SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... en toen rende hij kijhard weg.![]()
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen.![]()
Whatever one can conceive, one can achieve.
quote:
Dat heeft er dus echt geen ruk mee te makenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:58 schreef Agiath het volgende:
**NNRRRAAATZZIIIEEEHH** "en 1,25 terug"
Echniequote:Op donderdag 11 december 2008 17:02 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Dat heeft er dus echt geen ruk mee te maken![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Mensen met 'turkse-vlag-avatar'
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Mensen met een 'turkse-vlag-avatar''
Oh tis geen 'jeuk aan sterretje'-symbool?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:36 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Mensen met een 'turkse-vlag-avatar'
Kankerdurvenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die alleen online iets over Turken durven te zeggen.
Je snapt de ironie van je eigen opmerking?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die alleen online iets over Turken durven te zeggen.
Hahahah.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hahahah, een man achter de kassa in een supermarkt, hoe vaak komt dat voor?
Nu je het zegt..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hahahah, een man achter de kassa in een supermarkt, hoe vaak komt dat voor?
joa, vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Bomil het volgende:
kan iemand mij vertellen wat nratzieh betekent? ik heb het aan mijn ouders gevraagd , mijn vrienden gebeld enzo maar die wisten het ook niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Bomil het volgende:
kan iemand mij vertellen wat nratzieh betekent? ik heb het aan mijn ouders gevraagd , mijn vrienden gebeld enzo maar die wisten het ook niet.
Moet niezen voorstellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Bomil het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |