imo een beetje kwatsverhaal, die glasvezel kabel was ook nog eens een stuk goedkoper, en alsof een programma wat tonnen en tonnen per maand kost afhangt van een kabeltje,quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Suikeroom het volgende:
oh we gaan een welk gesprek was leuker discussie houden![]()
Ik vond het gesprek met Jaap leuker, bij Huub waren het een beetje de same old anekdotes.. Jaap zn verhaal over de glasvezelkabel.. waren jullie je daar al bewust van toen het nog een open einde had? zo ja dan wist je toch hoe lang het nog (maximaal) zou duren
Dancing queen ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jullie kunnen vast wel uitvogelen welke grote live show gisteren op tv was, mag jij uitvogelen wel productiebedrijf dat gemaakt heeft, en nu ga ik weekend vieren!
Ik denk dat hij het bedelprogramma van de Frogers bedoelt, je weeetzzzz voedselbank enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:05 schreef Manu82 het volgende:
Dancing queen ofzo?
Kun je tegenwoordig ook al dansen?
Iemand heeft haar verteld dat ze Pamela als voorbeeld moet nemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
WTF doet Amanda op de Miljonair Fair?
[ afbeelding ]
Bron.
Serieus Manu, wat doet die snol daar? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zich thuisvoelt tussen de..... oh wachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:52 schreef Manu82 het volgende:
Iemand heeft haar verteld dat ze Pamela als voorbeeld moet nemen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus Manu, wat doet die snol daar? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zich thuisvoelt tussen de..... oh wacht
So you think you can dance. Maar: lekker boeie! Wanneer komt er een nieuwe RLS, en welke, en wij moeten streams.quote:
Ik kan me een of ander programma herinneren dat ze daar nogal veel golddiggers lieten zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus Manu, wat doet die snol daar? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zich thuisvoelt tussen de..... oh wacht
quote:Primeur voor mijn Hyvesvrienden!!!
Dag lieve allemaal?
Nog twee dagen te gaan en dan is de officiële release van mijn kalender! Ik zie ernaar uit en vindt het allemaal reuze spannend.
Deze week heeft de Telegraaf al exclusief 2 van de foto?s mogen publiceren?misschien heb je ze wel gezien inmiddels?maar er is meer.
In samenwerking met Playboy hebben we besloten alvast nog 1 tipje van de sluier op te lichten voordat de kalender maandag uitkomt.
Op de website van Playboy is daarom een van de meest uitdagende foto?s van mijn kalender nu alvast te zien. Benieuwd????
Surf dan naar de website www.playboy.nl en kijk op hun playblog. En als je er toch bent, laat dan even een reactie achter.
Ik wil jullie als mijn hyvesvrienden en vriendinnen deze Playboy primeur natuurlijk niet onthouden en wens iedereen een lekker weekend en wie weet tot gauw.
Liefs en XXX,
Amanda
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef spapaars het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/films/afl2_jaap_billboard.wmv
[ link | afbeelding ]
Het heeft geholpenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef noekje het volgende:
Tieftocheensopmetdatzuregeluldeheletijdjulliezijnvastlelijkvindpost.
de 3 passie's van Huub ....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef spapaars het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/films/afl2_jaap_billboard.wmv
[ link | afbeelding ]
http://www.enjoymedia.nl/films/afl1_huub_billboard.wmv
[ link | afbeelding ]
Yab Yum on tour?quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:18 schreef snetje het volgende:
[..]
de 3 passie's van Huub ....
Claire ...werk en piano spelen... willekeurig dan wel he...de grootste komt nog !
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |