Wat liev, thanx.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef Suikeroom het volgende:
ja die is mooi, had m zelfs gedownload toen![]()
voor als je m op je ipod wilt
http://www.zshare.net/audio/525979283d64888e/
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:31 schreef beequeen het volgende:
Interview van Bart met Jaap nu online.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef Copycat het volgende:
Yo! Medianieuws staat niet synoniem voor ouwe koeien.
erg leuk interview.. Jaap was gewoon relax en zover als het kan zichzelf, maar ehh contacten in het haagse hooligan circuit?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:31 schreef beequeen het volgende:
Interview van Bart met Jaap nu online.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef noekje het volgende:
Tieftocheensopmetdatzuregeluldeheletijdjulliezijnvastlelijkvindpost.
Bron.quote:De wedstrijd bestond uit twee onderdelen. De deelnemers begonnen met het kerstboomzagen, kado inpakken, kado de piste omhoog brengen en naar beneden sleeën. Jaap kwam als eerste over de meet. Als tweede onderdeel was er kerstlied zingen, door Jaap creatief ingevuld met een eigen lied getiteld Japio. De artiesten die net naast de prijzen grepen maar zeker kerstmantalent hebben zijn: Eric Dikeb, Rob Ronalds, Wesley, Herman (ex-idols), Mark, Rocky, Eddy Walsh, DJ Auke, DJ Maarten, en anderen. De jury keek naar de prestaties in beide onderdelen en kende de prijs toe aan Terror Jaap. Jaap bleek de beste gemiddelde score te hebben. “Hij is een uitstekende Kerstman,” aldus Vlemmix. “Met zijn inventiviteit won Jaap de meeste onderdelen. Ik reken erop dat hij een voorkomende, vriendelijke en gulle Kerstman zal zijn.” Jaap zelf zegt: “Ik neem Herman als mijn elfenslaafje en doneer de prijs aan een nader te benoemen goed doel.” De wedstrijd werd mogelijk gemaakt door Kerstboombezorgen.nl, die de winnaar gratis kerstbomen voor de hele familie toezegde. SnowPlanet stelde alle faciliteiten ter beschikking.
quote:De artiesten die net naast de prijzen grepen maar zeker kerstmantalent hebben zijn: Eric Dikeb, Rob Ronalds, Wesley, Herman (ex-idols), Mark, Rocky, Eddy Walsh, DJ Auke, DJ Maarten, en anderen.
ik lachte mij tijdens dat interview helemaal suf, kun je af en toe ook horen, Jaap blijft grappigquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
erg leuk interview.. Jaap was gewoon relax en zover als het kan zichzelf, maar ehh contacten in het haagse hooligan circuit?![]()
echt niet....wedden dat je hem helemaal hebt afgekeken...geen stoere praat als hij niet waar is he vrijwilligertjequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dat interview met Huub heb ik binnen een minuut afgezet, maar dit was heerlijk om naar te kijken.
Komt ook omdat Jaap mijn absolute favoriet was, natuurlijk.
"Je moet de kracht putten uit wie je authentiek bent, dat moet je doen."
Jaap.![]()
En Bart, regel je Tanja Slangenberg ook ff.
Ik dacht al iemand op de achtergrond te horen, maar dacht dat het misschien Bram wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik lachte mij tijdens dat interview helemaal suf, kun je af en toe ook horen, Jaap blijft grappig
Weet je, af en toe word ik gek van de Nederlandse taal.quote:
Ik dacht al dat jij dat was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef Huubdgk het volgende:
ik lachte mij tijdens dat interview helemaal suf, kun je af en toe ook horen, Jaap blijft grappig
Die Belgen hebben het volgens mij bij het rechte eindquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Weet je, af en toe word ik gek van de Nederlandse taal.
Linkje of ligt dit aan de Belgen?
Sorry voor het hoge OT gehalte.
hahaha ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij dat was.
Vlucht je nou van VOL naar FOK!?
Het zijn ook etterbakken daar geintje. Moet je niet werken of heb je een paar uurtjes vrij?quote:
ben aan het multitaskenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn ook etterbakken daar geintje. Moet je niet werken of heb je een paar uurtjes vrij?
Oh Cc, die Belgen zijn dus zo dom nog niet. Zal wel aan mij leggen dan.
Aha, maar bijkomen van wat? Een beetje info is nooit weg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:49 schreef Huubdgk het volgende:
ben aan het multitasken
vandaag even bijkomdagje voor iedereen
Vond beide gesprekken wel leuk, wat ik me wel afvraag is of dat gedonder met die microfoon niet wat minder kan, kunnen ze geen microfoontjes regelen zodat je een wat ander interview hebt. Aan tafel zitten zou ook een optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond het gesprek met Jaap leuker, bij Huub waren het een beetje de same old anekdotes.. Jaap zn verhaal over de glasvezelkabel.. waren jullie je daar al bewust van toen het nog een open einde had? zo ja dan wist je toch hoe lang het nog (maximaal) zou duren
imo een beetje kwatsverhaal, die glasvezel kabel was ook nog eens een stuk goedkoper, en alsof een programma wat tonnen en tonnen per maand kost afhangt van een kabeltje,quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Suikeroom het volgende:
oh we gaan een welk gesprek was leuker discussie houden![]()
Ik vond het gesprek met Jaap leuker, bij Huub waren het een beetje de same old anekdotes.. Jaap zn verhaal over de glasvezelkabel.. waren jullie je daar al bewust van toen het nog een open einde had? zo ja dan wist je toch hoe lang het nog (maximaal) zou duren
Dancing queen ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jullie kunnen vast wel uitvogelen welke grote live show gisteren op tv was, mag jij uitvogelen wel productiebedrijf dat gemaakt heeft, en nu ga ik weekend vieren!
Ik denk dat hij het bedelprogramma van de Frogers bedoelt, je weeetzzzz voedselbank enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:05 schreef Manu82 het volgende:
Dancing queen ofzo?
Kun je tegenwoordig ook al dansen?
Iemand heeft haar verteld dat ze Pamela als voorbeeld moet nemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
WTF doet Amanda op de Miljonair Fair?
[ afbeelding ]
Bron.
Serieus Manu, wat doet die snol daar? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zich thuisvoelt tussen de..... oh wachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:52 schreef Manu82 het volgende:
Iemand heeft haar verteld dat ze Pamela als voorbeeld moet nemen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus Manu, wat doet die snol daar? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zich thuisvoelt tussen de..... oh wacht
So you think you can dance. Maar: lekker boeie! Wanneer komt er een nieuwe RLS, en welke, en wij moeten streams.quote:
Ik kan me een of ander programma herinneren dat ze daar nogal veel golddiggers lieten zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus Manu, wat doet die snol daar? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zich thuisvoelt tussen de..... oh wacht
quote:Primeur voor mijn Hyvesvrienden!!!
Dag lieve allemaal?
Nog twee dagen te gaan en dan is de officiële release van mijn kalender! Ik zie ernaar uit en vindt het allemaal reuze spannend.
Deze week heeft de Telegraaf al exclusief 2 van de foto?s mogen publiceren?misschien heb je ze wel gezien inmiddels?maar er is meer.
In samenwerking met Playboy hebben we besloten alvast nog 1 tipje van de sluier op te lichten voordat de kalender maandag uitkomt.
Op de website van Playboy is daarom een van de meest uitdagende foto?s van mijn kalender nu alvast te zien. Benieuwd????
Surf dan naar de website www.playboy.nl en kijk op hun playblog. En als je er toch bent, laat dan even een reactie achter.
Ik wil jullie als mijn hyvesvrienden en vriendinnen deze Playboy primeur natuurlijk niet onthouden en wens iedereen een lekker weekend en wie weet tot gauw.
Liefs en XXX,
Amanda
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef spapaars het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/films/afl2_jaap_billboard.wmv
[ link | afbeelding ]
Het heeft geholpenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef noekje het volgende:
Tieftocheensopmetdatzuregeluldeheletijdjulliezijnvastlelijkvindpost.
de 3 passie's van Huub ....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef spapaars het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/films/afl2_jaap_billboard.wmv
[ link | afbeelding ]
http://www.enjoymedia.nl/films/afl1_huub_billboard.wmv
[ link | afbeelding ]
Yab Yum on tour?quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:18 schreef snetje het volgende:
[..]
de 3 passie's van Huub ....
Claire ...werk en piano spelen... willekeurig dan wel he...de grootste komt nog !
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |