentering. Aegon wilde dolgraag het oude logo op de shirts terug, en ook Adidas was bereid mee te werken. Echter, zolang Uri Coronel voorzitter is zal Ajax met de smurf op de borst blijven spelen.
Was dat niet na die verschrikkelijke 2-2 tegen ado?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Riro het volgende:
Ze hebben dus in ieder geval niets geleerd van het afscheid van Chivu
Voor zo'n held loop je gewoon niet wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was dat niet na die verschrikkelijke 2-2 tegen ado?
Want toen ben ik ook weggelopen
Toch gelukt dus..!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:55 schreef Stofje het volgende:
Zo, straks eens richting Amsterdam, lang geleden dat ik er was. Zondag weer naar een concert in Amsterdam, maar Ajax - NAC is nét iets echter
.
Jottum, geen enkel vertrouwen in een goed resultaat trouwens. Maar ach, zal wel een leuk dagje worden lijkt me zoquote:
Inderdaad. Dat gejank altijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
Dat oude logo gezeik weer, komt toch niet meer terug.
http://dapperestrijders.w(...)coronel-oude-lo.htmlquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oprotten met die kneuzen. Waar komt dat bericht vandaan?
Wtfquote:
Dus?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:41 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Wtf, meteen weer iets over Coronel insinueren..
Dat logo is randzaak vergeleken met prestaties, alsof dat invloed heeft op de spelers..
Adidas wil het ook alleen maar omdat het dan een hogere shirtverkoop oplevert.
Dat Adidas/Aegon/Ajax het echt niet zou willen om dezelfde reden als de supporters. Als ze het al zouden doen dan zouden ze er wel een marktonderzoek voor instellen ofzo, aangezien alleen de meeste supporters die het logo terugwillen toevallig ook het meest van zich laten horen. Dus wil het nog niet zeggen dat bijvoorbeeld jongere supporters het oude logo mooi vinden ofzo (wat ook weer invloed heeft op omzet).quote:
quote:Evander Sno keert terug in de wedstrijdselectie van Ajax voor het treffen met NAC Breda van komende vrijdag. Coach Marco van Basten had de middenvelder vorige zondag de selectie gehouden voor het duel met FC Volendam. Daley Blind kreeg die middag de voorkeur.
Blind blijft na zijn goede invalbeurt tegen De Wijdbroeken bij de selectie. Toby Alderweireld en Kennedy Bakircioglu zijn verwezen naar de tribune. Siem de Jong keert, net als Sno, weer terug bij de eerste achttien.
Eyong Enoh viel tegen FC Volendam uit met een hamstringblessure, maar de kwetsuur blijkt mee te vallen. Hij kan vrijdag meedoen. Gabri is nog niet zover. De Spaanse middenvelder kampt met een enkelblessure en zal zeker niet spelen.
Ismail Aissati is ook nog niet volledig hersteld. De middenvelder is aan het terugkomen van een blessure aan de rechterknie, maar Ajax wil zijn competitiedebuut niet overhaasten.
Bedoel je jongere supporters als in rond de 20 jaar, of kinderen? Want die laatste groep krijgt het shirt toch wel van hun ouders ongeacht het logo en de eerste groep heeft waarschijnlijk ook liever het oude logo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:49 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat Adidas/Aegon/Ajax het echt niet zou willen om dezelfde reden als de supporters. Als ze het al zouden doen dan zouden ze er wel een marktonderzoek voor instellen ofzo, aangezien alleen de meeste supporters die het logo terugwillen toevallig ook het meest van zich laten horen. Dus wil het nog niet zeggen dat bijvoorbeeld jongere supporters het oude logo mooi vinden ofzo (wat ook weer invloed heeft op omzet).
Goed verwoord hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:52 schreef Silenus het volgende:
"Dat nieuwe logo mooier dan het oude", ik weet af en toe niet wat ik hoor hier. Ik snap werkelijk niet hoe je dat kunt vinden..
Het oude logo is het echte Ajax-logo. Dát is Ajax.
Niet die nichterige kenkersmurf, dat is slechts een idee van één of andere flapdrol (Leeser).
Natuurlijk is het logo randzaak vergeleken met de prestaties, en de spelers, maar de prestaties en spelers zijn variabel. Spelers komen en gaan, dat zijn op enkele uitzonderingen na geen voorbeelden van het échte Ajax. Ajax is het OUDE logo, het shirt en de naam.
Daarvoor reis je elk jaar stad en land af, om de naam Ajax te vertegenwoordigen. Je komt voor het shirt en het oude logo, niet speciaal voor die elf soepstengels die je vaker dan je lief is voor lul proberen te zetten door echt heel kut te voetballen.
Roze hebben we toch ook een tijdje gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben de laatste tijd niet meer in het donker langs de ArenA gereisd, maar dit ziet er toch ff een stuk beter uit dan paars of groen of wat er ook werd verzonnen af en toe.
Je weet het wederom geweldig te verwoordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:52 schreef Silenus het volgende:
"Dat nieuwe logo mooier dan het oude", ik weet af en toe niet wat ik hoor hier. Ik snap werkelijk niet hoe je dat kunt vinden..
Het oude logo is het echte Ajax-logo. Dát is Ajax.
Niet die nichterige kenkersmurf, dat is slechts een idee van één of andere flapdrol (Leeser).
Natuurlijk is het logo randzaak vergeleken met de prestaties, en de spelers, maar de prestaties en spelers zijn variabel. Spelers komen en gaan, dat zijn op enkele uitzonderingen na geen voorbeelden van het échte Ajax. Ajax is het OUDE logo, het shirt en de naam.
Daarvoor reis je elk jaar stad en land af, om de naam Ajax te vertegenwoordigen. Je komt voor het shirt en het oude logo, niet speciaal voor die elf soepstengels die je vaker dan je lief is voor lul proberen te zetten door echt heel kut te voetballen.
Klopt, ik heb er ook helemaal niets op tegen en zou het ook top vinden(ben zelf 18, bijna 19). Maar bij mij speelt het niet genoeg om het te rechtvaardigen om nu alweer Coronel af te serveren omdat hij het oude logo nog niet terug wil. Al die 'kleine' dingen dragen uiteindelijk toch weer bij aan onrust denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bedoel je jongere supporters als in rond de 20 jaar, of kinderen? Want die laatste groep krijgt het shirt toch wel van hun ouders ongeacht het logo en de eerste groep heeft waarschijnlijk ook liever het oude logo.
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.
Grappig... Ik kom juist voor het leuke potje voetbal, en niet voor het shirt, het logo of het stadion...quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:52 schreef Silenus het volgende:
Dat was toch om dat Pink Ribbon?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Roze hebben we toch ook een tijdje gehad.
Noshiba zit al in de metro hoor ik, dus hij rijdt alweer denk ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef denthemen het volgende:
Voor de fans: Metro voor CS gestremd
vrijdag 12 december, door sv, Amsterdam, 13:20u, AT5
Het metroverkeer tussen Centraal Station en Amstel is vrijdag gestremd als gevolg van rookontwikkeling in de metro ter hoogte van station Nieuwmarkt.
Wat er precies aan de hand is, is nog niet duidelijk. Politie en brandweer zijn ter plaatse. Metrostation Nieuwmarkt is ontruimd.
Je gaat als Ajacied zijnde toch naar een wedstrijd van Ajax om van Ajax te genieten. Als je een leuk potje voetbal wil kan je ook naar tientallen andere wedstrijden gaan. Maar zonder het Ajax-gevoel is de wedstrijd sowieso niet boeiend omdat je niet achter je club kan staan. Dat heb ik dan in ieder geval..quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Grappig... Ik kom juist voor het leuke potje voetbal, en niet voor het shirt, het logo of het stadion...
Om 14.00 vrijgegeven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Noshiba zit al in de metro hoor ik, dus hij rijdt alweer denk ik?
Ja, is van iemand die van iedere eredivisie club het logo had gerestyled naar zijn eigen smaak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Trancelocator het volgende:
Dit logo heb ik ooit ergens gevonden:
[ afbeelding ]
Kent iemand dit?
Misschien dat het van een of andere hobbyist is.
Oh okay, thanks. Dan ben ik wel benieuwd naar de rest. Is dat ergens terug te vinden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja, is van iemand die van iedere eredivisie club het logo had gerestyled naar zijn eigen smaak.
Mwah ik ben het deels wel met je eens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Grappig... Ik kom juist voor het leuke potje voetbal, en niet voor het shirt, het logo of het stadion...
Nee, dat snap ik. Wat k bedoel, over tien jaar zitten wij met z'n allen nog steeds in het stadion. Dan zitten wij nog steeds hier op FOK te zeiken over die en die speler, en komt die oude Heatwave ons nog steeds vertellen over hoe klote het allemaal is en dat het in 2008 allemaal veel beter was. (Of we hebben inmiddels een leven, maargoed, in theorie dan he)quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Van het voetbal krijg ik het niet echt warm hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je gaat als Ajacied zijnde toch naar een wedstrijd van Ajax om van Ajax te genieten. Als je een leuk potje voetbal wil kan je ook naar tientallen andere wedstrijden gaan. Maar zonder het Ajax-gevoel is de wedstrijd sowieso niet boeiend omdat je niet achter je club kan staan. Dat heb ik dan in ieder geval..
Sinds 1991, en ik ben net als de meesten net iets te jong om die tijd mee te hebben gemaakt. Maar het moge duidelijk zijn dat Ajax al een hele tijd een ander Ajax is dan waar wij verliefd op zijn geworden. En dan heb ik het niet alleen over de spelopvatting, het combinatievoetbal en het gogme wat je nu nauwelijks meer ziet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:15 schreef Damzkieee het volgende:
Dus jullie kijken nu al jaren niet meer naar Ajax? Ik weet niet hoe lang dat oude logo weg is, maar ik heb zo'n gevoel dat de meesten niet anders weten dan dat het nieuwe logo op de shirts staat.
Ik heb tegenwoordig amper meer iets aan van Ajax, AFCA vest is het enige wat mij verbind met Ajax qua kleding de laatste anderhalfjaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sinds 1991, en ik ben net als de meesten net iets te jong om die tijd mee te hebben gemaakt. Maar het moge duidelijk zijn dat Ajax al een hele tijd een ander Ajax is dan waar wij verliefd op zijn geworden. En dan heb ik het niet alleen over de spelopvatting, het combinatievoetbal en het gogme wat je nu nauwelijks meer ziet.
Gelukkig hebben we wel de Amsterdamsche Football Club Ajax nog, en het shirt. En wij (tenminste, ik) blijven nog altijd het oude logo gebruiken. Dat nieuwe erken ik dan weer niet echt, ofzo. Dat is het voor mij gewoon niet. Ajax is nog steeds Ajax, maar ze moeten gewoon van de heilige huisjes afblijven. Het shirt is al 100 jaar zo, en dat moet ook de komende 100 jaar zo blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |