quote:Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Mensen met 'turkse-vlag-avatar'
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Mensen met een 'turkse-vlag-avatar''
Oh tis geen 'jeuk aan sterretje'-symbool?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:36 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Mensen met een 'turkse-vlag-avatar'
Kankerdurvenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die alleen online iets over Turken durven te zeggen.
Je snapt de ironie van je eigen opmerking?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die alleen online iets over Turken durven te zeggen.
Hahahah.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hahahah, een man achter de kassa in een supermarkt, hoe vaak komt dat voor?
Nu je het zegt..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hahahah, een man achter de kassa in een supermarkt, hoe vaak komt dat voor?
joa, vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Bomil het volgende:
kan iemand mij vertellen wat nratzieh betekent? ik heb het aan mijn ouders gevraagd , mijn vrienden gebeld enzo maar die wisten het ook niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Bomil het volgende:
kan iemand mij vertellen wat nratzieh betekent? ik heb het aan mijn ouders gevraagd , mijn vrienden gebeld enzo maar die wisten het ook niet.
Moet niezen voorstellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Bomil het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |